Sesongen 2023

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Playboy1
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 2199

Opprinnelig skrevet av Pad
    Vert på treningsleir nå et par dager og det har hverken kommet et eneste bilde, video eller intervju fra klubben. Rett og slett for dårlig.
    Fortsatt like dårlig 1 uke etter ankomst , ser det ut som .
    Null og niks på LSK.NO sine sider .

Kommentar

• knut
      Make knut Great Again
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2006
      • 9564

Standardoppsettet på nettsidene til toppklubbene i Norge er et snork uansett åssen innhold de har.

​​​​​​Skjønner ikke hvorfor de godtar no så svakt.

Kommentar

• LS89
        Kamptrådkongen
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2013
        • 3417

Opprinnelig skrevet av Playboy1

Fortsatt like dårlig 1 uke etter ankomst , ser det ut som .
        Null og niks på LSK.NO sine sider .
        Det er lagt ut noe på sosiale medier, men det er generelt ganske tynt.

Kommentar

• Kanarivogel89
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2006
          • 4686

Slår meg mest som en kompisleir det her egentlig. Lette treninger, spillerne har med familiene sine, og mye sosialt opplegg. Tror ikke det er så veldig stort sportslig utbytte. Mest for å sammensveise gjengen. Gjør meg ikke så mye at det ikke rapporteres all verden. Gleder meg mer til de kommer hjem igjen og hardkjøret begynner. Treningskamp om litt over to uker!

Kommentar

• Radulovic
            Medlem
            Møteplager
            • Mar 2016
            • 99

Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
            Slår meg mest som en kompisleir det her egentlig. Lette treninger, spillerne har med familiene sine, og mye sosialt opplegg. Tror ikke det er så veldig stort sportslig utbytte. Mest for å sammensveise gjengen. Gjør meg ikke så mye at det ikke rapporteres all verden. Gleder meg mer til de kommer hjem igjen og hardkjøret begynner. Treningskamp om litt over to uker!
            Helt enig! Det er ikke krise dette. Med det sagt burde de brukt formidlingsressursene på sesongkortsalg og hyping av Cup + seriestart

Kommentar

• Håvard Ottesen
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Aug 2012
              • 162

Han fra Kåffa som gikk til Vålerenga i går. Aaron Kiil Olsen? Han var vel egentlig tenkt som erstatter for Skjærvik i Kamma.

Kan det tolkes som at Skjærvik kanskje blir i Ham-Kam?

Kommentar

• Pad
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2022
                • 780

Ny VAR-artikkel i VG i dag og det ser jo bare ut til å bli verre for hver sak som kommer ut. Savner at klubben setter et mye større press på både Tv2 og NFF om hvordan dette skal løses, eller har man sagt seg fornøyd med å være det eneste laget som stemte imot?

Kommentar

• Kanarivogel89
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2006
                  • 4686

Opprinnelig skrevet av Håvard Ottesen
                  Han fra Kåffa som gikk til Vålerenga i går. Aaron Kiil Olsen? Han var vel egentlig tenkt som erstatter for Skjærvik i Kamma.

Kan det tolkes som at Skjærvik kanskje blir i Ham-Kam?
                  Dessverre en veldig god signering av Søpla. Får håpe Kamma har andre i kikkerten, men liker ikke at denne drar ut så lenge…

Kommentar

• Pad
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2022
                    • 780

Vert på treningsleir nå et par dager og det har hverken kommet et eneste bilde, video eller intervju fra klubben. Rett og slett for dårlig.
                    Ferdig med 3. treningsuke og fortsatt omtrent ingenting. Se på f.eks RBK og hva kun noen få korte klipp gjør med interessen, selv ODD leverer bedre enn Stokstad & co pdd.

Kommentar

• ynnor
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2008
                      • 857

Lsk kan jo ikke være intr.i å selge sesongkort. Skulle tro dette er før internett. Jeg er desperat og sluker podcaster ,men kun «dødball « som kommer ut med stoff. For oss som ånder Lsk så trenger vi oksygen.

Kommentar

• LS89
                        Kamptrådkongen
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2013
                        • 3417

Ferdig med 3. treningsuke og fortsatt omtrent ingenting. Se på f.eks RBK og hva kun noen få korte klipp gjør med interessen, selv ODD leverer bedre enn Stokstad & co pdd.
                        Ser ut som Stokstad har pappaperm. Men helt enig, fryktelig labert fra klubben etter oppstarten. Strykkarakter.

Kommentar

• gilbert
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 3226

Dessverre en veldig god signering av Søpla. Får håpe Kamma har andre i kikkerten, men liker ikke at denne drar ut så lenge…
                          Bydelsklubben hadde jo først satsa alt på Martin Roseth, som deres soleklare førstevalg, men han gikk jo som kjent til en mye bedre og langt mer spennende klubb.

gilbert

Kommentar

• Kanarivogel89
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2006
                            • 4686

Opprinnelig skrevet av gilbert

Bydelsklubben hadde jo først satsa alt på Martin Roseth, som deres soleklare førstevalg, men han gikk jo som kjent til en mye bedre og langt mer spennende klubb.

gilbert
                            Jaså ja! Og deretter gikk de for Rosted. Får leve greit med at de fikk tredjevalget da

Kommentar

• gilbert
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 3226

Au-au! Sorry, der var jeg for rask på labben uten å koble inn hjernen. Det var nok Rosted som var øverst på lista deres, ja.

Men når det er sagt og beskjemmet innrømmet, så har jeg et veldig solid og godt inntrykk av vår nye spiller, Martin Roseth, etter treningene denne uka. Selv om han fortsatt skal ta det litt forsiktig noen uker til, etter trøbbel med hamstringen i fjor. Han er likevel svært aktiv, rask og god, det jeg har sett til nå.

gilbert

Kommentar

• Pad
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2022
                                • 780

Verre er det ikke.
                                Welcome back to Instagram. Sign in to check out what your friends, family & interests have been capturing & sharing around the world.

Kommentar

• Kanarivogel89
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2006
                                  • 4686

Mikkelsen til Hammarby, så da legger vi lokk på den sagaen. Totalramme på rundt 20 millioner. Kaktus til Tromsø som selger ut av landet uten at August tar et nevneverdig steg opp, og kaktus til Molde som gladelig har bemidlet Bajen noe helt hinsides.

Så kjenner jeg det egentlig er helt greit at vi ikke hiver oss på pengegaloppen og slenger tosifra antall millioner i bordet for én enkelt spiller. Vi har vært smarte og nøkterne på overgangsmarkedet siden nedrykket, og jeg håper vi fortsetter i samme spor.
                                  Last edited by Kanarivogel89; 23.01.2023, 13:46.

Kommentar

• brune stakkeland
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jan 2012
                                    • 896

Mikkelsen til Hammarby, så da legger vi lokk på den sagaen. Totalramme på rundt 20 millioner. Kaktus til Tromsø som selger ut av landet uten at August tar et nevneverdig steg opp,
                                    Det er flere som har rapportert at Tromsø var enige med både glimt og LSK om overgangssum i høstvinduet, men at spilleren ikke ville til andre norske klubber. Så vi kan nok ikke sende den kaktusen dit.

Det hadde nok vært lurt av Mikkelsen å gå til LSK så han kunne fått trent og vist seg frem på gress jevnlig.

Kommentar

• Kanarivogel89
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2006
                                      • 4686

Opprinnelig skrevet av brune stakkeland

Det er flere som har rapportert at Tromsø var enige med både glimt og LSK om overgangssum i høstvinduet, men at spilleren ikke ville til andre norske klubber. Så vi kan nok ikke sende den kaktusen dit.

Det hadde nok vært lurt av Mikkelsen å gå til LSK så han kunne fått trent og vist seg frem på gress jevnlig.
                                      Det er også flere som har dementert disse rapportene. Jeg vet egentlig ikke hva som stemmer. Men at vi skal ha bydd 10 mill for ham i sommer er visstnok ikke sant.

Kommentar

• Grankanari
                                        Seniormedlem
                                        Forumsadist
                                        • Jun 2018
                                        • 125

Vet noen hvem som skal erstatte Matthew? Noen på laget, typ Uba? Eller har det vært snakk om å hente inn en erstatter?

Kommentar

• gilbert
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2003
                                          • 3226

Grankanari spør i Stalltråden (innlegget bør flyttes hit) hvem som skal erstatte Mathew. De to mest opplagte kandidatene er Uba Charles Nwokoma (hvis han tar nivået, har ikke spilt så høyt nivå før) og Marius Lundemo, som har spilt på dette nivået og i denne posisjonen før, i en klubb fra Trøndelag, som hevda seg ganske greit i hans periode der.

Nå er det heller ikke det samme, like krevende, å erstatte Mathew hvis vi mest spiller 3-5-2, som da Mathew og Knudsen/Kairinen spilte sentralt i 3-4-3. Men fortsatt er første prio (dersom Vetle Skjærvik nå kommer) en ny midtbanespiller. Så vidt jeg "erfarer" blir det mest trolig en utenlandsk spiller (ikke hørt noen navn ennå), men ikke nødvendigvis en spiller av "Mathews type".

Kan kanskje også minne om at Eskil Edh helt fram til han ble omskolert til høyre back og deretter vingback, etter at han fikk A-kontrakt, alltid hadde spilt og gjort seg sterkt bemerka som sentral midtbanespiller. Bare for å nevne det.

gilbert

Kommentar

Working...