Dårlig reportasje på RB, måtte ha lang tid og reprise for å se offside!! Godt gjort!
Bart City - LSK, Lerkendal 18.09.22 kl. 18.00
Collapse
X
-
-
👍 1Kommentar
-
Skal prise oss lykkelig for at det generelle nivået er ræva i ES. Tenke å ligge på 2 plass etter den rekka vi har hatt i det siste. MEN 1 scoring her og rbk kan fort bli passive og nervøse.Dette er en ballKommentar
-
👍 1Kommentar
-
Ræva innsats men også elendig kampledelse (dommer og Bakke). Ranger og Røsler burde ikke startet. Jeg har mitt på det tørre med min alternative oppstilling tidlig i tråden. Der er de utelatt. Fader, Bakke, at du ikke klarer å se så åpenbare ting. Er det blitt litt for mye kompis og kos i garderoben? Må tørre å sette ut de som ikke leverer eller gode nok!Kommentar
-
Mye sterkere følelse av håpløshet da vi møtte Enga for et par uker sia enn jeg har nå til pause. Dette kan vi snu for dette RBK-laget et ikke så bra. De kjemper og vil mer enn oss akkurat nå, men det kan vi snu👍 2Kommentar
-
Forskjellen på Ranger og Edh er at sistnevnte er solid i storkamper som denne og mot Søpla. Vet ikke om det er nervene eller evnene til Ranger det skorter på, men han er pill råtten hver gang vi møter de "store" lagene.👍 1Kommentar
-
Dette innavla bartelaget er kun innsats men det er en meget viktig ingrediens, ikke minst i ES. Vi står jo stille og triller side- og baklengs. Og er upresise i de avgjørende øyeblikk. Men jeg blir overasket om vi ikke putter herKommentar
-
Sånn trend vi er inne i nå er vanskelig å snu til å kunne få til flere gode kamper på rad. Håper vi har noe kompetanse på hvordan man kan komme ut av en slik slumpKommentar
-
Håper Simsir inn om ikke så lenge. Nødt til å røre i gryta herKommentar
-
👍 1Kommentar
-
Dårlig av begge de antatt svake, Colin og Lars, før 2-0. Lars selvsagt den største synderen, men Colin er helt i ingenmannsland. Pettersson hadde lett kommet oppi mann der.👍 1Kommentar
-
Ikke noe stort RBK-lag dette. De har presset på seg. Hever vi oss til middels pluss er alt mulig,Kommentar
Kommentar