LSK har inngått ett samarbeid med Bærum som i første omgamg strekker seg over 3 år
LSK-samarbeid med Bærum
Collapse
X
-
-
synging, mentalitet - Kanari-FansenKommentar
-
-
-
Kommentar
-
Når det er sagt, så må jeg si at jeg ikke har så voldsomme forventninger til Bærum-avtalen heller. Jeg har hørt om Kisa-, Lørenskog- og et par andre avtaler. Men har ennå ikke helt skjønt hva LSK tjener på disse avtalene. Er det mer et politisk signal ut i nærmiljøet om at "vi i LSK bryr oss"...?
Mvh
Gammer`nMvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Tidligere Lyn spiller Eldar Hadzimehmedovic spiller jo for Bærum nå. Ikke eldre enn 23 enda, men vis han ikke var god nok for lyn så..
"Armin Yousefi" mener å ha hørt han er god, men mulig jeg bare husker feil? Noen som vet?
Ser at det er en som er født i 1991 der også, som har a-kamper for de...det er jo ikke så ille.
Dessuten spiller jo Jansen der.Kommentar
-
Bra at vi har "følere" der ute!
Avtalen betyr at vi kan holde talentene "varme" og plukke opp én eller to hvis tida blir inne.
På samme måte som med Skeid-avtalen, har klubbene ulike kompetanseområder som jeg tror begge lag vil dra god nytte av. Ved Skeid-avtalen fikk vi en fot innenfor talentutviklinga i hovedstaden. Nå får vi også en fot innenfor spillermarkedet i Bærum. Veldig bra - det er et stort potensial overfor talentutvikling i stor-Oslo!
Framtida er lys. Framtida er gul.Kommentar
-
-
Jeg så Fjøra ble intervjua i innslaget "Søgård er målfarlig" på LSK-TV. Der nevner han en Nick fra Bærum. Vil det si at Nick Rios Haugen (tidenes spiller i CM4) var med på LSK-treningen?Kommentar
-
Kommentar
-
15 årig Bærum spiller skriver proffkontrakt med LSK
I følge dagens Bærum Budstikke ( avisutgaven ) har Abdir Abdirahman, en offensiv midtbanespiller signert 3 års proffkontrakt med LSK. Men samtidig også en utlånsavtale som gjør at han fortsatt skal spille for BærumKommentar
Kommentar