Hvis man refresher får man i det minste oppdaterte stillbilder. Så skal vel ikke klage
Treningskamper 2023
Collapse
X
-
👍 5Kommentar
-
-
Svendsen virker å ha ballen hver gang bildet kommer tilbake. Velkommen tilbake, Tobias! Måtte du få en knallsesong!👍 5Kommentar
-
Kommentar
-
Noen som vet om opptaket går som vanlig når det hakker som dette? Blir det lagret lokalt og lastet opp senere? I så fall tror jeg jeg bare ser opptak senere. Dette er ikke bra for blodtrykket mitt. Forbanna amatører👍 1Kommentar
-
👍 4Kommentar
-
Man finner ihvertfall opptak fra tidligere kamper. Vil ikke tro dårlig linje går utover lokalt lagret opptak. Om de lagrer lokalt da, og ikke i sky.👍 1Kommentar
-
Mener å huske at sist det var sånn var opptaket like rævva. På den annen side, hadde jeg husket godt hadde jeg ikke giddet å betale for RB abb før til andre treningskamp. Føles som om dette skjer hvert år, men kan ikke huske at det har vært så ille noen gang.👍 1Kommentar
-
Har ikke sett stort av hakkematen fra LSK-hallen. Men jeg fikk med meg noen få hakk akkurat da Sandefjord utlignet. Like etter hadde vi en gigasjanse til 2-1 etter corner. En eller annen i gult skjøt knallhardt like utenfor fra kort hold.Elska þetta félagKommentar
-
Hvor lenge orker man utsultet på fuglaball som man er, før man gir opp? Ordner seg vel i det sekund man skrur av…Kommentar
-
Mathisen tror jeg. Legg langs bakken inn i feltet før ballen ble blåst over?Kommentar
-
Kun jeg som funderer over drakten de spiller i? At den er ganske ulik den de har annonsert som årets drakt?👍 1Kommentar
-
Kommentar