Uba blir klasse
Treningskamper 2023
Collapse
X
-
-
-
Kommentar
-
-
Da skal jeg sitere deg på eget sitat Skal ikke legge for mye i disse treningskampene. De er jo til for å komme i kampform og teste ut litt. Vi vet jo at vi kommer til å spille 3 bak, og ikke 4 som i dag. De stiller jo også med 2 ganske blandet lag som blir 1 forhåpentligvis god startellever.
Hørte Bakke bekreftet at de ser på mulighetene til å hente en backup høyreback, men de kommer ikke til å kjøpe for å kjøpe.👍 1Kommentar
-
Da skal jeg sitere deg på eget sitat Skal ikke legge for mye i disse treningskampene. De er jo til for å komme i kampform og teste ut litt. Vi vet jo at vi kommer til å spille 3 bak, og ikke 4 som i dag. De stiller jo også med 2 ganske blandet lag som blir 1 forhåpentligvis god startellever.
Hørte Bakke bekreftet at de ser på mulighetene til å hente en backup høyreback, men de kommer ikke til å kjøpe for å kjøpe.
Godt å høre at vi i det minste er på utkikk etter en høyreback. Håper vi finner en som passer. Jeg synes ikke lenger det er spesielt kontroversielt å mene at Ranger ikke holder mål for et topp 4-lag. Han er alt for vill og udisiplinert. Føler meg flerfoldig ganger tryggere når angrepet kommer fra motsatt side.
Så Alukwu hadde farga håret gult for anledningen. Flott supporterflørt – bare å signere! Fra spøk til alvor, så mener jeg han viste prov på mer enn i den famøse skrytevideoen. Voldsom fart, godt rykk med ballen i beina, og bra presence i boksen. Synes han viste nok til at han kan få bli med en uke til. Håper å se en omgang til mot Ham-Kam. Rom i utenlandskvota er i alle fall ikke noe problem.Kommentar
-
Kommentar
-
Vi slipper knapt til sjanser i mot, men alt går inn, uten at keeper kan klandres for noen av baklengs hittil i år.
👍 3Kommentar
-
Kort referat:
Første omgang spillemessig relativt jevn, men klart overtak for Fugla i sjanser, hadde tre-fire store før Stabæk skårte på sin første.
Andre omgang total overkjøring første tjue før Stabæk igjen skårte på sin ene sjanse i den omgangen. Deretter jevnere, med mer selvtillit for Stabæk. Jeg telte 8-2 i målsjanser, som jeg ser at RB også har.
gilbert👍 4Kommentar
-
Kort referat:
Første omgang spillemessig relativt jevn, men klart overtak for Fugla i sjanser, hadde tre-fire store før Stabæk skårte på sin første.
Andre omgang total overkjøring første tjue før Stabæk igjen skårte på sin ene sjanse i den omgangen. Deretter jevnere, med mer selvtillit for Stabæk. Jeg telte 8-2 i målsjanser, som jeg ser at RB også har.
gilbert👍 2Kommentar
-
Umulig å si etter hvordan LSK lister spillere etter draktnummer og ikke posisjon, men det ser yt til at vi prøver 442 diamant i dagens kamp og.
Første omgang:
Hedenstad
Ranger - Garnås - Gabrielsen - Tønnessen
Lundemo
Charles - Åsen - Ibrahimaj
Lehne Olsen - Adams👍 1Kommentar
-
-
Hjelpe meg så elendig Lehne har vært så langt i oppkjøringa. Strømtouch fra helvete. Får håpe det går seg til når vi slipper opp på treningsmengden.👍 1Kommentar
-
Gjermund har ikke glemt gamle kunster. Strøkent innlegg til Akor, som bare kan bredside ballen i mål fra 2 meter. 1-0 i hallen.👍 3Kommentar
-
-
Adams får en monstersesong dersom skadene holder seg unna. Virker langt mer voksen i avgjørelsene (selv om han ikke trengte å dryle den ene sjansen sin i tverra da).Kommentar
-
-
Kommentar