Jeg er for VAR men fy f... jeg gruer meg til 15 minutter tillegg i kampene utover høsten neste år. Dette tilleggstullet i VM kommer garantert hit også.....
Sesongen 2023
Collapse
X
-
👍 7Kommentar
-
Blir sikkert ikke noen kontroverser eller kjempeovertid i Norge siden vi skal ha bra VAR.👍 1Kommentar
-
Nei, det er mye bedre at laga får jukse og hale ut tida med falske skader! Bedre det enn at man får noen skarve tilleggsminutter! Vi må verne om jukserne!!Elska þetta félag👍 9Kommentar
-
Bra man endelig legger til nødvendig tid for drøying, men ender nok uansett opp med 3 minutter på Åråsen og 10 minutter på Lerkendal.En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.
Endelig er mørketida over.Kommentar
-
Kan vanke kamper på både fredager og mandager: Eliteserien får nye dager og kamptidspunkter i ny TV-avtale – VGKommentar
-
Må vi ha VAR for å legge til nok tilleggstid i forhold til drøying av tid? Eller er det et annet poeng her jeg ikke forstår?Kommentar
-
Når det gjelder VAR, er jeg dog tvilende positiv. Hadde vi hatt VAR i Norge i 2022, kunne kampene mot Glimt og Rosenborg fått et helt annet resultat. De to offsidene som det ikke ble dømt på, er så grove at de måtte ha tatt dem.Elska þetta félagKommentar
-
Nei, det er ikke jeg som koblet det! Jeg kommenterte det, etter min mening, riktige tiltaket det er å prøve å eliminere uthaling av tid!
Når det gjelder VAR, er jeg dog tvilende positiv. Hadde vi hatt VAR i Norge i 2022, kunne kampene mot Glimt og Rosenborg fått et helt annet resultat. De to offsidene som det ikke ble dømt på, er så grove at de måtte ha tatt dem.
Jeg var kjempe-for VAR helt til det kom. Det brukes helt feil (kan ikke gi gult kort på filming utenfor boks, kun brukes i tilfelle mulig rødt kort forseelse, ingen fastsatt begrensning på hvor langt bak man kan dra spillet for å finne frispark eller andre fouls som ikke ble gitt) Og vi endra regla i spillet altfor mye så det lettere kunne avgjøres ved videodømming, hands f.eks, vi er oppvokst med at det er noe man straffes for å prøve på, eller være klønete i, straffbar hands, nå er det hands om noen kliner ballen i kneet ditt og opp i hånda fra 1 meters hold, jeg blir sittende og rope Det DER er da ikke hands til TVn, kan bare tenke meg åssen det vil være på stadion..Kommentar
-
👍 2Kommentar
-
Stopperen fra Sogndal, Roseth, som er på hugget etter ser ut til å være ganske så skadeplaget.
Før sesongen; https://ms-my.facebook.com/sogndalfo...7443992238276/
I sesongen: https://www.nrk.no/vestland/ma-klare...eth-1.16002941
Fra + artikkel i Sognavis: https://www.sognavis.no/nokkelspelar...s/5-115-882374
– Tungt
Han rauk ut tidleg i heimemøtet med Sandnes Ulf i slutten av mai, med ein hamstringstrekk av den heftige sorten.
– Eg stod her og prata med deg etter den kampen, og då såg du nok at eg var prega av det. Eg var på veg mot noko, og så måtte eg plutseleg bu meg på tre-fire månader med rehab. Det er blytungt å få slike slag i trynet. Men eg var klar over at jobben måtte gjerast, for både min eigen og laget sin del. Det er ei viktig tid framover for oss begge, seier midtstopparen.
Han fekk same type strekk i høgrelåret i november 2020, som også sette han ut av spel i ein lengre periode.
– Ein veit aldri sikkert grunnen til at ein blir skadd. Eg har ein eksplosiv muskulatur, men det er teke testar og scannar, utan at det er funne nokre svakheiter. Mest truleg har eg berre vore uheldig.
Kommentar
-
Jeg har et veldig godt inntrykk av ham, og tror han kan bli en god eliteseriestopper. Skader kan potensielt være et problem, men ifølge statistikken har han spilt bra med kamper de siste sesongene (25 og 27, men bare 12 i år).
Positiv til å hente Roseth, men vi trenger i så fall enda en stopper, som helst er venstrebeint. Neste år trenger vi bedre dekning på venstre stopper, og vi kan ikke erstatte Pettersson med en spiller som er enda mer skadeutsatt. Da frykter jeg mange kamper med Dragsnes som stopper kommende sesong..👍 5Kommentar
-
https://www.lsk.no/nyheter/martin-ov...r-veldig-stoltKommentar
-
Jeg vil si tja..
Vi må ikke glemme at han gikk skadet hele for sesongen og store deler av vår sesongen.
Med en evt skadefri og full oppkjøring for han til neste sesong , skal vi ikke se bort ifra at han kan heve seg mye da ?
Har ikke gitt at han opp riktig ennå , vet jo han har potensiale .👍 2Kommentar
Kommentar