Sesongen 2023

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • *eLSKerLSK*
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2005
    • 484

En oppsigelse med 3 mnd oppsigelsestid, så får penga betale dersom de ønsker ham tidligere? Tviler på at giggolo-Geir vil vente til nærmest etter sesongen med å få på plass «sin» assistent/medtrener. Kan Myhre kreve å jobbe med a-laget i oppsigelsestiden?

Kommentar

• Holterkanari
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2009
      • 595

Opprinnelig skrevet av *eLSKerLSK*
      En oppsigelse med 3 mnd oppsigelsestid, så får penga betale dersom de ønsker ham tidligere? Tviler på at giggolo-Geir vil vente til nærmest etter sesongen med å få på plass «sin» assistent/medtrener. Kan Myhre kreve å jobbe med a-laget i oppsigelsestiden?
      Han kan i så fall vaske klær og kjegler i skam om han er med på komplottet til bakke

Kommentar

• kanarisuper
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Oct 2019
        • 759

De æreløse rottene har sikkert avtalt noe som ingen vet...verken de eller den flotte bydelsklubben deres eier integritet.

Kommentar

• gilbert
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 3226

Som det er framkommet i full offentlighet fra både Svesengens kommentar i RB i dag, og av Saltvedts kommentar på nrk.no, der han nokså direkte siterer den tidligere hovedtreneren (hvis navn skal være unevnt), er det mye som tyder på at murring og slitasje fra spillergruppa særlig, tilogmed primært, rettet seg mot den "sidestilte" assistenttreneren, og at han derfor neppe er aktuell for å bli med klubben videre under noen omstendigheter.

Fra to meget forskjellige kilder nær klubben og spillergruppa har jeg også hørt at hovedtreneren fikk seg forelagt klar kritikk og ønsker om endringer i treningsopplegg og arbeidsfordeling mellom de to i "trenerduoen", som den tidligere hovedtreneren hele tiden viser til i sine patetiske forsøk på rettferdiggjøring (som han selv tydeligvis ser at ingen vil lytte til). For spillergruppa blir det sagt at det etter hvert ble så mye belærende teori og så lite praktisk trening fra assistenttrener at spillergruppa følte de måtte si fra - til hovedtrener, som da valgte å kaste kortene og trøste seg med de stakkarslige millionene fra Trøim.

gilbert

Kommentar

• Fugggel
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2020
            • 522

Opprinnelig skrevet av gilbert
            Som det er framkommet i full offentlighet fra både Svesengens kommentar i RB i dag, og av Saltvedts kommentar på nrk.no, der han nokså direkte siterer den tidligere hovedtreneren (hvis navn skal være unevnt), er det mye som tyder på at murring og slitasje fra spillergruppa særlig, tilogmed primært, rettet seg mot den "sidestilte" assistenttreneren, og at han derfor neppe er aktuell for å bli med klubben videre under noen omstendigheter.

Fra to meget forskjellige kilder nær klubben og spillergruppa har jeg også hørt at hovedtreneren fikk seg forelagt klar kritikk og ønsker om endringer i treningsopplegg og arbeidsfordeling mellom de to i "trenerduoen", som den tidligere hovedtreneren hele tiden viser til i sine patetiske forsøk på rettferdiggjøring (som han selv tydeligvis ser at ingen vil lytte til). For spillergruppa blir det sagt at det etter hvert ble så mye belærende teori og så lite praktisk trening fra assistenttrener at spillergruppa følte de måtte si fra - til hovedtrener, som da valgte å kaste kortene og trøste seg med de stakkarslige millionene fra Trøim.

gilbert
            Dette stemmer bra med hva jeg også har hørt.
            misnøyen med ass.trener var heller ikke ny, den var også der før kontrakten ble forlenget i fjor.

Kommentar

• DoubleHi5
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2011
              • 4359

Opprinnelig skrevet av gilbert
              For spillergruppa blir det sagt at det etter hvert ble så mye belærende teori og så lite praktisk trening fra assistenttrener at spillergruppa følte de måtte si fra - til hovedtrener, som da valgte å kaste kortene og trøste seg med de stakkarslige millionene fra Trøim.gilbert
              Den tidligere hovedtreneren hadde mistet ansikt totalt allerede i går. Når dette kommer frem, viser det seg at han er en ynkelig og feig klovn. Fantastisk at vi ble kvitt ham så raskt og at vi til og med fikk penger for ham!
              Elska þetta félag

Kommentar

• Lasse Johansen
                Juniormedlem
                Bøffelpromp
                • Jul 2020
                • 15

Nå som vif har fått en gul og blå trener som mest sannsynlig skifter farge når tapsrekka kommer. Dette er uansett uspiselig for LSK. Internjustisen og samholdet i spillergruppa er meget bra slik jeg tolker det. Vi klarer oss ut sesongen uten ny hovedtrener, hvis det kreves for å få den rette kandidaten.

Kommentar

• DoubleHi5
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2011
                  • 4359

Den tidligere respekterte, nå navnløse treneren ser ut til å få en flott start hos sine åndsfrender.
                  Elska þetta félag

Kommentar

• *eLSKerLSK*
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jun 2005
                    • 484

Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                    Den tidligere respekterte, nå navnløse treneren ser ut til å få en flott start hos sine åndsfrender.
                    Sjefen hans står og pynter på realitetene i pauseintervjuet. Bla, bla, bla…et nedrykk og en i følge GB fotballkompetent Trøim gir opp før jul. Spørs om GB hadde fått alle pengene sine fra det konkursboet. Spetalen var begeistret helt til han IKKE var det. Våt drøm.

Kommentar

• Holterkanari
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Aug 2009
                      • 595

Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                      Så leit, trøim har kjøpt ei hore med klamydia

Kommentar

• kunden
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2005
                        • 2444

Opprinnelig skrevet av Holterkanari
                        Så leit, trøim har kjøpt ei hore med klamydia
                        Det er like mange k'er i bakke som det er i pikkhue, for å holde det på et respektabelt og voksent nivå.

Kommentar

• banan
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jun 2018
                          • 445

Muldvarpen er er kun ute på et sabotasjeoppdrag.
                          Skal være hos bydelslaget resten av året for å sikre at de rykker ned, og i gult og svart igjen f.o.m. desember.
                          ​​​​​
                          ​​​​​​

Kommentar

• Wanker
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2005
                            • 638

Hvor lenge til han begynner å snakke om å "røre i gryta"?

Han har ikke alltid vært heldig med kokkeliriumet sitt her. Forsvarsspill fra helvete og spillere som løper i veien for hverandre, uten noe tilsynelatende system?
                            Fra sommer'n i fjor til nå føles som en stor nedtur, riktignok kamuflert av paniske seire på overtid.
                            Hunter S. Thompson:

There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
                            Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

Kommentar

• Kanarivogel89
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2006
                              • 4686

Ser at topp 4-diskusjonene rundt omkring ikke lenger inneholder oss. Plassene bak Glimt står visst nå mellom Molde, Tromsø, Viking og Brann. Enkelte nevner også Godset og S08. Dette er flott! Nå kan vi jobbe i ro og mak, vel vitende om at vi fortsatt egentlig har alt i våre egne hender. Brann og Molde er begge bak oss om vi vinner hengekampene. Perfekt at vi får denne arbeidsroen nå som vi sonderer etter ny trener og stabilitet i hverdagen. Jeg har faktisk mer trua på topp 4 nå enn jeg hadde før Bakke trakk seg. Han og Petter hadde tatt dette laget så langt de kunne. Tiden var inne for nytt blod.

Dersom vi ikke klarer topp 4 i år, så er det greit det og. Viktigere at vi treffer på det langsiktige.
                              Last edited by Kanarivogel89; 16.07.2023, 06:27.

Kommentar

• Kanarivogel89
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2006
                                • 4686

Opprinnelig skrevet av Wanker
                                Hvor lenge til han begynner å snakke om å "røre i gryta"?

Han har ikke alltid vært heldig med kokkeliriumet sitt her. Forsvarsspill fra helvete og spillere som løper i veien for hverandre, uten noe tilsynelatende system?
                                Fra sommer'n i fjor til nå føles som en stor nedtur, riktignok kamuflert av paniske seire på overtid.
                                Dette nolduslaget har vel bare tre stoppere i stallen p.t., hvorav kun en er frisk. Strandberg er konstant skadeplaget og tåler ikke kunstgress i en liga hvor Vålerenga spiller 24 av 30 kamper i året på plast. Kiil Olsen er i beste fall ute til ute i august en gang. Hammer Kjelsen er 17 år gammel. Heggheim har reist hjem etter utløpt lån.

Spillerlogistikk i verdensklasse av sirkus-svensken.

Kommentar

• *eLSKerLSK*
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jun 2005
                                  • 484

Har Ivan Kaliuzhnyi​ vært å se på treninger den siste uken?

Kommentar

• DoubleHi5
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2011
                                    • 4359

Har Ivan Kaliuzhnyi​ vært å se på treninger den siste uken?
                                    Simon sier at denne overgangen foreløpig er lagt på vent. Han er fortsatt interessant, men de vil avvente litt med tanke på at den nye treneren kanskje kan være med på beslutningene. Om han har vært på treningene vet jeg ikke.
                                    Elska þetta félag

Kommentar

• G-Man
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2011
                                      • 3308

Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                                      Jeg har faktisk mer trua på topp 4 nå enn jeg hadde før Bakke trakk seg.
                                      Helt enig, var bare det som skulle til for at optimismen skulle melde seg hos meg igjen!

Kommentar

• Kanarivogel89
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2006
                                        • 4686

Ham-Kam slår Særp og sender slangen ned på kvalikkplass. Tromsø går på en smell. Fällman ute mot oss på onsdag. Tre poeng og flott angrepsspill. For en deilig uke dette ble til slutt!

Kommentar

• Kroktåa
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2015
                                          • 2969

Hva er det med denne Moen Foss som jeg har gått glipp av? Verste tabbestopper som har gjesta Åråsen på denne siden av 2000, så ligger ligger vi langflate etter ham? Hva faen?!?

Kommentar

Working...