Sesongen 2023

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjøttkaka
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2012
    • 335

Opprinnelig skrevet av cetor
    Mesfin skal nå kjøpe spillere, selge spillere, hente trener og være trener. Ikke ideelt selvsagt, men den mannen fortjener all ros og hyllest han kan få.
    Jeg er litt overrasket over at Mesfin leder laget når vi har så mange andre ansatte rundt sport i klubben. Er det for å tydeliggjøre at dette er veldig midlertidig? Jeg syns også uttalelsene bærer litt preg av at klubben kanskje ikke syns det er helt ille at han forsvinner.

Ventet LSK på en vei ut med Bakke? Har vi allerede noen i kikkerten?

Kommentar

• maxpayne
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2006
      • 1308

Personlig er jeg fristet til å stikke bort i LSK hallen for å forhøre meg litt.

Kommentar

• Playboy1
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 2199

Jeg håper og tror dette bare kan bli til det bedre på sikt , Kanskje tida dette skjer på ikke bør være så galt likevel ?
        Nå får vi inn litt ekstra ny "glød" , hvor sesongen på en måte egentlig nesten var over allerede.
        Last edited by Playboy1; 12.07.2023, 11:07.

Kommentar

• Kjøttkaka
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2012
          • 335

Når jeg ser de navnene som slenges ut, så blir jeg helt matt. Hvis vi ansetter Rekdal eller Fagermo, så er det så traurig som det kan få blitt.

Men først skal vi selge Petter Myhre. Hvor mye skal vi kreve av VIF?

Kommentar

• DoubleHi5
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2011
            • 4359

Opprinnelig skrevet av p0p_corn
            solskjær?
            nei!!
            Elska þetta félag

Kommentar

• G-Man
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2011
              • 3308

Opprinnelig skrevet av Kjøttkaka
              Hvis vi ansetter Rekdal eller Fagermo, så er det så traurig som det kan få blitt.
              Jeg nekter å tro at de tenker tanken en gang. Om Fagermo stiller i gult og svart, så orker jeg ikke tanken på å nærme meg Åråsen.

Kommentar

• maxpayne
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2006
                • 1308

Mefsin trenger å sove litt nå før han sier for mye. Her er det mye frem og tilbake om prosessen og jeg missliker sterkt at han skal sitte på benken mot Sandefjord. For meg ser det ut som han liker denne situasjonen litt for godt. Nå trenger du å få deg litt hvile og Gjermund Åsen burde ikke ikke vært en del av denne noe beklemmemde pressekonferansen som varte alt for lenge......
                Last edited by maxpayne; 12.07.2023, 12:25.

Kommentar

• MortenA
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2007
                  • 3564

Fagermo og Rekdal bør være uaktuelle. Nordlie ut sesongen kan jeg leve med. Fordelen med et trenerbytte nå er at det bør være internasjonale kandidater som er ledige. Jeg ville ikke blitt sur dersom Mesfin trekker en nederlansk eller tysk (ikke Uwe) trener opp av hatten. Spesielt en nederlandsk ungdomstrener som ser etter muligheten til å prøve seg som A-lagstrener ville vært spennende. Nå som innholdet i gryta først er tømt ut, så kan det bli bra med noe helt nytt.
                  Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

• G-Man
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2011
                    • 3308

Opprinnelig skrevet av MortenA
                    Jeg ville ikke blitt sur dersom Mesfin trekker en nederlansk eller tysk (ikke Uwe) trener opp av hatten. Spesielt en nederlandsk ungdomstrener som ser etter muligheten til å prøve seg som A-lagstrener ville vært spennende. Nå som innholdet i gryta først er tømt ut, så kan det bli bra med noe helt nytt.
                    Er så enig, så enig. Hva med en akademi-trener fra Dortmund? De er en type klubb som driller systemer og tankesett på alle nivåer, hvor profesjonaliteten er på topp, og hvor fokus på å blande etablerte spillere og unge talenter er bedre enn kanskje noen andre steder.

Kommentar

• knut
                      Make knut Great Again
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2006
                      • 9564

Opprinnelig skrevet av Kjøttkaka
                      Når jeg ser de navnene som slenges ut, så blir jeg helt matt. Hvis vi ansetter Rekdal eller Fagermo, så er det så traurig som det kan få blitt.
                      Ikke bli matt da!

Hva med Erland Johnsen eller Leif Gunnar Smerud??

Kommentar

• Zindrinho
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Sep 2019
                        • 632

Kan fort vise seg å være en blessing in disguise detta her, rekk opp hånda den som syns bakke har fått mye ut av spillermatrrialet og at han gjør laget bedre enn kun summen av de 11 enhetene på banen.
                        Det avhenger selvfølgelig av at vi får inn en lagbygger nå midt i sesongen. Hvis bakke har vært misfornøyd såpass lenge kunne han gjerne tatt gryta si oggått i ferien som var så vi hadde hatt litt bedre tid.
                        Få inn en fyr som evner å slå ullkisa nå så kan det bare gå én vei. Greit at jokke jonson kjøper løs en fyr på langvarig nedadgående kurve, detta er alle muligheters mor for vår del, slipper vi mer styr med at fansen er drittlei en trener som ikke evner å snu kampbildet og måtte gjøre lsk til en sparkende klubb.
                        ps nei til reka fagermo smerud og resten av dissa som ikke får til ting, vi har uansett ikke bok sentrale midtbaner for smerud, han bruker gjerne 4-5 av dem samtidig i 442en sin. Pimenta hadde vært kult men han blei vel nettopp ansatt.

Kommentar

• HSft
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2004
                          • 6110

Opprinnelig skrevet av Zindrinho
                          Kan fort vise seg å være en blessing in disguise detta her, rekk opp hånda den som syns bakke har fått mye ut av spillermatrrialet og at han gjør laget bedre enn kun summen av de 11 enhetene på banen.
                          Det avhenger selvfølgelig av at vi får inn en lagbygger nå midt i sesongen. Hvis bakke har vært misfornøyd såpass lenge kunne han gjerne tatt gryta si oggått i ferien som var så vi hadde hatt litt bedre tid.
                          Få inn en fyr som evner å slå ullkisa nå så kan det bare gå én vei. Greit at jokke jonson kjøper løs en fyr på langvarig nedadgående kurve, detta er alle muligheters mor for vår del, slipper vi mer styr med at fansen er drittlei en trener som ikke evner å snu kampbildet og måtte gjøre lsk til en sparkende klubb.
                          ps nei til reka fagermo smerud og resten av dissa som ikke får til ting, vi har uansett ikke bok sentrale midtbaner for smerud, han bruker gjerne 4-5 av dem samtidig i 442en sin. Pimenta hadde vært kult men han blei vel nettopp ansatt.
                          Pimenta er på 3. året på g19 og ble nettopp forbigått når u21 skulle ha ny trener. Kanskje årsaken til at han ikke fikk u21-jobben er at han kan tenke seg en klubb igjen?

Kommentar

• maxpayne
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Apr 2006
                            • 1308

Ivar Hoff brukte 3 setninger for å fortelle sannhten om Bakke og denne overgangen og om hvordan LSK kan komme seg videre. Mefsin brukte 45 minutter på prosessen som ingen skjønte noe av. Utsagn som som: "det driter jeg i", "kom deg ut av leiligheten i Lillestrøm" osv. er bare med på å kaste mere bensin på bålet enn nødvendig. Bakke og Myhre er historie, Mefsin sin jobb er å skaffe oss forsterkninger og en ny trener, ikke å lede laget på LSK benken. Da er det sagt. La oss komme oss videre!
                            Last edited by maxpayne; 12.07.2023, 14:52.

Kommentar

• DoubleHi5
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2011
                              • 4359

Opprinnelig skrevet av maxpayne
                              Ivar Hoff brukte 3 setninger for å fortelle sannhten om Bakke og denne overgangen og om hvordan LSK kan komme seg videre. Mefsin brukte 45 minutter på prosessen som ingen skjønte noe av. Utsagn som som: "det driter jeg i", "kom deg ut av leiligheten i Lillestrøm" osv. er bare med på å kaste mere bensin på bålet enn nødvendig. Bakke og Myhre er historie, Mefsin sin jobb er å skaffe oss forsterkninger og en ny trener, ikke å lede laget på LSK benken. Da er det sagt. La oss komme oss videre!
                              Her holder det ikke med tommel opp! Jeg kunne ikke vært mer enig!!
                              Elska þetta félag

Kommentar

• bjarmann
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2005
                                • 3030

Opprinnelig skrevet av maxpayne
                                Nå skal du huske på at Mesfin er i en litt annen posisjon enn Hoff som ser dette utenifra. Mesfin føler seg sikkert dolka i ryggen og pissa på av en han har støttet og jobbet tett med over flere år. Det gjør vi alle. Så er det klart at det kanskje ikke ser så bra ut at man sitter der og fyrer løs som en bitter gammal gubbe. Men forståelig er det.

Jeg har vært kritisk til Bakke en god stund nå og tenkt hvordan skal vi komme oss ut av dette? Jeg tror vi nå fikk en livbøye og kommer mer styrket ut av dette enn (P)enga. Den tegneserieklubben der har nok en gang hivd penger etter en opphauset middelmådighet som aldri vil ta de til toppen. Nå er det opp til oss å tyne ut mer penger for Myhre slik kamma gjorde med Frigård. Jeg gleder meg til å se gliset til den skalla svensken falme i svært nær fremtid.

Det jeg sitter igjen med er skam. Skam over at vi har hatt en så stor hore som trener i vår klubb oh at jeg atpåtil hyllet han de to første åra etter opprykket. Slike folk fortjener ikke å ha hatt vår logo over hjertet sitt
                                I år så tar vi alt

Kommentar

• Dole
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2004
                                  • 1646

Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

Han går til Vålerenga. Det er jeg ganske sikker på. Myhre er Vålerenga-mann og har mye av æren for det Bakke fikk til hos oss. Dersom Bakke vil ha ham med, så går han.

Dersom det var uaktuelt for ham å gå til Enga, ville han jo ledet laget mot Sandefjord.
                                  I følge Svesengen har Myhre foreløpig ikke fått noe tilbud fra Vålerenga. Det ender nok derfor med at vi må gi ham en kompensasjon for å avslutte kontrakten. Deretter er det mulig han fortsetter i Vålerenga.

Kommentar

• Kroktåa
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2015
                                    • 2969

Jeg forsøker å finne artikkelen (ganske nylig) der det sto at LSK har flest egenutviklede eller akademiutviklede spillere i troppen.

Anyone?
                                    Last edited by Kroktåa; 12.07.2023, 23:06.

Kommentar

• Aderyn
                                      Seniormedlem
                                      Forumsadist
                                      • Dec 2020
                                      • 133

Opprinnelig skrevet av Dole

I følge Svesengen har Myhre foreløpig ikke fått noe tilbud fra Vålerenga. Det ender nok derfor med at vi må gi ham en kompensasjon for å avslutte kontrakten. Deretter er det mulig han fortsetter i Vålerenga.
                                      Vi må jo utnytte dette til å bli vår egen Frigård. Krev 4 mill for fyren eller la han trene J12 laget ut kontraktstiden.

Kommentar

• Dole
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2004
                                        • 1646

Opprinnelig skrevet av Aderyn

Vi må jo utnytte dette til å bli vår egen Frigård. Krev 4 mill for fyren eller la han trene J12 laget ut kontraktstiden.
                                        Tja, nå er det vel ikke Myhre som er en sviker i denne saken. Tvert i mot har han heller endt opp med å bli et uskyldig offer for Bakkes valg.

Kommentar

• knut
                                          Make knut Great Again
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2006
                                          • 9564

Opprinnelig skrevet av Dole

Tja, nå er det vel ikke Myhre som er en sviker i denne saken. Tvert i mot har han heller endt opp med å bli et uskyldig offer for Bakkes valg.
                                          Du har rett.

Myhre har alltid "vært Vålerenga", men han har ikke flagga det og har vært et trivelig bekjentskap, 100% profesjonell.

​​​​​ "De kommer som en duo, og drar som en duo" er jo et sitat fra gårsdagen.

Vi får vente å se hvilken deal som gjøres, for basert på det utsagnet så må han jo dessverre vekk.

Kommentar

Working...