Sesongen 2023

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • DoubleHi5
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2011
    • 4366

Klarer de å gjøre mange nok, og store nok, grep til at vi ikke rykker ned neste år? Ja, jeg er sur og oppgitt nå, men det er jammen meg et betimelig spørsmål!
    Elska þetta félag

Kommentar

• Kanarivogel89
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2006
      • 4694

Ilic lager hakkemat av forsvaret vårt om et par uker. Kommer til å bli en enormt pinlig affære.

Kommentar

• Kanarivogel89
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2006
        • 4694

Opprinnelig skrevet av maxpayne

Når sportsdirektøren vår har foret han med spillere som jeg hadde funnet på Gjelleråsen så er ikke han å klandre.
        Med all respekt å melde, prestasjonene mot Aafk og nå mot Stabæk er altfor ræva, uavhengig av spillermateriale. Vi spiller kjip antifotball under Bakke. Glimtet til med en kanonkamp mot RBK, men ellers har det vært skralt (jeg forstår fortsatt ikke hvorfor folk tok av etter den høyst middelmådige Godset-seieren)

Kommentar

• DoubleHi5
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2011
          • 4366

Vi var vel flere som stilte spørsmålstegn ved om vi var gode eller om rbk var historisk svake. I dag slapp de inn fem mot særp...
          Elska þetta félag

Kommentar

• Dole
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2004
            • 1647

Ulrik ser ut som Messi. Forstår godt at han ikke passet i gult og svart.

Kommentar

• *eLSKerLSK*
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jun 2005
              • 485

Opprinnelig skrevet av Dole
              Messi snubler ikke like ofte.

Juklerød får ikke spille mot oss. Synd.

Kommentar

• DoubleHi5
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2011
                • 4366

Faen og! Juklerød ute mot oss etter rødt kort mot Brann. Det var vel han som hjalp oss til seier på infinity?
                Elska þetta félag

Kommentar

• knut
                  Make knut Great Again
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2006
                  • 9568

Opprinnelig skrevet av Dole
                  Favorittspilleren min her de siste åra. Eneste som har klart å forsere en kjegle eller to. Ble for produktiv.

Harde Mottak osv mente det var suksess med 3 mill for han, "og da kunne hente Vebjørn Hoff" osv.

Men det blir helt feil.

Vi må se hva vi har fått for de penga offensivt.

Hva har vi fått? Han har jo ikke blitt erstatta?

?

Kommentar

• Zindrinho
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Sep 2019
                    • 634

Opprinnelig skrevet av knut

Favorittspilleren min her de siste åra. Eneste som har klart å forsere en kjegle eller to. Ble for produktiv.

Harde Mottak osv mente det var suksess med 3 mill for han, "og da kunne hente Vebjørn Hoff" osv.

Men det blir helt feil.

?
                    Kosi..

Kommentar

• Dole
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2004
                      • 1647

Opprinnelig skrevet av knut

Men det blir helt feil.

?
                      Vi har fått spillere som knapt nok rører på seg og dermed ikke risikerer å snuble

Kommentar

• Svirre
                        Juniormedlem
                        Ferskenpels
                        • Aug 2015
                        • 5

Som supporter så føler jeg meg svikta av sportsklubben. Når jeg betaler sesongkort for en hel sesong, forventer jeg at klubben ikke gir seg etter halvspilt sesong. Hvorfor skal jeg gidde å gå på kamp resten av sesongen når ikke klubben stiller opp med et ordentlig lag? Måten man kynisk har valgt å gå inn i høstsesongen uten å erstatte et hav av spillere som har forlatt klubben, er sjokkerende. Jeg mener det er på grensen til en hån mot de som bruker tid og penger på å følge Fugla denne høsten.

Kommentar

• Zindrinho
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Sep 2019
                          • 634

Opprinnelig skrevet av maxpayne

Når sportsdirektøren vår har foret han med spillere som jeg hadde funnet på Gjelleråsen så er ikke han å klandre.
                          De kunne kanskje fått litt hjelp fra trenern dissa Gjelleråsen-verdige spillerne og..
                          88.min, gjermund har ballen ute til venstre, legger inn et bra innlegg på den eneste mannen vi har i boks, Daniel Skaarud mot Niklas Walstad i hueduell.. Vi slår også fortsatt masse langt i dag sjøl om vi ikke har noe tyngde på topp, greit å ville framover men det fins da grenser på naivitet. Uba Charles mot Walstad var en gjenganger på slutten der og, men svært sjeldent Åsen mot Sturla Ottesen på andre kanten hvis vi på død og liv må slå langt. Helt merkelig opplegg..

Kommentar

• kunden
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jun 2005
                            • 2452

Pdd det dårligste laget i ES? Må ærlig innrømme at situasjonen er kritisk. Vi er reddet av en god vårsesong. Salg er uungåelig og må til. Har sjelden gode spillere mer enn 2-3 år.
                            Men man må ha en større plan. Nå har vi solgt rubel&beat av kvalitet og står ribbet tilbake. Uten TLO virker vi fullstendig tannløse. Og planløse.
                            Det er ikke bare-bare å få inn 5-6 nye og tro at alt ordner seg. OBOS 2025 spøkselset bør man ta på alvor allerede nå.

Kommentar

• Wanker
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2005
                              • 639

Opprinnelig skrevet av Zindrinho
                              ... men svært sjeldent Åsen mot Sturla Ottesen på andre kanten hvis vi på død og liv må slå langt. Helt merkelig opplegg..
                              Når en spiller 5 ganger har spilt langt til en "dverg" på topp, og sett ham bli knust i hodeduell hver gang, da grenser det jo til sinnssykdom å prøve det samme ennå en gang. Jeg fatter det bare ikke, og jeg merker dessverre at likegyldigheten sniker seg inn også hos meg. Ikke bare spillerne som har gitt opp ;-)
                              Hunter S. Thompson:

There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
                              Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

Kommentar

• Fugggel
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Dec 2020
                                • 523

Opprinnelig skrevet av kunden
                                Pdd det dårligste laget i ES?
                                Nei, jeg tror ikke det. Det er mye dårlige lag i ES, Stabæk laget er på ingen måte bedre enn oss. Jevn kamp, hvor vi taper tilslutt.

Når det er sagt så er denne høstsesongen her en farsott. Det er en bevist avvikling av sportslig ledelse, noe som i seg selv er skammelig da folk betaler for å følge laget. Synes ikke en klubb som oss skal tillate å pisse så på egen stolthet som sportslig ledelse har tillatt i høst.

Tror uansett at vi må skille på 2023 og 2024. Vi har gode forutsetninger for å få et godt år i 2024. Det krever selvsagt at vi treffer på en god del avgjørelser.
                                Jeg mener at det som har blitt bestemt i sommer er feil, men viktig å presisere at tilliten til sportslig ledelse og styre fortsatt er der.

Kommentar

• Lars Henrik Dahl
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2020
                                  • 2379

Opprinnelig skrevet av Fugggel

Nei, jeg tror ikke det. Det er mye dårlige lag i ES, Stabæk laget er på ingen måte bedre enn oss. Jevn kamp, hvor vi taper tilslutt.

Når det er sagt så er denne høstsesongen her en farsott. Det er en bevist avvikling av sportslig ledelse, noe som i seg selv er skammelig da folk betaler for å følge laget. Synes ikke en klubb som oss skal tillate å pisse så på egen stolthet som sportslig ledelse har tillatt i høst.

Tror uansett at vi må skille på 2023 og 2024. Vi har gode forutsetninger for å få et godt år i 2024. Det krever selvsagt at vi treffer på en god del avgjørelser.
                                  Jeg mener at det som har blitt bestemt i sommer er feil, men viktig å presisere at tilliten til sportslig ledelse og styre fortsatt er der.
                                  Farsott (betyr epidemi) var kanskje å ta i litt hardt. Antar du mener en "farse" (parodi)? (Sorry, måtte bare, ikke meningen å snakke ned et fornuftig innlegg)

Helt enig med deg. Synes ikke vi skal miste hodet helt på grunn av noen dårlige kamper nå. Vi har ingenting å spille for, og mangler TLO. Skogvold har sett bra ut i et par kamper sammen med Lehne, men blir sjanseløs alene. Han får jo praktisk talt ingen hjelp. Midtbanen må styrkes, vi trenger minst en flankespiller og en spiss, så kan 2024 bli bra.

Åsen duger til en eneste ting. Dunke innlegg. Når han ikke har noen å sikte på, er han mer nyttig på benken enn på banen. Her må det gjøres et eller annet.

Kommentar

• Lars Henrik Dahl
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2020
                                    • 2379

4 av 4 mot Karsk gjengen og Gatebarna. Når skjedde det sist? quiz spørsmål??? Ville bytta det mot medaljer og europacup, men jeg tar imot med takk uansett.

Kommentar

• Kanarivogel89
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2006
                                      • 4694

Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl
                                      4 av 4 mot Karsk gjengen og Gatebarna. Når skjedde det sist? quiz spørsmål??? Ville bytta det mot medaljer og europacup, men jeg tar imot med takk uansett.
                                      Seks poeng mot Molde og 5. plass ved sesongslutt, så er jeg sånn tålelig fornøyd med sesongen, gitt alt kaoset og skadeproblemene i år. Håper Mesfin holder ord og satser hardt i vinter. Da kan 2024 bli et veldig spennende år.

Kommentar

• G-Man
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2011
                                        • 3320

I en påskrudd Gabrielsen, en bunnsolid Roseth og en alltid like kompromissløs Garnås har vi en stoppertrio jeg ikke ville byttet med noen i Norge. Synd at det muligens kan se ut som om Garnås er på vei ut. Får bare håpe han fra Sandefjord er god nok til å kunne ta opp hansken.

Kommentar

• Egumen
                                          Seniormedlem
                                          Forumonanist
                                          • Sep 2011
                                          • 205

Opprinnelig skrevet av G-Man
                                          I en påskrudd Gabrielsen, en bunnsolid Roseth og en alltid like kompromissløs Garnås har vi en stoppertrio jeg ikke ville byttet med noen i Norge. Synd at det muligens kan se ut som om Garnås er på vei ut. Får bare håpe han fra Sandefjord er god nok til å kunne ta opp hansken.
                                          Enig. Og hvis Garnås skulle dra har vi både Skjærvik og Rogers som alternativer på høyre stopperplass. Jeg har trua på Skjærvik, gitt at han får på plass psyken etter alle tabbene i år og at han får spille på riktig side.

Kommentar

Working...