Sesongen 2023
Collapse
X
-
-
-
Er Fredrik en å satse på lenger da ?
Må innrømme at jeg ikke har studert han nøye over
sine siste sesonger , men snart 31 år og forventer vel lang kontrakt med super lønn ?
Vi har allerede Lehne og Gabrielsen på slike kontrakter og med nesten samme alder .Kommentar
-
Absolutt. Har tenkt det samme helt siden Mesfin sa like etter Bakke-sviket at større investeringer "har blitt satt på vent" inntil trenersituasjonen har blitt løst. Virket som om det var meste var klart her, men at man nå avventer litt for å høre tankene til ny trener. Vil overraske meg stort om det ikke er snakk om lille-bukken her. Lei av Tyrkia og vil hjem nå. Håper vi fortsetter å satse på Skogvold, men vi vil uansett trenge en spiss eller to inn om vi skal fortsette å spille 3-5-2.👍 1Kommentar
-
Åpenbart en god spiller. Men:
- Hvor dyr?
- Enda en skadeutsatt spiller?
- Tilnærmet null videresalgspotensial
- Er redd kompisen til Gabrielsen også tror 85 % innsats holder
Skaden til Gabrielsen i går var helt unødvendig. Hadde han ikke ventet på at ballen skulle sprette/tatt seg den sedvanlige gode tiden i presset situasjon, hadde aldri situasjonen oppstått. Synd for ham og veldig dårlig tidspunkt for laget.👍 2Kommentar
-
Videresalgspotensiale har vi i Skogvold, som er litt lik i spillestilen som Fredrik. Med Fredrik får vi ligaens beste førsteforsvarer. Helt enorm motor på fyren. Det høye presset vårt vil få en helt annen dimensjon.
Men klart, jeg kan forstå skepsisen altså. Vil ikke ha noe gamlehjem av hjemvendte helter selv. Hvis Fredrik kommer hjem nå, så holder det virkelig på en stund.
Edit: Ser at denne diskusjonen også er i "gi faen i å spamme ryktetråden"-tråden. Passer fort bedre å ta videre diskusjon der, all den tid dette kun er spekulasjoner.👍 2Kommentar
-
Åpenbart en god spiller. Men:
- Hvor dyr?
- Enda en skadeutsatt spiller?
- Tilnærmet null videresalgspotensial
- Er redd kompisen til Gabrielsen også tror 85 % innsats holder
Skaden til Gabrielsen i går var helt unødvendig. Hadde han ikke ventet på at ballen skulle sprette/tatt seg den sedvanlige gode tiden i presset situasjon, hadde aldri situasjonen oppstått. Synd for ham og veldig dårlig tidspunkt for laget.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Videresalgspotensiale har vi i Skogvold, som er litt lik i spillestilen som Fredrik. Med Fredrik får vi ligaens beste førsteforsvarer. Helt enorm motor på fyren. Det høye presset vårt vil få en helt annen dimensjon.
Men klart, jeg kan forstå skepsisen altså. Vil ikke ha noe gamlehjem av hjemvendte helter selv. Hvis Fredrik kommer hjem nå, så holder det virkelig på en stund.
Edit: Ser at denne diskusjonen også er i "gi faen i å spamme ryktetråden"-tråden. Passer fort bedre å ta videre diskusjon der, all den tid dette kun er spekulasjoner.Kommentar
-
Spam-master J: under backstage, ikke hovedforum
👍 2Kommentar
-
Noen lang kontrakt her er i hvert fall neppe en god idé. Halvannet år er nok, og maks ut 2025 bør være aktuelt.
Måten han dro på forrige gang gjør også at jeg er lite entusiastisk med tanke på et comeback...👍 2Kommentar
-
Helt riktige spørsmål og poenger. Han er definitivt skadeutsatt. Er også redd for at den rette motivasjonen ikke er på plass. Dessuten er eksplosive spillere, og særlig de som har vært igjennom noen skader, de spillerne som ofte synker raskest i kvalitet.
Noen lang kontrakt her er i hvert fall neppe en god idé. Halvannet år er nok, og maks ut 2025 bør være aktuelt.
Måten han dro på forrige gang gjør også at jeg er lite entusiastisk med tanke på et comeback...
👍 1Kommentar
-
Tror absolutt Fredrik holder mål noen sesonger til, og har ingen problemer med at han kommer tilbake.
Skadehistorikken er selvfølgelig en bekymring.
Håper bare (ikke minst for hans egen skyld) at han ikke er på nippet til å signere for oss, for så å velge Fiskeslo Fotballklubb fordi de tilbyr mer i lønn.Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
👍 1Kommentar
Kommentar