Sesongen 2023
Collapse
X
-
Slår meg mest som en kompisleir det her egentlig. Lette treninger, spillerne har med familiene sine, og mye sosialt opplegg. Tror ikke det er så veldig stort sportslig utbytte. Mest for å sammensveise gjengen. Gjør meg ikke så mye at det ikke rapporteres all verden. Gleder meg mer til de kommer hjem igjen og hardkjøret begynner. Treningskamp om litt over to uker!👍 7Kommentar
-
Slår meg mest som en kompisleir det her egentlig. Lette treninger, spillerne har med familiene sine, og mye sosialt opplegg. Tror ikke det er så veldig stort sportslig utbytte. Mest for å sammensveise gjengen. Gjør meg ikke så mye at det ikke rapporteres all verden. Gleder meg mer til de kommer hjem igjen og hardkjøret begynner. Treningskamp om litt over to uker!👍 1Kommentar
-
Han fra Kåffa som gikk til Vålerenga i går. Aaron Kiil Olsen? Han var vel egentlig tenkt som erstatter for Skjærvik i Kamma.
Kan det tolkes som at Skjærvik kanskje blir i Ham-Kam?Kommentar
-
Ny VAR-artikkel i VG i dag og det ser jo bare ut til å bli verre for hver sak som kommer ut. Savner at klubben setter et mye større press på både Tv2 og NFF om hvordan dette skal løses, eller har man sagt seg fornøyd med å være det eneste laget som stemte imot?👍 1Kommentar
-
Dessverre en veldig god signering av Søpla. Får håpe Kamma har andre i kikkerten, men liker ikke at denne drar ut så lenge…👍 1Kommentar
-
Ferdig med 3. treningsuke og fortsatt omtrent ingenting. Se på f.eks RBK og hva kun noen få korte klipp gjør med interessen, selv ODD leverer bedre enn Stokstad & co pdd.👍 1Kommentar
-
Ser ut som Stokstad har pappaperm. Men helt enig, fryktelig labert fra klubben etter oppstarten. Strykkarakter.Kommentar
-
gilbert👍 2Kommentar
-
Kommentar
-
Au-au! Sorry, der var jeg for rask på labben uten å koble inn hjernen. Det var nok Rosted som var øverst på lista deres, ja.
Men når det er sagt og beskjemmet innrømmet, så har jeg et veldig solid og godt inntrykk av vår nye spiller, Martin Roseth, etter treningene denne uka. Selv om han fortsatt skal ta det litt forsiktig noen uker til, etter trøbbel med hamstringen i fjor. Han er likevel svært aktiv, rask og god, det jeg har sett til nå.
gilbert👍 7Kommentar
-
Mikkelsen til Hammarby, så da legger vi lokk på den sagaen. Totalramme på rundt 20 millioner. Kaktus til Tromsø som selger ut av landet uten at August tar et nevneverdig steg opp, og kaktus til Molde som gladelig har bemidlet Bajen noe helt hinsides.
Så kjenner jeg det egentlig er helt greit at vi ikke hiver oss på pengegaloppen og slenger tosifra antall millioner i bordet for én enkelt spiller. Vi har vært smarte og nøkterne på overgangsmarkedet siden nedrykket, og jeg håper vi fortsetter i samme spor.Last edited by Kanarivogel89; 23.01.2023, 13:46.👍 4Kommentar
-
Det hadde nok vært lurt av Mikkelsen å gå til LSK så han kunne fått trent og vist seg frem på gress jevnlig.Kommentar
-
Det er flere som har rapportert at Tromsø var enige med både glimt og LSK om overgangssum i høstvinduet, men at spilleren ikke ville til andre norske klubber. Så vi kan nok ikke sende den kaktusen dit.
Det hadde nok vært lurt av Mikkelsen å gå til LSK så han kunne fått trent og vist seg frem på gress jevnlig.Kommentar
-
Vet noen hvem som skal erstatte Matthew? Noen på laget, typ Uba? Eller har det vært snakk om å hente inn en erstatter?Kommentar
-
Grankanari spør i Stalltråden (innlegget bør flyttes hit) hvem som skal erstatte Mathew. De to mest opplagte kandidatene er Uba Charles Nwokoma (hvis han tar nivået, har ikke spilt så høyt nivå før) og Marius Lundemo, som har spilt på dette nivået og i denne posisjonen før, i en klubb fra Trøndelag, som hevda seg ganske greit i hans periode der.
Nå er det heller ikke det samme, like krevende, å erstatte Mathew hvis vi mest spiller 3-5-2, som da Mathew og Knudsen/Kairinen spilte sentralt i 3-4-3. Men fortsatt er første prio (dersom Vetle Skjærvik nå kommer) en ny midtbanespiller. Så vidt jeg "erfarer" blir det mest trolig en utenlandsk spiller (ikke hørt noen navn ennå), men ikke nødvendigvis en spiller av "Mathews type".
Kan kanskje også minne om at Eskil Edh helt fram til han ble omskolert til høyre back og deretter vingback, etter at han fikk A-kontrakt, alltid hadde spilt og gjort seg sterkt bemerka som sentral midtbanespiller. Bare for å nevne det.
gilbert👍 12Kommentar
Kommentar