Allerede vert kritisk til hvordan det drives på medie og sosiale medier siden fra klubben, og selv om det har blitt noe bedre så er det fortsatt alt for svakt det som blir levert. Men slik som den saken som blir lagt ut igår onsdag på LSK.no er problemet eksemplifisert. En sak om salgshopp sesongkortsalget i ligaen, en ting som i seg selv er greit å "lage" en sak om også for klubben. Problemet er bare den "lage" delen, fordi her har man altså bare klippet ut rett fra NTB en sak hvor Lillestrøm, LSK, Åråsen eller antall sesongkort man selv har solgt i det hele tatt er nevnt. Derimot så er det et forsidebilde fra en EL kamp på Aspmyra og en kommentar fra noen som jobber i Glimt. Hvordan kan noen i medieavdelingen lese gjennom den saken og tenke at dette er noe man bare kan kaste ut på hjemmesiden til klubben. Forandre da vertfall bildet til et fra Åråsen.
Nå går man inn i det som av mange blir sett på som comebacket til Eliteserien og norsk fotball for alvor, og om ganske nøyaktig en mnd så starter faktisk sesongen, men det virker som om klubben faktisk ikke har fått det med seg eller de ikke prioriterer disse sidene av klubben. Noe som er ganske imponerende etter en del kritikk av akkurat det i flere år allerede.
Nå går man inn i det som av mange blir sett på som comebacket til Eliteserien og norsk fotball for alvor, og om ganske nøyaktig en mnd så starter faktisk sesongen, men det virker som om klubben faktisk ikke har fått det med seg eller de ikke prioriterer disse sidene av klubben. Noe som er ganske imponerende etter en del kritikk av akkurat det i flere år allerede.
Kommentar