Skralt nivå på kampen nå. Få som utmerker seg med noe særlig i det hele tatt nå, men synes Tønnessen ser bra ut. Har vunnet noen dueller og gjør fornuftige ting med ballen.
Treningskamper 2023
Collapse
X
-
-
-
Solberg har en x-faktor jeg liker. Ikke alltid det lykkes, men håper han får lov til å fortsette å prøve. Potensialet er veldig høyt👍 3Kommentar
-
Ett lite stykke dramainnslag fra Sandefjord-spiller her også. Detter vel 5 minutter etter dytten.👍 1Kommentar
-
Kommentar
-
Opptaket gikk helt uten hakking, dog med en kameramann som tidvis så ut til å være opptatt med helt andre ting👍 1Kommentar
-
Vanskelig å trekke veldig mye ut av en sånn kamp annet enn at vi var mange hakk bedre enn Sandefjord. De skapte vel en halvsjanse, vi en 5-6 relativt gode muligheter. Noen take-aways er det:
- Mer direkte spill og raske spillvendinger enn vi så i fjor
- Tønnesen ok, Roseth hakket foran
- Uba ser spennende ut, men har et stykke igjen på detaljer. Strålende på det beste, både med og uten ball.
- Svendsen og Mathisen hadde en god del fikse kombinasjoner. Kunne vært spennende å sett dem sammen fra start når alvoret begynner
- Ranger et hakk opp på dribleferdigheter, men ligner ellers på seg selv
- Ruben blir konge! Førstetouch vinner ham et par sekunder sammenlignet med de fleste andre. Bidrar til roen og oversikten. For en pasningsfot!
- Gutta som ikke har noe å bevise vet at det er lenge til seriestart
- Solberg har et kjempepotensiale, god med ball, fikse vendinger, men litt lett og trenger erfaring med tempoet
- Nydelig mål av Skogvold, en herlig og klok avslutning
- Max og Dylan klarte seg nesten litt for godt, gjør at jeg er skeptisk til alt det andre jeg så. Hvor dårlige var egentlig Sandefjord?
👍 8Kommentar
-
Balatoni må få seg et utlån, viser i dag at han har tatt steg og må være det sykeste fysiske talentet man har fått opp noen gang? Det han gjør i noen av duellene er helt latterlig for en 17!!! åring. Hadde taklet OBOS-nivå pdd.👍 10Kommentar
-
Espen 4 - Philip 22 - Tønnessen 19 - Bergum 31 - Solberg 17 - Lundemo 8 - Åsen 23 - Vetle 5 - Ibra 7 - Skogvold 33
Ikke helt sikker på om dette er endelig fasit, så jeg venter litt med å føre disse inn på lista over stallen I 2023.
gilbert
👍 3Kommentar
-
Ser endelig opptaket nå. Ler meg i hjel av at Mathisen ble kvesta før minuttet ble passert. Klassisk! For en sklitaklingsmagnet han er.Kommentar
-
Lurer på om jeg leste i Trening-tråden at de starter med 4-4-2 med diamant, med Lehne og Skogvold på topp.👍 1Kommentar
-
God kvalitet på sendinga og Tom Nordlie som sidekommentator. God start!Kommentar
-
Både Svendsen og Mathisen hittil imponerende. Godt fornøyd med kvaliteten på sending nåKommentar
-
Skal ikke legge for mye i disse tidlige treningskampene. Ukjent formasjon og oppstilling etc. Men synes vi er voldsomt omstendelige når vi har ballen. Håper på bedre takter i andre. Jeg vil se Solberg i rollen til Svendsen.👍 3Kommentar
Kommentar