Treningskamper 2023

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanarivogel89
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2006
    • 4686

Nydelig av unge Skaarud

Kommentar

• Kanarivogel89
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2006
      • 4686

Irriterer meg at vi ikke har gjort en dritt på høyresiden så langt i vinter. Lå brakk i hele fjor, og slår sprekker gang på gang defensivt her.

Kommentar

• Kanarivogel89
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2006
        • 4686

Voldsomt til dårlig omgang av Solberg da

Kommentar

• knut
          Make knut Great Again
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2006
          • 9564

Fikk bare sett rundt 25 min.

La merke til at det ble spilt ball fra midtstopper til lagkamerat som var under press med fare for brudd i mot, noe det ble da Kamma med en gang pasningen gikk, dekka alt og pressa på.

Trenger ikke spille ball hele tia. Icing er en måte å forhindre brudd. Så kan man heller stå og kjefte på manglende bevegelse mens motstanders keeper drøyer tid ved utspark, om man ikke spiller tilbake til egen keeper og starter nevnte kjeftesmelle da.

Ellers hører jeg noen oppstartslyder fra et Uba Charles hype-tog...

Kommentar

• kunden
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2005
            • 2444

Opprinnelig skrevet av knut
            Ellers hører jeg noen oppstartslyder fra et Uba Charles hype-tog...
            Sir Charles er død. Lenge leve Sir Charles

Kommentar

• Lars Henrik Dahl
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2020
              • 2371

Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
              Voldsomt til dårlig omgang av Solberg da
              Hmmm, syntes han viste seg godt fram i starten av omgangen? Ble litt mer borte etter hvert, men helt greit levert i min bok.

Kommentar

• Kroktåa
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2015
                • 2969

Tobias var påskrudd, i alle fall. Et skikkelig driv framover hver gang han fikk ballen. Men han mangler fremdeles en del på vurderingene når han skal slippe ballen videre. Men alt i alt; veldig, veldig positiv.

Kommentar

• Kanarivogel89
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2006
                  • 4686

Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl

Hmmm, syntes han viste seg godt fram i starten av omgangen? Ble litt mer borte etter hvert, men helt greit levert i min bok.
                  Fikk ikke med meg første fem, men han gjorde fryktelig mange svake valg utover i omgangen. Nærteknikken spilte heller ikke på lag. Virket litt tung i beina. Han kommer seg nok.
                  Last edited by Kanarivogel89; 11.02.2023, 14:18.

Kommentar

• Kroktåa
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2015
                    • 2969

Ruter om fra treningstråden:

Opprinnelig skrevet av gilbert
                    Etter dagens trening, 10.00-11.30 i LSK-Hallen, ser det ut til at følgende lag starter mot Flora Tallinn i morra 14.00:

Mads
                    Espen-Ruben-Martin Roseth
                    Lars-Tobias-Magnus-Gjermund-Vetle Dragsnes
                    Akor-Thomas
                    Spennende at Tobbe starter. Me like.​

Kommentar

• Kanarivogel89
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2006
                      • 4686

Det e gratis å (skudd)træn, Gjermund!

Kommentar

• brune stakkeland
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2012
                        • 896

Hadde ikke urettferdig om vi hadde putta ett eller to i første. Ranger har levert et par gode innlegg, men spissene mangler bittelitt flyt. Flora har hatt en stor sjanse, vi har vel hatt to-tre, men ingen 100%.

Akkurat på avslutningssituasjoner så går det an å skylde litt på tunge bein etter hard trening, de siste 2-3 prosentene med sprut har mye å si der

Kommentar

• Kanarivogel89
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2006
                          • 4686

Snakk om absurd frisyre på målscorer da

Kommentar

• Kanarivogel89
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2006
                            • 4686

Faen for en fot på Tønnesen! Nesten nødt til å spille sånn som han pisker inn dødballene

Kommentar

• Kanarivogel89
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2006
                              • 4686

Grei kamp. Kunne putta 6-7 mål dersom vi hadde vært effektive. Målene til Flora er en tabbe fra Mathisen og en retur på dødball. Stresser ikke all verden over sånne baklengs i en treningskamp.

Fint å se bredden i troppen. Ikke markant svakere ellever som avslutter kampen selv om vi gjorde 8 bytter. Overraskende sterkt innhopp av Slørdahl, og jeg synes Ylldren viser seg som et veldig godt alternativ på topp.

Blir spennende å se prestasjonene nå som hardkjøret slipper opp litt.

Kommentar

• Lars Henrik Dahl
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2020
                                • 2371

Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                                Grei kamp. Kunne putta 6-7 mål dersom vi hadde vært effektive. Målene til Flora er en tabbe fra Mathisen og en retur på dødball. Stresser ikke all verden over sånne baklengs i en treningskamp.

Fint å se bredden i troppen. Ikke markant svakere ellever som avslutter kampen selv om vi gjorde 8 bytter. Overraskende sterkt innhopp av Slørdahl, og jeg synes Ylldren viser seg som et veldig godt alternativ på topp.

Blir spennende å se prestasjonene nå som hardkjøret slipper opp litt.
                                Minus:
                                - Igjen slipper vi inn på bortimot alt.
                                - Synes fortsatt ikke vi ser særlig kjemi mellom Adams og TLO
                                - Gjennomgående solid, men med noen stygge glipper som skaper sjanser imot
                                - Uba skadet? Muligens preget at noe hele veien, men synes han falt litt gjennom i dag.

Pluss:
                                - Dominerer kampen mot det som sannsynligvis var årets beste motstand
                                - Overraskende hvor godt vi henger med etter 8 bytter. Tidvis var det heller en heving av nivå. På papiret er det vel bare Lundemo og Tønnesen som er "50/50" konkurrent til 11er på den plassen de kom inn.
                                - Bedre samhandling offensivt, og slipper til veldig lite defensivt
                                - Ulrik og Tobias viser begge seg fram i kamp om plassen (men tipper den går til Ibra)
                                - Dragsnes er et kjempeaktivum involvert i alt som skjer på venstresiden (men det er lov å slå innlegg også )
                                - Et par glipper, men ellers en meget god kamp av Ranger. Synes han viser mer ro og oversikt enn tidligere
                                - Igjen gode spillvendinger, på et helt annet nivå enn vi så i fjor. Gabrielsen, Garnås og Lundemo synes jeg utmerker seg her, men det var flere andre som også viste fram nydelige crossere
                                - Tønnesen bør kanskje spille (ref kommentar fra Vogel89), men Dragsnes og Roseth er også dønn solide. Her har vi et luksusproblem.
                                - Ibra er et reelt alternativ på topp, og Skogvold faller på ingen måte igjennom
                                - Synes Slørdal framstår som en helt akseptabel backup for Gabrielsen (i den grad det trengs, og han er villig til å leve med minimal spilletid)

Bekymringer:
                                - Vi må regne med at Knudsen forsvinner halvveis. Lundemo begynner å vise seg fram for alvor, men har han 90 minutter i seg uke etter uke?
                                - Vi må regne med at Adams forsvinner halvveis. Ibra kan fylle rollen som hengende spiss og scorer et fint mål i dag. Men kan han erstatte målpoengene?
                                - Får vi en skadefri Edh tilbake med en fortsatt utvikling? Rangers toppnivå er svært bra, men han svinger for mye, og har en spillestil som holder akuttmottaket på tå hev
                                - Skulle gjerne sett at Smultringen hadde reell konkurranse. Det er da han har vært best. Skjærstein er bare ikke god nok
                                - Vi har mye talent i troppen, klarer vi å gi dem nok spilletid på høyt nivå slik at de ikke stagnerer?

Kommentar

• Pad
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2022
                                  • 780

Håper virkelig det er vi som får ut potensialet i Tobias, for noe av det han driver i 1.omg er det ingen som gjør i Eliteserien.
                                  Ellers så ligner det jo veldig på i fjor på samme tid. Virker noe tungt, og spillet fremover preges av at mange ikke er i form enda.

Kommentar

• McGuffy
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 5104

Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl

- Tønnesen bør kanskje spille (ref kommentar fra Vogel89), men Dragsnes og Roseth er også dønn solide. Her har vi et luksusproblem.

- Synes Slørdal framstår som en helt akseptabel backup for Gabrielsen (i den grad det trengs, og han er villig til å leve med minimal spilletid)​
                                    Ikke glem at vi også har brukt millioner på Vetle Skjærvik.

Kommentar

• Lars Henrik Dahl
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2020
                                      • 2371

Opprinnelig skrevet av McGuffy

Ikke glem at vi også har brukt millioner på Vetle Skjærvik.
                                      Det har jeg på ingen måte glemt. Ville likevel tro at han først og fremst skal utfordre Garnås. Tviler på at Ruben er signet for benken. Men uansett, Bakke sier jo nesten rett ut i RB i dag at Slørdal må et annet sted for å spille fotball.

Kommentar

• Pad
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jan 2022
                                        • 780

Når starter kampen mot Viking på Søndag?

Kommentar

• bema0806
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Sep 2011
                                          • 521

Opprinnelig skrevet av Pad
                                          Når starter kampen mot Viking på Søndag?
                                          13:00 i følge tv2

Kommentar

Working...