Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Ba.no skrev i desember:
" To til tre kamper vil bli vist på åpne kanaler på TV 2 hver runde. Resten skal gå på TV 2 Play, som altså vil koste 399 kroner i måneden. Dette vil komme på toppen av det du allerede har i regning hvis du har en TV-pakke, for eksempel fra Riks-TV eller Altibox"
Min tro om det er Tv2 premium som må kjøpes? Det var så vidt jeg kunne se det som var alternativet hos Allente, til kr 359,-/mnd
RB vil for første gang vise seriekamper. 5 av de 15 første serierundene (runde 3, 5, 6, 8 og 10) kan ses på Direktesport for de med abonnement. Dette er kamper mot hhv. Molde, Glimt, Odd, Kamma og Brann.
RB vil for første gang vise seriekamper. 5 av de 15 første serierundene (runde 3, 5, 6, 8 og 10) kan ses på Direktesport for de med abonnement. Dette er kamper mot hhv. Molde, Glimt, Odd, Kamma og Brann.
Med tanke på den høyst variable tekniske kvaliteten fra treningskampene i hallen, er dette en B-løsning. Du kan si hva du vil om TV2 og deres generelle dekning av fotballen, men de er fullstendig topp profesjonelle på den tekniske biten. Det er mange divisjoners forskjell ned til Direktesport. Ta bare en superenkel detalj som å ha en kompressor på kommentatorlyden. Jeg blir hørselskadet hver gang det oppstår en sjanse, og Svesengen brøler så høyt (og ukomprimert) at frua kommer løpende ned fra etasjen over og lurer på hva som har skjedd.
Jo, men det står jo ingenting om at de produserer/kommenterer selv? Jeg tror fortsatt dette kun er tilgjengelighet på TV2s sendinger via Direktesport, men jeg kan ta feil.
Jo, men det står jo ingenting om at de produserer/kommenterer selv? Jeg tror fortsatt dette kun er tilgjengelighet på TV2s sendinger via Direktesport, men jeg kan ta feil.
På LSKs kamper nå nylig fra Marbella så det ut som bildet ble produsert av TV2. Men lyden hos RB var Svesengen fra RB. Mot slutten av sendinga fra Haugesundkampen byttet den plutselig til TV2 sin sending og deres kommentator. Da stod det "TV2" i hjørnet. Før det stod det vel ingenting tror jeg eller kanskje det stod "Direktesport", men stod i hvert fall ikke TV2... Grunnen til dette var nok at sendinga av lyden på Svesengen ble dårligere og dårligere så tilslutt falt han kanskje helt ut og da ble det derfor byttet over.
Jeg gikk inn via linken som var oppgitt på rb.no fordi den hadde følgende tillegg etter Direktesport sin:
"/?publication=www.rb.no". For alt jeg vet kan Haugesunds Avis (h-avis.no) også ha hatt egen kommentator eller brukt RB sin eller TV2 sin.
Ikke usannsynlig at det kun er en produksjon av bilder fra Eliteserien, men at Direktesport kan eller må stille med egne kommentatorer.
I dag stod det å lese på Tv2play på Facebook:
"Nå får du TV 2 Play Total for 299,-/mnd. Tilbudet gjelder ut april."
Såvidt jeg kunne se gjaldt prisen pr mnd ut 2023, og deretter 399,-
Det var ingen forbehold om sesongkort...
Tv2 hjelp sier at det ikke er noe bindingstid.
Og kan i teorien da kjøpes feks 30.4, og blir belastet samme dag, og fornyet 30 dager seinere.
Last edited by Tvilling; 07.03.2023, 17:14.
Begrunnelse: Kommunisert med tv2 hjelo på chst, og fikk ytterligere detaljer.
I dag stod det å lese på Tv2play på Facebook:
"Nå får du TV 2 Play Total for 299,-/mnd. Tilbudet gjelder ut april."
Såvidt jeg kunne se gjaldt prisen pr mnd ut 2023, og deretter 399,-
Det var ingen forbehold om sesongkort...
Tv2 hjelp sier at det ikke er noe bindingstid.
Og kan i teorien da kjøpes feks 30.4, og blir belastet samme dag, og fornyet 30 dager seinere.
Husker fra årene hvor vi ikke samlet på 4. plasser, så ble 7. plasser den nye standarden. Blir faktisk litt overrasket om vi ikke havner på 7. plass i år..
Kommentar