Må jo være frustrerende å tenke på at en kunne spilt i Glimt, vært med prosjektet fra begynnelsen av. Ranger hadde garantert briljert i Glimt-systemet
Søpla - LSK; Søndag 04.09.22, kl. 20.00
Collapse
X
-
-
Like garantert som at Sammy Skytte, Aleksander Foosnæs, Joshua Smits, Ole Amund Sveen, Adan Hussein, Sigurd Kvile, Vegard Kongsro, Mattias Käit, Karl Axel Lindahl og Gilbert Koomson har briljert for Glimt de to siste sesongene.......👍 7Kommentar
-
...for ikke å forglemme Lasse Nordås...👍 2Kommentar
-
Skadesituasjonen begrenset Bakkes muligheter til å ta grep i forsvaret. Kanskje kunne han byttet side på Garnås og Rösler, men det var få andre alternativer med Edh på tribunen. Et alternativ kunne vært å trekke ned Knudsen tidligere, men jeg sliter med å se at Magnus hadde klart seg vesentlig bedre.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 6Kommentar
-
Skadesituasjonen begrenset Bakkes muligheter til å ta grep i forsvaret. Kanskje kunne han byttet side på Garnås og Rösler, men det var få andre alternativer med Edh på tribunen. Et alternativ kunne vært å trekke ned Knudsen tidligere, men jeg sliter med å se at Magnus hadde klart seg vesentlig bedre.I år så tar vi alt👍 3Kommentar
-
Hvorfor kunne man ikke byttet plass på Ogbu og Garnås i stedet. Jeg er ganske sikker på at landets beste stopper kunne hamlet opp med Sahraoui. Det er slike vurderinger jeg savner fra Bakke. Han må jo ha sett at kortet til Garnås påvirket han og at Ranger ble voldtatt for åpen scene. At man da flytter Ogbu over på "feil plass" i forsvaret er det minste problemet man har daHvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
Kommentar