Man ligger vel omtrent å drømmer om den 2. omgangen mot Molde i 2021 enda. Og det var et lag med Dragsnes som stopper, Edh på feil side, Krogstad inne sentralt og DG på kant. Alle disse er posisjoner/spillere man har byttet ut med det som skal være bedre. Så da kan man jo lure på hvorfor man nok aldri kommer til å få se noe lignende igjen. Personlig så tror jeg det hang igjen fra OBOS hvor man var vant til å måtte styre kamper med lite rom og et krav til presisjon og pasningssikkerhet. Man ser mye det samme hos Brann nå som fikk terpet inn akkurat det de driver med nå mot OBOS-lag, bare at de nå faktisk får mer rom å boltre seg i da ES lag har litt mer å komme med selv.
Jeg har fortsatt tilgode å se man fungere like bra som man gjorde i 343 med angrep på angrep og hvor man greier å få et skikkelig trykk over lengre perioder. Vi blir veldig enkle å spille av eller rundt nå som gjør at motstander kommer seg unna presset og de får roet ned kampene igjen om de vil det.
Jeg har fortsatt tilgode å se man fungere like bra som man gjorde i 343 med angrep på angrep og hvor man greier å få et skikkelig trykk over lengre perioder. Vi blir veldig enkle å spille av eller rundt nå som gjør at motstander kommer seg unna presset og de får roet ned kampene igjen om de vil det.
Kommentar