Sesongen 2023
Collapse
X
-
👍 3Kommentar
-
Ja hørt det samme nå, så kanskje ikke så mye i det likevel. Men skummel tilfeldighet å bli observert i byen til klubben som vi visstok konkurerer med om å signere han.👍 3Kommentar
-
Kommentar
-
Litt om stopperkabalen:
Bodø/Glimt har gitt en av sommerens store investeringer muligheten til å forlate klubben. Samtidig ser de på nye alternativer til spissplassen.
Utdrag:
Kurucay-avgjørelse lar vente på seg
Hasan Kurucay imponerte stort for HamKam i 2022. Det gjorde at flere norske klubber ønsket å signere stopperen som er på utgående kontrakt.
Rosenborg viste lenge interesse, men kom aldri på banen med et konkret tilbud. LSK har presentert flere kontraktstilbud til stopperen uten å komme til enighet.
Kanarifuglene har siden gått videre med konkrete tilbud til Ruben Gabrielsen (Austin) og Vetle Skjærvik (HamKam).
Kurucay på sin side har fått øyne på seg fra MLS og kan fort være aktuell som erstatter for nettopp Gabrielsen i Austin om nordmannen vender hjem til Åråsen i løpet av den neste tiden – slik som LSK jobber med.
Kommentar
-
Greit nok. Håper Kurucay stikker til Austin. Vetle er yngre, venstrebent, minst like talentfull, og tar ikke opp en plass i utlendingskvota👍 5Kommentar
-
Tore Sørås går fra Kåffa til Kamma. Da er nok Skjærvik snart fugl. Hamarsingene ville ha på plass en erstatter før de slapp ham.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
Feil spiller, han de har henta nå er erstatter for Bjørlo. De jakter Aron Kiil Olsen som erstatter for Skjærvik. Vi må nok vente litt til👍 2Kommentar
-
Kommentar
-
Men jeg ser jo nå at Sørås er midtbanespiller, så dette er skivebom av meg.Kommentar
-
Utvilsomt en veldig god spiller. Men må si jeg er enig med Tom Nordlie på twitter som spør hvor han skal spille i den 3-5-2-formasjonen vi legger opp til å spille.. Må i så fall være som indreløper, men Heintz er nok best som ving eller 10-er.Kommentar
-
👍 1Kommentar
Kommentar