Ruben rett i garderoben, ryggskade? Faen!
Treningskamper 2023
Collapse
X
-
Blir det plutselig ilddåp på Skjærvik neste helg? Hvis vi får stablet ham på beina da. Forrige gang en spiller sto over som et føre var (Lundemo), så var vedkommende plutselig ute av spill på ubestemt tid…Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg tror vi skal være glad for at Slørdahl ikke ble solgt i går. Tipper han spiller serieåpningen. Den til Ruben så ikke grei ut i hvert fall👍 2Kommentar
-
En kontrollert seier. Endelig holder vi nullen, selv om den holdt på å sprekke på slutten der. Ble bare kaos etter at Ruben gikk ut. Får håpe det ikke var noe alvorlig.
Synes dette var en god generalprøve, jeg. Odd bør derimot være bekymret, for dette var virkelig syltynt.Kommentar
-
Fikk ikke sett kampen men har sett første 15 av 2.omgang. Ser jo brukbart ut. Odd kommer ikke over på vår banehalvdel. Så begynner vi å bytte. Synes dette var en opptur. Synd med skadene dog. Blander jeg med bbs eller har også Ruben vært plaget med rygg tidligere?👍 1Kommentar
-
En helt ok generalprøve. Vi dominerer fullstendig mot laget som ble nr 5 i fjorårets Eliteserie, på deres hjemmebane, og vinner fortjent 2–0. Sjansestatistikken vant vi vel noe sånt som 4–1 i tillegg til de to måla. Den ene sjansen vi slapp dem til, kom godt inne i overtida, etter at vi hadde byttet oss til "gung-ho", spesielt bakover, og det mot et lag som ikke har gått målløse av bana de siste 24 kampene, 14 av dem tellende.
Så kan man si at vi virket litt langsomme og fantasiløse i spill mot etablert forsvar, men hallo – vi pressa dem til tider langt inn i deres egen boks, og de måtte parkere bussen fullstendig og i en slags 6-4-0-formasjon. Vi var fullstendig dominerende i 75 minutter, inntil vi bytta oss ned, og de fikk inn den nye midtbanefyren som fikk litt skikk på sakene (Owusu). Han kommer til å bli en hit i årets serie, og blir neppe lenge i Skien.
Dersom våre kamper mot den dårligste halvdelen av Eliteserien forløper slik, med et slikt reultat, takker jeg ja umiddelbart. Kampene mot de beste vil garantert gi andre betingelser for å skinne offensivt.👍 6Kommentar
-
En helt ok generalprøve. Vi dominerer fullstendig mot laget som ble nr 5 i fjorårets Eliteserie, på deres hjemmebane, og vinner fortjent 2–0. Sjansestatistikken vant vi vel noe sånt som 4–1 i tillegg til de to måla. Den ene sjansen vi slapp dem til, kom godt inne i overtida, etter at vi hadde byttet oss til "gung-ho", spesielt bakover, og det mot et lag som ikke har gått målløse av bana de siste 24 kampene, 14 av dem tellende.
Så kan man si at vi virket litt langsomme og fantasiløse i spill mot etablert forsvar, men hallo – vi pressa dem til tider langt inn i deres egen boks, og de måtte parkere bussen fullstendig og i en slags 6-4-0-formasjon. Vi var fullstendig dominerende i 75 minutter, inntil vi bytta oss ned, og de fikk inn den nye midtbanefyren som fikk litt skikk på sakene (Owusu). Han kommer til å bli en hit i årets serie, og blir neppe lenge i Skien.
Dersom våre kamper mot den dårligste halvdelen av Eliteserien forløper slik, med et slikt reultat, takker jeg ja umiddelbart. Kampene mot de beste vil garantert gi andre betingelser for å skinne offensivt.
Ellers vil jeg slå et slag for Hoff. Virket veldig trygg og solid. Her tror jeg vi har funnet stabilisatoren vår.👍 2Kommentar
-
Owusu kom vel fra Raufoss for to år siden? Vi var vel ute etter han den gang, men så vidt jeg husker ønsket han ikke å spille høyreback.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
(...neida, jeg har en kanon palmesøndag, her skjer det noe hele tida, har tjukt med folk rundt meg jeg, ikke tenk på meg.)Ruben Gabrielsen - vår Stefan Strandberg.👍 2Kommentar
-
Kommentar
-
På slutten av Innsiden av Marienlyst så nevner Bakke at "vi skal til Godset på fredag" ? Så, treningskamp mot Strømsgodset førstkommende fredag. Rimer jo veldig bra, i og med at SIF også har fått utsatt sin match mot Glimt.👍 1Kommentar
-
Interessante bytter i treningskampen mot Godset i morra (på rb.no klokka 12.00): Skjervik og Uba Charles Nwokoma inn på sentral midtbane. Ellers ser det ut til at prøvespilleren Abraham Josef fra Nigeria (Ibrahim Yusuf) skal spille andre omgang. Han vurderes tydeligvis som ganske nær en signering.
gilbert👍 6Kommentar
Kommentar