Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss. see-lessVelkommen til Kanarifansen Lillestrøms forum!
Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, ... see-more
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Det er ikke det at de skaper så voldsomt med sjanser, men man sitter allikevel med følelsen av at det kunne ha vært enda styggere.
Det er fordi det føles som det ligger mål i lufta hver gang Sahraoui har ballen. Høyresida vår er ikke i nærheten av å henge med. Han gjør akkurat om han vil
Jeg håper dette er det endelige bevise folk trenger for å se at Ranger er helt udugelig. Først sover han på en elendig offside han setter seg i, for så 10 sekunder senere opptre som en 12 åring i forsvarsspillet.
Dette har dessverre blitt akkurat som forventet, når vi ser på vår sterkt fallende formkurve og engas ditto stigende. På Åråsen var det gutter mot menn, men da var det vi som var menn. I dag er vi sjanselløse. Jeg kan ikke med min aller beste velvilje se at vi skal greie å snu dette.
Selv om det alltid er surt å tape mot Vålerenga, så er det helt fair å tape mot et bedre lag. Det er bare å spise mer grøt og trene mer.
Trolig er det fjerdeplassen som ryker i dag. Rosenborg har det enkleste programmet igjen og tar bronsen. Vålerenga har igjen et enklere program enn oss og tar fjerdeplassen. Den rekkefølgen avspeiler også kvaliteten på lagene.
Dette blir 4 eller 5-0. Sjanseløst. Synd vi har en sportssjef som kun evner å tenke langsiktig (med mindre det er siste dag i overgangsvinduet og vi allerede har gitt bort en haug med poeng i flere uker på rad etter at vinduet åpnet).
Det er ikke det at de skaper så voldsomt med sjanser, men man sitter allikevel med følelsen av at det kunne ha vært enda styggere.
Det er fordi det føles som det ligger mål i lufta hver gang Sahraoui har ballen. Høyresida vår er ikke i nærheten av å henge med. Han gjør akkurat om han vil
Når de faktisk har spillere som klarer å sette sjansene så trenger man ikke skape så mange som vi alltid må før tlo endelig setter en av de. Er faen så irriterende å se på hvor lett det er på høyresiden der, faen meg en svingdør
Tollås Nation, Zuta, Petter Strand, DIcko Eng, Christensen og Børven altså som herjer utpå der. At folk kunne mene dette vinduet var av tidenes beste kommer jeg aldri til å skjønne.
De har altså tre avslutninger, to målsjanser og to mål, og allikevel sitter jeg med følelsen at de kunne hatt flere. Jeg skjelver hver gang de får ballen på vår høyreside.
Ranger må faktisk av her. Jeg er langt fra noen Ranger-hater, men i dag blir han spist til frokost. Klink 1 på børsen. Ibrahimaj kan spille back i andre.
Synes du for eksempel kampene mot Antwerpen var veldig annerledes?
La meg si det sånn... jeg synes kampene mot Antwerp er de eneste som har vært i nærheten å ligne. Antwerp holder en klasse som kan forklare det. Enga har en spiller som herjer med oss. Han har herja med mange. Resten handler om svake individuelle prestasjoner mer enn taktikk
Ranger må faktisk av her. Jeg er langt fra noen Ranger-hater, men i dag blir han spist til frokost. Klink 1 på børsen. Ibrahimaj kan spille back i andre.
Ingen god omgang, nei. Hjelper neppe at han deler side med Garnås med et tidlig gult.
Ingen god omgang, nei. Hjelper neppe at han deler side med Garnås med et tidlig gult.
Ikke noen fordel, nei. Hjelper ikke at han reagerer seint på alt som skjer. 5 meter på etterskudd etter et innkast holder ikke. At han småjogger bak etter å ha blitt overspilt hjelper i hvertfall ikke
Kommentar