Viking leder 2-0 etter 7 minutter mot Bodø. Scoringer av voldsmannen Salvesen og Ståles sønn. Hiver meg på i blodtåkekoret her og spår et par mål av voldsmannen mot oss, pluss at han skader enda en eller to av våre. Kan bli stygge sifre, slik lagene fremstår akkurat nå.
Sesongen 2023
Collapse
X
-
Viking leder 2-0 etter 7 minutter mot Bodø. Scoringer av voldsmannen Salvesen og Ståles sønn. Hiver meg på i blodtåkekoret her og spår et par mål av voldsmannen mot oss, pluss at han skader enda en eller to av våre. Kan bli stygge sifre, slik lagene fremstår akkurat nå.I år så tar vi altKommentar
-
Med mindre Brekalo, Diop, Tripic, Yazbek og D'Agostino får gult i kveld og karantene til neste helg og Solbakken blir solgt og Salvesen får rødt så er vi sjanseløse mot Viking neste helg.
Nå er det bare å hente spillere som er driftssikre og kan levere hver dag på treningsfeltet, ikke folk med latente hodeskader og dårlig grokjøttElska þetta félagKommentar
-
Da var Akor bekrefta klar for Montpellier. Ifølge L'Équipe skal det være 56 millioner kroner. Det syns jeg er greit. Da kan man vel ut med litt summer for å forsterke dette laget i kommende uke? Vi solgte jo kairinen, brunes og ogbu i fjor og må jo ha cash til å handle nå. Nå må det skje!!
Kommentar
-
Da var Akor bekrefta klar for Montpellier. Ifølge L'Équipe skal det være 56 millioner kroner. Det syns jeg er greit. Da kan man vel ut med litt summer for å forsterke dette laget i kommende uke? Vi solgte jo kairinen, brunes og ogbu i fjor og må jo ha cash til å handle nå. Nå må det skje!!Kommentar
-
Forstår ikke hvorfor det skal stresses. Med en usannsynlig god avslutning, der vi selv presterer svært godt, og er heldige med andre resultater kan vi kanske oppnå en 4.plass. Men her snakker vi liten sjanse. Vi ender sannsynligvis i øverste sjiktet av midten på tabellen, typ 5-8 plass. Det er ok. Jeg ønsker selvsagt kamp om mer og gjør det hvert eneste år.
Men fasit er at vi kom opp fra OBOS og har prestert over det man kunne forvente. Vi har mistet mange sentrale spillere og må se fremover. Vi må være tålmodige og på mange måter bygge litt på nytt, samtidig som vi ivaretar det som allerede er en solid grunnmur.
Vær tålmodige. Hent spillere om de rette dukker opp, med langsiktighet i tankene. Samme med trener. Kan godt ta en rufsete avslutning på denne sesongen for så å få på plass noe bra i Januar. Jeg er livredd for at vi skal hente spillere på lån, da det vil stjele spilletid fra de som skal være her på sikt (med mindre man har gode opsjoner).
Per nå savner jeg noe ekstremt i stallen. Etter at Ogbu, Matthew og Akor har forlatt skipet synes jeg vi mangler litt og håper vi kan bruke god tid på å scoute og å finne gode og riktige typer for Lillestrøm.
Vi må se hvor vi er nå, og se på hva vi må gjøre for å komme enda nærmere der vi ønsker å være. Da nytter det ikke å haste, og det vil bare kunne føre oss lengre unna der vi ønsker å være.👍 11Kommentar
-
Forstår ikke hvorfor det skal stresses. Med en usannsynlig god avslutning, der vi selv presterer svært godt, og er heldige med andre resultater kan vi kanske oppnå en 4.plass. Men her snakker vi liten sjanse. Vi ender sannsynligvis i øverste sjiktet av midten på tabellen, typ 5-8 plass. Det er ok. Jeg ønsker selvsagt kamp om mer og gjør det hvert eneste år.
Men fasit er at vi kom opp fra OBOS og har prestert over det man kunne forvente. Vi har mistet mange sentrale spillere og må se fremover. Vi må være tålmodige og på mange måter bygge litt på nytt, samtidig som vi ivaretar det som allerede er en solid grunnmur.
Vær tålmodige. Hent spillere om de rette dukker opp, med langsiktighet i tankene. Samme med trener. Kan godt ta en rufsete avslutning på denne sesongen for så å få på plass noe bra i Januar. Jeg er livredd for at vi skal hente spillere på lån, da det vil stjele spilletid fra de som skal være her på sikt (med mindre man har gode opsjoner).
Per nå savner jeg noe ekstremt i stallen. Etter at Ogbu, Matthew og Akor har forlatt skipet synes jeg vi mangler litt og håper vi kan bruke god tid på å scoute og å finne gode og riktige typer for Lillestrøm.
Vi må se hvor vi er nå, og se på hva vi må gjøre for å komme enda nærmere der vi ønsker å være. Da nytter det ikke å haste, og det vil bare kunne føre oss lengre unna der vi ønsker å være.
Hent unge spillere da! Hent noen på lån ut sesongen! Hent noen fra Obos og PostNord slik Tromsø har gjort! Vi trenger folk på treningene. Syns harde mottak er veldig on point i nyeste episode om fordelene ved å være tidlig ute i transfervinduet, uansett om man går for medaljer eller bevisst styrer ned og satser på neste år.👍 1Kommentar
-
Enig i mye av det du skriver, men vi har nesten ikke lag nå. Det er på en måte det første som må på plass når man driver fotballklubb. Vi er en veldrevet, økonomisk sunn toppklubb i Norge og BØR kunne erstatte spillere ut (Adams, Knudsen, Vindheim) og skada spillere (forsvaret) med NOE.
Hent unge spillere da! Hent noen på lån ut sesongen! Hent noen fra Obos og PostNord slik Tromsø har gjort! Vi trenger folk på treningene. Syns harde mottak er veldig on point i nyeste episode om fordelene ved å være tidlig ute i transfervinduet, uansett om man går for medaljer eller bevisst styrer ned og satser på neste år.👍 2Kommentar
-
Morten Svesengen har noen underlige vinklinger! I sin kommentarspalte i dag har han formulert følgende påstand: LSKs dødballproblem mer kostbart enn mangel på spillere. Så følger han opp lenger ned i spalten med: "De to første baklengsmålene oppsummerte LSKs to største defensive utfordringer denne sesongen, dødballer og store personlige feil.
Det Svesengen, i sin genialitet, tydeligvis ikke har gjort, er å stille det helt nødvendige spørsmålet om hvorfor vi er så svake på dødballer og gjør så mange personlige feil! Hvis han hadde gjort det, ville han muligens ha kommet til den åpenbare konklusjonen at det nettopp er mangel på spillere (som er gode nok) som er selve årsaken til disse store svakhetene.Elska þetta félag👍 5Kommentar
-
Morten Svesengen har noen underlige vinklinger! I sin kommentarspalte i dag har han formulert følgende påstand: LSKs dødballproblem mer kostbart enn mangel på spillere. Så følger han opp lenger ned i spalten med: "De to første baklengsmålene oppsummerte LSKs to største defensive utfordringer denne sesongen, dødballer og store personlige feil.
Det Svesengen, i sin genialitet, tydeligvis ikke har gjort, er å stille det helt nødvendige spørsmålet om hvorfor vi er så svake på dødballer og gjør så mange personlige feil! Hvis han hadde gjort det, ville han muligens ha kommet til den åpenbare konklusjonen at det nettopp er mangel på spillere (som er gode nok) som er selve årsaken til disse store svakhetene.I år så tar vi altKommentar
-
Det Svesengen, i sin genialitet, tydeligvis ikke har gjort, er å stille det helt nødvendige spørsmålet om hvorfor vi er så svake på dødballer og gjør så mange personlige feil! Hvis han hadde gjort det, ville han muligens ha kommet til den åpenbare konklusjonen at det nettopp er mangel på spillere (som er gode nok) som er selve årsaken til disse store svakhetene.Kommentar
-
Kommentar
-
Det blir jo bare spekulasjoner fra min side, men vi bør vel ha sikret oss 15 prosent ved videresalg av Braut Brunes? Hvis han går for over 20 millioner, blir det i så fall 3 mill pluss. Noen som vet?Elska þetta félag👍 1Kommentar
-
Tidenes f*ck you penger i så tilfelle. Har vi da råd til å imøtegå noen?!Kommentar
-
Det Svesengen, i sin genialitet, tydeligvis ikke har gjort, er å stille det helt nødvendige spørsmålet om hvorfor vi er så svake på dødballer og gjør så mange personlige feil! Hvis han hadde gjort det, ville han muligens ha kommet til den åpenbare konklusjonen at det nettopp er mangel på spillere (som er gode nok) som er selve årsaken til disse store svakhetene.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 1Kommentar
-
Ser man på de spillerne vi har kunnet stille opp på defensiv dødball de siste to sesongene, så er det direkte imponerende å slippe inn så mye. Garnås, Ruben/Ogbu, Petterson/Tønnesen/Dragsnes, Ranger, Åsen, Lehne, Akor. Det er syv spillere med gode ferdigheter på fysiske dueller og hodedueller. Det burde vært umulig å slippe inn mål i det hele tatt. Svaret ligger nok i organiseringen. Min oppfatning er at det er viktigere å markere romenn å ta duellene med motstander. Hvem som har skyld i måten vi er organisert på vet jeg ikke, men det ligger til soleklar stryk.👍 3Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
Akkurat det jeg tenker også. Normalt har treneren stor betydning for om spillere har lyst til å komme og hvilken rolle de forespeiles i laget kan være avgjørende. SM kan i utgangspunktet ikke love noe som helst.
Med så lite rykter rundt overganger så er jeg bekymret for vi trolig sliter med å lande avtaler mtp nåværende situasjon. Samtidig lar jeg meg på en måte imponere over disiplinen internt i klubben som gjør at evt rykter faktisk forblir internt.👍 1Kommentar
Kommentar