Treningskamper 2023
Collapse
X
-
-
På Afrikaspeiding så Espen Olsen særlig etter spillere til sentrallinja, men tok med Loua likevel fordi han virka ekstra interessant og god. Men han er nok lenger fra en mulig kontrakt enn Ibrahim.
gilbert
👍 6Kommentar
-
Ser også at typer som Skogvold, Edh, Lundemo og Neto ikke er i tropp. Spesielt at vi eksperimenterer såpass her og ikke prøver å drille Bakke-ball med flere av de som er nærmest elleveren. Ingen Pacome Loua i troppen heller.
Skjærvik i Hoff-rollen og Uba på høyre vingback, for øvrig.
Kilde: LSK på InstagramLast edited by Kanarivogel89; 25.08.2023, 10:00.Kommentar
-
Fra lsk.no:
LSK stiller med denne startelleveren mot Godset:
Jørgen Sveinhaug - Espen Garnås, Ruben Gabrielsen, Kristoffer Tønnesen - Uba Charles, Ylldren Ibrahimaj, Vetle Skjærvik, Gjermund Åsen, Vetle Dragsnes - Thomas Lehne Olsen, Ibrahim Adekunle Yusuf.
Innbyttere: Mads Hedenstad Christiansen, Philip Slørdahl, Vebjørn Hoff, Herman Hagen, Shahram Jabari, Even Rogne, El Schaddai Furaha
Marius Lundemo skulle spilt 90 i denne kampen, men fikk en liten kjenning på trening onsdag og står over av føre-var-grunner, mens Henrik Skogvold er blitt sjuk (forhåpentligvis noe kortvarig).
Pacoume Loua er for øvrig nå gått videre til prøvespill med Ham-Kam.
gilbert👍 6Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
Bilder og kommentarer kom etter ca 5 min. Mål fra Godset etter corner, utlikning ca 35 min fra TLO etter god jobb av Uba Charles Nwokoma på høyre vingback.
Prøvespiss Ibrahim viser at han er sterk i duellene, men ikke presis nok på de to-tre avslutningene han har prøvd seg på.
LSK står høyt og skaper en god del, men ikke de største målsjanser. Kostnaden med å stå så høyt er at Godset har fått litt mange og for store sjanser, men heldigvis uten å skåre flere.Last edited by gilbert; 25.08.2023, 11:50.👍 2Kommentar
-
Ser ikke hele kampen, men klikket meg inn akkurat da Godset går opp til 2-1. Lillestrømspillerne har avbefolket hele venstresida i eget felt, som om det skulle vært varslet russisk droneangrep! Like etter kjører vi et fint angrep ved blant andre Ibrahimai, Åsen og Dragsnes, men Dragsnes' innlegg er omtrent 40 meter for langt for alle. Tenk hvilken spiller Dragsnes hadde vært, hvis han hadde hatt en innleggsfot!Elska þetta félag👍 1Kommentar
-
👍 2Kommentar
-
Etter diverse bytter er laget nå:
Sveinhaug
Slørdahl-Skjærvik-Garnås
Jabari-Ibrahimaj-Hoff--Uba-Dragsnes
Furaha-Ibrahim
Dvs fire mann igjen fra forrige kamp mot Godset. Og nå kom Even Rogne inn for Uba Charles - deretter Herman Hagen inn for Espen Garnås.👍 2Kommentar
-
Prøvespilleren: et par gode enkeltprestasjoner, ellers minnet han mer om Moses enn om Adams. Svakt hvordan han løp rett i offside på situasjonen hvor Lehne scoret
Uba vekslet mellom strålende og puslete. Bakromsløpet med ballmottak tidlig i kampen var nydelig, mens forsøket på å slå 45 var svakt.
Tønnesen bekrefter at laget er noe helt annet med ham enn uten ham.Kommentar
-
Hadde sansen for Uba men må si jeg har mistet mer og mer trua. Som oftest får man ferdigvare fra afrikanerene. Sjelden man ser at de utvikler seg. De som leverer gjør det ofte i de aller fleste tilfeller fra første sekund. Allle stjerne vi har fått derfra har mer eller mindre gått rett inn og levert.
De som ikke har gjiort det har derimot falmet. Er redd Uba er av den typen. Kan fort hende han returnerer til Sverige neste sesong.
Yusuf synes jeg ikke likte på Moses i det hele tatt. God som møtende spiss, men også rask og vant et par hodedueller. Høyde, styrke og hurtighet. Vårt neste salgsobjekt.
Tønne er selvskreven.Last edited by kunden; 25.08.2023, 18:27.👍 2Kommentar
-
Mitt tips er at han ikke signeres.
Last edited by fredpet76; 25.08.2023, 18:59.Kommentar
-
Kommentar
-
Han, og hele resten av laget var passive på 0-1. Hvis du vil se passiv, se på kroppsspråket til Gabrielsen de siste 10 sekundene før målet. Skjærvik kunne definitivt gjort en bedre jobb der. Det er likevel (som du også skriver) mer beskrivende for vår markeringsjobb i boksen enn Skjærviks jobb. Min vurdering av Skjærvik var i rollen som anker på midt, her synes jeg han gjorde en strålende jobb. Han framstår som ballsikker og med et godt blikk. Dessuten, jo lenger unna målet vårt vi kan plassere ham, jo bedre👍 1Kommentar
Kommentar