Lillestrøm SK vs Molde
Collapse
X
-
Nå er jeg faktisk lynende forbanna! Vi har ett poeng i lomma, og så presterer vi det der?! Hva faen?! Slå den jævla ballen inn i feltet da!👍 5Kommentar
-
-
👍 6Kommentar
-
0 poeng mot topplagene i høst. Fortjener faktisk ikke mer enn 4. plass da.
Så jævlig kjipt at en perfekt defensiv kamp skal ødelegges av sånt piss. Vil gi stor honnør til Colin som tok krumtappjobben på strak arm. Godt å se at livet kommer til å fortsette selv den dagen Igoh forsvinner (som jeg frykter blir i vinter).Kommentar
-
Fy faen! Tenk å prestere å ta en kort corner der! Det er faen meg en potensiell medalje som ryker. Hva er det de tenker med? 6 min på overtid. Jeg hater korte cornere!! Det blir aldri noe ut av det. Fy faen!!! Og så fører han ballen bakover på den måten der. UtilgiveligI år så tar vi alt👍 2Kommentar
-
Vi skapte jo faktisk en del etter at Akor kom inn da. Et par straffesituasjoner, en megasjanse til Lehne og et par halvsjanser til Akor. At vi må ta noen forbehold når Molde setter inn Fofana skjønner jo alle.Kommentar
-
Fy faen! Tenk å prestere å ta en kort corner der! Det er faen meg en potensiell medalje som ryker. Hva er det de tenker med? 6 min på overtid. Jeg hater korte cornere!! Det blir aldri noe ut av det. Fy faen!!! Og så fører han ballen bakover på den måten der. Utilgivelig👍 2Kommentar
-
Det er maaange situasjoner hvor Molde bare står med ballen i flere sekunder spesielt siste 10 hvor man står å ser på, som om man er veldig happy med 1p og personlig syns jeg verdien av 3p her hadde vert mye større enn å risikoen man tar for å miste 1p. Også blir det jo ekstra rart å se at man plutselig tar så store sjanser med å sende opp alle på corneren på slutten.Kommentar
-
Fy faen. Nå forspilte Kairinen mye velvilje, selv fra meg som er så glad i ham. "Være best på det som er gratis," sier Gjermund. Vel, Kaan, da foreslår jeg at vi begynner med å FØLGE MED. For i helvete.
Ruben Gabrielsen - vår Stefan Strandberg.Kommentar
-
Dette er jo direkte feil. Dragsnes, som altså spilte stopper, så mer ut som ving ved flere anledninger. Det så absolutt ut som LSK jaktet seieren.👍 1Kommentar
-
0 poeng mot topplagene i høst. Fortjener faktisk ikke mer enn 4. plass da.
Så jævlig kjipt at en perfekt defensiv kamp skal ødelegges av sånt piss. Vil gi stor honnør til Colin som tok krumtappjobben på strak arm. Godt å se at livet kommer til å fortsette selv den dagen Igoh forsvinner (som jeg frykter blir i vinter).
Høsten har vist at vi fortsatt har noen steg opp til Molde og Glimt. Rosenborg er pt. også et bedre lag enn oss. Om vi for andre sesong på rad havner foran Vålerenga, så er det uansett en god trøst. Og kanskje blir det nytt europaeventyr neste sesong.
👍 2Kommentar
-
Litt perspektiv her er kanskje greit? Vi stod (i hvert fall tidvis) meget bra mot det som beviselig er årets beste lag i Norge. Vi hadde fortjent poeng, og mister det utelukkende på et katastrofalt feilvalg 30 sekunder før slutt.
Ingen ting er tapt, dette LSK-laget kan stå opp mot hvem som helst, og ikke F om trønderlaget vinner resten av sine kamper.👍 1Kommentar
-
Hjelper ikke det når resten står igjen. F.eks situasjonen etter 86min hvor Dragsnes drar i vei og det som egentlig er en god mulighet så er det kun han og spissene som orker. Resten står igjen på egen banehalvdel. Så kan det være at de er slitne men da setter du innpå noen nye, vist ikke kan de være med til Harstad å spille 2.lagskamp. Samme med Holmbert, en fantastisk spiller å ha i boks på slutten som man såg mot Molde sist og også det samme med Simsir mot en gjeng med tyngre ben, men man velger å ikke gjøre noe å safe inn 1p. Nå greide man ikke det heller.Kommentar
Kommentar