Synd TLO ikke er helt i fjorårsform ennå. Det er vel det vi mangler på å lede denne kampen.
LSK - Bodø/Glimt 1/10 kl. 18
Collapse
X
-
Ranger er solid!
Faen nå kommer Vetlesen. En av de kvalmeste i ligaen. Hva slags drit kommer han med i dag?Kommentar
-
-
Der er vel medaljekampen avgjort. Nå blir det tøft. Jeg ser ikke at vi slår hverken Viking eller Molde i de 2 neste. Er så vondt når vi opplever en så vanvittig vårsesongen og så må vi oppleve høstsesong av god gammeldags "nedrykksesong" kvalitet vi har sett tidligere.👍 3Kommentar
-
Klasseforkjell mellom lagene i andre omgang. Mest skuffende er at det Bakke ikke gjør byttene tidligere, til tross for at vi henger i tauene og har flere spillere fullstendig sluttkjørte.
Jeg vil fortsatt hevde at den største forskjellen mellom Glimt og oss er kvaliteten på trener og folk utenfor banen.
Dog var det ikke i dag vi tapte medaljene. Det var mot bunnlagene.👍 6Kommentar
-
At de er møkkheldige med 1-2-målet endrer jo hele kampen. Plutselig må vi jage og gjøre offensive bytter og da må man ofre strukturen som holdt glimt greit i sjakk underveis.
Faen i helvete as!!👍 6Kommentar
-
ALT man hadde i starten av sesongen er borte. Dødballene er ufarlige, presisjonen fremover er faktisk totalt borte, gnisten og moralen visner og det ser ut som om de gir opp etter 60 min i flere kamper nå og sist men aller størst er måten man slipper inn mål på, i dag så er det 4 totalt unødvendige mål som slippes inn. Og man har vel knapt en eneste god avslutning gjennom hele kampen, gjør Haikin en eneste redning noen her ikke også hadde tatt?
Men 5. plass er ikke så aller verst det heller.Kommentar
-
Vel, slik vi startet andre omgang var det uansett bare være et tidsspørsmål før målet kom. Vi var knapt over midtbanen. Tviler på om vi hadde klart å forsvare oss gjennom hele omgangen til ett poeng.Kommentar
Kommentar