Ligner veldig på en "signe en spiller som var god under meg tidligere". Og som man hadde bladd opp flertalls miller for. Får finne nye og mer spennende spillere. Som også ikke koster skjorta, Skal det koste skjorta skal det være ferdigvare som er best og the best på den posisjonen han er tenkt å kle i LSK - ikke et måfålkjøp fordi han har eller har hatt et navn i ES tidligere
Sesongen 2023
Collapse
X
-
Kommentar
-
Ligner veldig på en "signe en spiller som var god under meg tidligere". Og som man hadde bladd opp flertalls miller for. Får finne nye og mer spennende spillere. Som også ikke koster skjorta, Skal det koste skjorta skal det være ferdigvare som er best og the best på den posisjonen han er tenkt å kle i LSK - ikke et måfålkjøp fordi han har eller har hatt et navn i ES tidligereKommentar
-
Nå vet jeg ikke helt hvor du falt av, men jeg snakket om Vetle Skjærvik. Vil tro de fleste (nederlandske) klubber har råd til både fjerde og femte valg på stopperplass.👍 1Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
Hadde samme problemet i fjor når jeg prøvde å betale med vipps. Vet ikke om det er tilfellet hos deg, jeg måtte til slutt åpne linken på en annen pc og velge kort som betalingsmiddelKommentar
-
En 3-5-2 formasjon skaper flere utfordringer i forhold til hvem som skal spille hvor. Hverken Åsen eller Ibrahimaj er typiske indreløpere, og Dragsnes er bankers på venstrekanten.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 1Kommentar
-
Må nesten bli slik. Med alle de sentrale midtbanespillerne vi har mistet dette vinduet (Holst, Kairinen & Mathew) så må noen av de nåværende kantspillerne fylle tomrommet som indreløpere. Kommer neppe til å hente en helt ny midtbane, tipper kanskje 1 ny sentral midtbanespiller inn for å gi litt bedre bredde.
Håper også litt på en oppgradering av Ranger men tviler på at det prioriteres i dette vinduet med alt det andre vi må ha inn først.👍 1Kommentar
-
👍 2Kommentar
-
Må nesten bli slik. Med alle de sentrale midtbanespillerne vi har mistet dette vinduet (Holst, Kairinen & Mathew) så må noen av de nåværende kantspillerne fylle tomrommet som indreløpere. Kommer neppe til å hente en helt ny midtbane, tipper kanskje 1 ny sentral midtbanespiller inn for å gi litt bedre bredde.
Kommentar
-
Men selv håper jeg det er slutt på at vi henter inn spillere hvor de blir forespeilet å brukes på litt "uvante" plasser ?Last edited by Playboy1; 03.01.2023, 11:06.👍 1Kommentar
-
Han er nok tenkt å spille stopper - noe annet ville vært rart. Han har vel ikke spilt på midtbanen siden han var tenåring?
Tror overdekninga på stopperplass er et tegn på at Ogbu snart blir solgt. Ruben blir god å ha i den posisjonen, men kommer sikkert til å spille sidestopper fram til det.👍 2Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
Kommentar
-
Elska þetta félag👍 1Kommentar
-
Ruben spilte mest på midtbanen først, både sentralt og på kantene, men best sentralt, før han helt riktig ble omskolert til midtstopper. Tipper det er stopper han vil spille hvis han kommer tilbake til LSK.
gilbert👍 1Kommentar
-
Ruben var opprinnelig midtbanespiller og har mange aldersbestemte kamper som sentral midt. I et intervju i RB i 2011 sa han: "Hvis jeg får velge selv, så er det sentralt på midten jeg aller helst vil spille". Fikk i alle fall en kamp som sentral midt under Berg i i 2011.
Men han har jo nærmest utelukkende spilt stopper de 11-12 årene som har gått siden den gang.👍 1Kommentar
-
Sves melder i Dødball at LSK og Kamma mer eller mindre er enige om Skjærvik. Personlige betingelser gjenstår. Kamma vil ha inn erstatter først, og det er ting i emning her.
Angående Ruben så erfares det at det drøyer fordi det er MLS som liga som eier Ruben, ikke Austin, noe som gjør saken hakket mer komplisert. Tar litt tid, men det kommer sannsynligvis til å løse seg. For å sitere Sves ordrett, så er det "heller et spørsmål om når heller enn om han kommer".Last edited by Kanarivogel89; 03.01.2023, 14:00.👍 8Kommentar
Kommentar