Jeg forstår ikke signeringa av Lundemo.
LSK - Kristiansund 28.8 kl. 18
Collapse
X
-
-
Vil også legge til at KBK er et møkkalag som jeg gleder meg til rykker ned. Trengte dem ikke alle tre poengne da? Å begynne å drøye etter femti minutter spilt når de desperat trenger seire for å overleve i ES er mildt sagt spesielt.👍 2Kommentar
-
Er helt åpenbart at de andre topplaga har en helt annen kvalitet enn oss. Vi har jo ikke annet grunnspill enn å trille bak. Ingen bevegelse foran ballfører. Scorer på tilfeldigheter og dødball. Kan ikke på stående fot huske en kamp hvor vi virkelig spiller godt i en hel omgang. Traust og jævlig. Og er det bare meg eller begynte alt å dale når vi på død og liv skulle presse kaan inn på midten? Frykter neste match blir et mareritt av dimensjoner!I år så tar vi alt👍 9Kommentar
-
Kairinen var rett og slett veldig dårlig igjen, ja. Er også skuffet over hva Fridjonsson, med unntak av scoringen naturligvis. Selv det han skal være god på, som hodedueller og å holde på ballen, mislykkes han med. Som oftest klarer han ikke engang forstyrre motspilleren nok til at headingen blir upresis. Det var faktisk noe helt annet da Lehne gikk i de samme duellene.
Det positive i går begrenser seg til Knudsen og at Lehne så ut til å være i ålreit form. Synes ikke Garnås, Ranger eller Lundemo var særlig dårligere enn de andre.Kommentar
-
Kairinen var rett og slett veldig dårlig igjen, ja. Er også skuffet over hva Fridjonsson, med unntak av scoringen naturligvis. Selv det han skal være god på, som hodedueller og å holde på ballen, mislykkes han med. Som oftest klarer han ikke engang forstyrre motspilleren nok til at headingen blir upresis. Det var faktisk noe helt annet da Lehne gikk i de samme duellene.
Det positive i går begrenser seg til Knudsen og at Lehne så ut til å være i ålreit form. Synes ikke Garnås, Ranger eller Lundemo var særlig dårligere enn de andre.Kommentar
-
Kommentar