Hyggelig at "Daffyen" (Dagsrevyen) kjørte forbi Valle og oppsøkte LSK-hallen i dag når de skulle innhente kommentarer fra noen relevante fotballspillere på Haalends ubegripelige målshow i går.
Fugla på TV
Collapse
X
-
👍 1Kommentar
-
👍 2Kommentar
-
👍 2Kommentar
-
Da blir det å kjøpe tilgang til årets sesong mellom mandag og onsdag... (3-5 april).. Både TV2 og - for min del Rikstv, har lovet meg at abonnementet gjelder fra dato abonnement tegnes, og hver mnd fremover.. så med 5 april, blir det ny mnd for hver 5 .. Da er tanken å kunne avslutte abonnementet etter 2 desember og før neste forfall.. Da spares 1 mnd.. Alle monner drar..
👍 4Kommentar
-
Her begynner vi fra dag 1 ja... flere enn meg som har tv2 sport 1 og 2 gjennom t-we og ikke får tilgang? tror kundesenteret på tv2 skal være glad dagens kamp ble avlyst, jeg har særdeles kort tålmodighet når det kommer til teknisk piss fra rævva leverandør.👍 1Kommentar
-
Og som jeg tenkte, kampene til Direktesport er de lineære matchene til TV2, med samme bilder og kommentatorer.👍 1Kommentar
-
Er det tilfeldigvis noen som har en god løsning for å få sett kampene utenfor EØS? Jeg betaler i dyre dommer for VPNer, men TV2s totalitære VPN-blokker er jo helt vill. De siste kampene har jeg kunnet bruke jobb-pc og koblet meg på nett i et EØS-land, men kvaliteten har vært på FIFA96-nivå, og i dag var det så hakkete og elendig at det knapt var verdt det.
Hvis det er noen som har gode råd for en fugl i eksil, så blir jeg evig takknemlig.Kommentar
-
Er det tilfeldigvis noen som har en god løsning for å få sett kampene utenfor EØS? Jeg betaler i dyre dommer for VPNer, men TV2s totalitære VPN-blokker er jo helt vill. De siste kampene har jeg kunnet bruke jobb-pc og koblet meg på nett i et EØS-land, men kvaliteten har vært på FIFA96-nivå, og i dag var det så hakkete og elendig at det knapt var verdt det.
Hvis det er noen som har gode råd for en fugl i eksil, så blir jeg evig takknemlig.
Dersom dette ikke funker, så finnes det mer lyssky sider der ute hvor man kan streame ES med overraskende god kvalitet. Bare å lete litt👍 1Kommentar
Kommentar