Sesongen 2023

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Sailor Man
    Moderator
    • Jun 2007
    • 1459

Opprinnelig skrevet av Kroktåa
    Hva er det med denne Moen Foss som jeg har gått glipp av? Verste tabbestopper som har gjesta Åråsen på denne siden av 2000, så ligger ligger vi langflate etter ham? Hva faen?!?
    Minus kampen mot oss har det jeg har sett av ham vært riktig så bra i år. Solid stopper som er for god for Sandefjord. Men skal vi virkelig hente NOK en skadeutsatt spiller?

Kommentar

• *eLSKerLSK*
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jun 2005
      • 484

André Hansen noe for oss i tospann med Mads?

Kommentar

• gilbert
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 3226

André Hansen er fanatisk tilhenger, selv etter flere år i RBK, av en avfallsklubb i Oslo.

Kommentar

• fredpet76
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2004
          • 1273

RB skriver at det jobbes med å erstatte Adams med en kvalitetsspiller i eliteseriesammenheng. Da er det bare å spekulere hvem det kan være.

Kommentar

• sigurdsen
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2006
            • 1827

Opprinnelig skrevet av fredpet76
            RB skriver at det jobbes med å erstatte Adams med en kvalitetsspiller i eliteseriesammenheng. Da er det bare å spekulere hvem det kan være.
            Fredrik Gulbrandsen vil jeg tippe.

Kommentar

• Playboy1
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2003
              • 2199

Opprinnelig skrevet av sigurdsen

Er Fredrik en å satse på lenger da ?
              Må innrømme at jeg ikke har studert han nøye over
              sine siste sesonger , men snart 31 år og forventer vel lang kontrakt med super lønn ?
              Vi har allerede Lehne og Gabrielsen på slike kontrakter og med nesten samme alder .

Kommentar

• G-Man
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2011
                • 3308

Noen som har fulgt med på hvordan han har gjort det i det siste?

Kommentar

• Kanarivogel89
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2006
                  • 4686

Absolutt. Har tenkt det samme helt siden Mesfin sa like etter Bakke-sviket at større investeringer "har blitt satt på vent" inntil trenersituasjonen har blitt løst. Virket som om det var meste var klart her, men at man nå avventer litt for å høre tankene til ny trener. Vil overraske meg stort om det ikke er snakk om lille-bukken her. Lei av Tyrkia og vil hjem nå. Håper vi fortsetter å satse på Skogvold, men vi vil uansett trenge en spiss eller to inn om vi skal fortsette å spille 3-5-2.

Kommentar

• fredpet76
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Feb 2004
                    • 1273

Opprinnelig skrevet av G-Man

Noen som har fulgt med på hvordan han har gjort det i det siste?
                    Han presterer fortsatt. Starter flere av Adana sine kamper på slutten av deres sesong nå i mai/juni

Kommentar

• *eLSKerLSK*
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jun 2005
                      • 484

Åpenbart en god spiller. Men:

- Hvor dyr?
                      - Enda en skadeutsatt spiller?
                      - Tilnærmet null videresalgspotensial
                      - Er redd kompisen til Gabrielsen også tror 85 % innsats holder

Skaden til Gabrielsen i går var helt unødvendig. Hadde han ikke ventet på at ballen skulle sprette/tatt seg den sedvanlige gode tiden i presset situasjon, hadde aldri situasjonen oppstått. Synd for ham og veldig dårlig tidspunkt for laget.

Kommentar

• Kanarivogel89
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2006
                        • 4686

Videresalgspotensiale har vi i Skogvold, som er litt lik i spillestilen som Fredrik. Med Fredrik får vi ligaens beste førsteforsvarer. Helt enorm motor på fyren. Det høye presset vårt vil få en helt annen dimensjon.

Men klart, jeg kan forstå skepsisen altså. Vil ikke ha noe gamlehjem av hjemvendte helter selv. Hvis Fredrik kommer hjem nå, så holder det virkelig på en stund.

Edit: Ser at denne diskusjonen også er i "gi faen i å spamme ryktetråden"-tråden. Passer fort bedre å ta videre diskusjon der, all den tid dette kun er spekulasjoner.

Kommentar

• MortenA
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2007
                          • 3564

Opprinnelig skrevet av *eLSKerLSK*

- Hvor dyr?

Skaden til Gabrielsen i går var helt unødvendig. Hadde han ikke ventet på at ballen skulle sprette/tatt seg den sedvanlige gode tiden i presset situasjon, hadde aldri situasjonen oppstått. Synd for ham og veldig dårlig tidspunkt for laget.
                          Føler meg ganske trygg på at Fredrik aldri vil falle ned på 85%.
                          Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

• Lynginator
                            Medlem
                            Hoffnarr
                            • Aug 2020
                            • 58

Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                            Videresalgspotensiale har vi i Skogvold, som er litt lik i spillestilen som Fredrik. Med Fredrik får vi ligaens beste førsteforsvarer. Helt enorm motor på fyren. Det høye presset vårt vil få en helt annen dimensjon.

Men klart, jeg kan forstå skepsisen altså. Vil ikke ha noe gamlehjem av hjemvendte helter selv. Hvis Fredrik kommer hjem nå, så holder det virkelig på en stund.

Edit: Ser at denne diskusjonen også er i "gi faen i å spamme ryktetråden"-tråden. Passer fort bedre å ta videre diskusjon der, all den tid dette kun er spekulasjoner.
                            Ingenting med topic å gjøre, men hvor finner jeg rykte-tråden? Har prøvd å finne den før, men finner ikke noe under den slags navn under noen steder her på forumet

Kommentar

• Zindrinho
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Sep 2019
                              • 632

Spam-master J: under backstage, ikke hovedforum

Kommentar

• BD
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Feb 2006
                                • 1446

Opprinnelig skrevet av *eLSKerLSK*

- Hvor dyr?
                                Helt riktige spørsmål og poenger. Han er definitivt skadeutsatt. Er også redd for at den rette motivasjonen ikke er på plass. Dessuten er eksplosive spillere, og særlig de som har vært igjennom noen skader, de spillerne som ofte synker raskest i kvalitet.

Noen lang kontrakt her er i hvert fall neppe en god idé. Halvannet år er nok, og maks ut 2025 bør være aktuelt.

Måten han dro på forrige gang gjør også at jeg er lite entusiastisk med tanke på et comeback...

Kommentar

• Radulovic
                                  Medlem
                                  Møteplager
                                  • Mar 2016
                                  • 99

Opprinnelig skrevet av BD

Helt riktige spørsmål og poenger. Han er definitivt skadeutsatt. Er også redd for at den rette motivasjonen ikke er på plass. Dessuten er eksplosive spillere, og særlig de som har vært igjennom noen skader, de spillerne som ofte synker raskest i kvalitet.

Noen lang kontrakt her er i hvert fall neppe en god idé. Halvannet år er nok, og maks ut 2025 bør være aktuelt.

Måten han dro på forrige gang gjør også at jeg er lite entusiastisk med tanke på et comeback...
                                  enig, en lokal og tidligere spiller jeg ikke er lysten på skal ta en retur faktisk.

Kommentar

• G-Man
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2011
                                    • 3308

Tror absolutt Fredrik holder mål noen sesonger til, og har ingen problemer med at han kommer tilbake.
                                    Skadehistorikken er selvfølgelig en bekymring.
                                    Håper bare (ikke minst for hans egen skyld) at han ikke er på nippet til å signere for oss, for så å velge Fiskeslo Fotballklubb fordi de tilbyr mer i lønn.

Kommentar

• bjarmann
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2005
                                      • 3030

Vi har da Skogvold og han må dyrkes! Har vist at han er god nok i Start og vil snappes opp av andre klubber om han ikke får spille
                                      I år så tar vi alt

Kommentar

• Henke25
                                        Seniormedlem
                                        Forumsadist
                                        • Jun 2018
                                        • 136

Opprinnelig skrevet av bjarmann
                                        Vi har da Skogvold og han må dyrkes! Har vist at han er god nok i Start og vil snappes opp av andre klubber om han ikke får spille
                                        Med rett foredling kan han bli vår Brattbakk. Da må han få spilletid. Dette er en gutt jeg har tro på.

Kommentar

• bjarmann
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2005
                                          • 3030

Opprinnelig skrevet av Henke25

Med rett foredling kan han bli vår Brattbakk. Da må han få spilletid. Dette er en gutt jeg har tro på.
                                          Kan knapt huske at vi har fått opp et større spisstalent enn han. Ja Fredrik var god men han putta ikke mange mål
                                          I år så tar vi alt

Kommentar

Working...