Bart City - LSK, Lerkendal 18.09.22 kl. 18.00
Collapse
X
-
Jeg avskriver ikke Ranger, men nå må han få tid til å bygge seg opp igjen. Flere slike opplevelser fortjener hverkan han eller vi.👍 2Kommentar
-
Svak kamp av bart. At det går an å vinne 3-1 med et så utrolig dårlig spill er for meg uforståelig. Dommer ødelegger kampen fra start. Er så in a helvetttttes LEI av amatørblåsere. Er også lei av at Bakke er så jævlig handlingslammet. Hvorfor starter Ranger i andre omgang? Sett på en 16-åring eller noe. Ranger holder ikke nivået til Tufte IL en gang.
Men vi lot oss nedkjempe og det altfor lett slik det har blitt for vane etter den gode starten. Virker ikke som gutta har de trua og de rette holdningene heller. Nå må Bakke på banen og ta tak hvis han har kontroll på dette.
Det er åpenbart at vi trenger flere forsterkninger men idag igjen var det kollektiv kollaps.👍 2Kommentar
-
Når jeg ser 2-0 fra vinkelen til "På Innsiden" så vil jeg faktisk hevde at Mads kunne reddet skuddet til Sæter. Mye mer midt i mål enn det så ut som på TV-bildene. På ingen måte Mads sin feil at den går inn, først og fremst ræva av spesielt Ranger, men også Rösler, men jeg føler at Mads hadde fått vippa den over for noen måneder siden. Lenge siden forrige monsterredning fra Mads egentlig.
Kommentar
-
Når jeg ser 2-0 fra vinkelen til "På Innsiden" så vil jeg faktisk hevde at Mads kunne reddet skuddet til Sæter. Mye mer midt i mål enn det så ut som på TV-bildene. På ingen måte Mads sin feil at den går inn, først og fremst ræva av spesielt Ranger, men også Rösler, men jeg føler at Mads hadde fått vippa den over for noen måneder siden. Lenge siden forrige monsterredning fra Mads egentlig.
https://youtu.be/C2aQZbiZ9TI?t=310
Og den stiger hele veien. Vil hevde at det ville vært en sinnsyk redning om han hadde klart detKommentar
Kommentar