Lillestrøm SK - Godset, Lørdag 10.09.22, kl. 18.00.
Collapse
X
-
Prøver så hardt de kan å kveste Mathew og. Mannen er imidlertid laget av betong, så det går så klart ikke.Kommentar
-
-
Driter litt i de siste ti. Var mannefall blant våre, og innbytterne skuffa stort. Kampen jevnt over var et kvantesprang i riktig retning. Burde blitt 6-1 eller noe her.
Dog får Bakke trekk for byttene. Lundemo og Mathew helt håpløst. Idiotisk å flytte banens beste ut på VVB. Fridjonsson er en utrolig frustrerende spiller. Gleder meg til Akor er tilbake.👍 1Kommentar
-
Her er Bakke heldig, noe av det verste han har levert av matchledelse. Det byttet han gjør med å bryte opp alt som fungerte i laget er slik som hadde gitt straffetrening om han var spiller. Helt latterlig dårlig.
Hva gjør Dylan på benken, hvorfor kommer ikke byttene tidligere osv osv?
Har man ikke lært noe av Svendsen-situasjonen fra ifjor med at han aldri kom i form når han kun får korte innhopp, bare å glede seg til man ligger under på Lerkendal og alt man har å sette inn er en rusten Simsir.👍 3Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
-
-
👍 1Kommentar
-
Tror det er mange her som ikke har spilt så mye fotball. Mål preger kamper så mye at det må kjennes på kroppen for å forstå det. Totalt unødvendig men mye i dag er bra. Tenk og hatt en Dragsnes på høyre side også. Det er til tider ganske vondt å se på hvor lite Ranger får med seg hva som skjer rundt han. Frisparket er totalt unødvendig å lage. Helt totalt unødvendig, men vi trenger han resten av sesongen.👍 2Kommentar
-
Klarer du å skrive ett innlegg uten å skrive noe mig om enten Ranger eller Edh? Og at du du vil ha Melga tilbake? Gi gutta en pause nåI år så tar vi alt👍 4Kommentar
-
Er du ikke god nok så er du ikke god nok. Det er ikke uten grunn at Zan Karnicnik var på vei til LSK. Nå gikk ikke det så Ranger er forhåpentlligvis klar til å bidra med gjennomsnittlige prestasjoner resten av sesongen, men noen fremtid tror jeg ikke han har på Åråsen.Kommentar
-
👍 4Kommentar
-
👍 2Kommentar
-
Tror det er mange her som ikke har spilt så mye fotball. Mål preger kamper så mye at det må kjennes på kroppen for å forstå det. Totalt unødvendig men mye i dag er bra. Tenk og hatt en Dragsnes på høyre side også. Det er til tider ganske vondt å se på hvor lite Ranger får med seg hva som skjer rundt han. Frisparket er totalt unødvendig å lage. Helt totalt unødvendig, men vi trenger han resten av sesongen.
Skal man skylde på noen for at det blir spenning i dag, så er det Garnås og Dragsnes som lar Valsvik få gå uforstyrret opp og skalle inn trøstemålet og Bakke som ikke virker å ta inn over seg at vi sliter med innlegg på bakre stolpe. Hvor mange identiske mål har vi sluppet inn i år? De jeg kommer på i farta er dagens, 2-0 forrige helg og utlikningen til Moses på Alfheim. Sikkert flere, men jeg kommer ikke på dem i farta.
Når det gjelder resten av kampen, så er det mye å glede seg over. Eneste skår er sjansesløseriet som er veldig 2018. Knudsen er forhåpentligvis på vei ut av formsvikten, og Garnås og nevnte Ranger var meget klar for å revansjere seg etter forrige helg. Rösler klarte seg også mye bedre. Mathew er uovertruffen på midten og Dragsnes fortsetter som han har gjort. Ibrahimaj løper kanskje mest av alle og Ogbu har full kontroll bak. TLO er rusten, men virker å være lett i kroppen. Mads hadde vel en inngripen med hendene de første 70 min. Åsen er som vanlig; kaptein, pådriver og nå goalgetter. Gjør noen feil velg underveis, men likevel avgjørende å ha på banen. Lundemo og Holmbert klarte seg greit.
Største mysteriet er dommeren som virket å ha full kontroll og fin linje inntil han bestemte seg for å bli mer kontroversiell på slutten. Gikk fra en 6er til stolpe fortere enn nown annen på Åråsen.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 3Kommentar
Kommentar