Sesongen 2023
Collapse
X
-
-
👍 2Kommentar
-
Mesfin leder laget mot Sandefjord, faktisk. Dævver.
Dra til helvete, Geir. Persona non grata på livstid. Hvor mye betaler Enga/Trøim oss for dette egentlig? Hårreisende om han går gratis.👍 2Kommentar
-
👍 2Kommentar
-
Nordlie som en midlertidig løsning er fornuftig. Flink fyr som kjenner klubben godt og som kan gå rett inn. Mesfin på benken høres merkelig ut.👍 1Kommentar
-
Dette kan fort vise seg å være en "blessing in disquise" for oss! For all del, jeg har likt både Geir og Petter jeg, men prosjektet deres på Åråsen har stagnert for lenge siden. Tipper de lykkes like lite hos enga som alle andre har gjort!Elska þetta félag👍 3Kommentar
-
Jeg er helt enig. Dette lever jeg fint med. Kjente mer på en spenningsfølelse da jeg fant ut av det nå nettopp. Her får vi en gyllen mulighet til å ta tak i ting nå som misnøyen har begynt å ulme.👍 4Kommentar
-
Tenkte på at Geir var overrasket over at spillerne syntes treningene var daffe før møtet med Tromsø. Nå kan vi få inn en trener som matcher spillernes kapasitet og ambisjonsnivå. Så kan Geir og Petter spise napoeonskake med Trøim mens engaspillerne der daffer rundt!Elska þetta félag👍 7Kommentar
-
Nordlie har aldri lagt skjul på at han elsker LSK. At lokalavisa med kontor midt i Lillestrøm ikke skulle være patriotiske tar jeg som en selvfølge. Synes Dødball er kult jeg, håper det fortsetter. Er mye fotballkunnskap i Nordlie og kjeklingen mellom han og Blakern er bare gøy. Som et gammelt ektepar👍 3Kommentar
-
👍 2
Kommentar
Kommentar