Tromsø - LSK søndag 19. mars klokka 17

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Hexaphim
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2006
    • 2830

Så fantastisk deilig, og så utrolig fortjent!

Kommentar

• Playboy1
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 2199

Ranger og Svendsen er virkelig i siget idag. Svendsen fra start neste !

Kommentar

• Kanarivogel89
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2006
        • 4686

Nå er Ranger faktisk fryktelig god.

Kommentar

• bjarmann
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2005
          • 3034

Rødt kort! Faen så grisete Tromsø er!
          I år så tar vi alt

Kommentar

• bjarmann
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2005
            • 3034

Opprinnelig skrevet av Playboy1
            Ranger og Svendsen er virkelig i siget idag. Svendsen fra start neste !
            Vi må gjøre alt for at han får den selvtilliten han trenger til å skyte og gå selv på mål. Da har vi en landslagsspiller i Svendsen. Har vi noen gang hatt en lignende spiller?
            I år så tar vi alt

Kommentar

• Sailor Man
              Moderator
              • Jun 2007
              • 1465

Opprinnelig skrevet av bjarmann

Vi må gjøre alt for at han får den selvtilliten han trenger til å skyte og gå selv på mål. Da har vi en landslagsspiller i Svendsen. Har vi noen gang hatt en lignende spiller?
              Tenker jo på fofana når jeg ser ham spille. Han fikk jo etter hvert litt målpoeng også.

Kommentar

• knut
                Make knut Great Again
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2006
                • 9567

Fortjent seier til Sportsklubben!

Tok dem på kondisen

Kommentar

• Kanarivogel89
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2006
                  • 4686

Okay, vi var totalt dominante i ekstraomgangene – med 10 av 11 som startet kampen på banen. Godt å se at gutta er godt trent!

Kommentar

• MortenA
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2007
                    • 3568

Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                    Spiser gjerne kritikken om Ranger begynner å levere som han har gjort i denne omgangen. Strålende offensive bidrag nå. Tiden får vise.
                    Mye handler om at laget bruker han. I dag får han mye rom når Tromsø blir slitne, men det er vanskelig å skinne når Plan A, B og C innebærer at vi skal angripe på venstre side. Et mer balansert angrep vil gagne Åsen og Dragsnes da motstander må ha flere tanker i hodet samtidig.

Det mest gledelige, med unntak av semifinaleplassen, er at vi fortsetter å spille ball etter at vi tar ledelsen. Vårt modus operandi er å legge alle mann i egen boks og forsøke å forsvare inn ledelsen. Forhåpentligvis er det historie nå. Skulle gjerne sett at vi hadde fortsatt å spille ball fremfor å krige ved cornerflaggene.
                    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

• Lars Henrik Dahl
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2020
                      • 2372

Opprinnelig skrevet av knut
                      Elllendig stykke keeperarbeid. Lompe fra 30 meter!
                      Forsvaret (Garnås primært) må ta noe av ansvaret ved at de ikke klarer å ta ut det ene løpet som MHC må forholde seg til. Det hadde sett fryktelig dumt ut om Mads hadde ligget strak i lengste hjørnet og en liten touch la den i korthjørnet.

Kommentar

• MortenA
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2007
                        • 3568

Opprinnelig skrevet av bjarmann

Svendsens store svakhet er fart over distanse. Han er en av Eliteseriens raskeste på små flater og med hyppige retningsforandringer, men toppfart i lengderetning er for svak. Ellers enig i at han må få selvtilliten til å skyte selv. Da blir han også mer uforutsigbar, og motstander må komme tettere opp i han of gi medspillere mer rom.
                        Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

• Lars Henrik Dahl
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2020
                          • 2372

Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

Selv blind høne finner korn. Har riktignok spilt seg litt opp i andre. Finnes ikke stabil.
                          Enig i at Ranger er opp og ned. Vanskelig å være uenig i det. Men at du ikke har fått med deg at Ranger har en av lagets beste innleggsføtter er litt pussig. Kanskje du oppdaget det utover kampen?

Kommentar

• Playboy1
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2003
                            • 2199

Siste 75 var bra godt aa se at vi kan.

Kommentar

• Lars Henrik Dahl
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2020
                              • 2372

Tromsø brant alt kruttet i løpet av 45 minutter. Om det var en fordel eller ulempe for dem å bytte så mange er vanskelig å si, men de fleste kunne jo knapt gå mot slutten. Andreomgang var bra, to ekstraomganger var noe av det mest solide jeg har sett på en stund. Skremmende hvor mange enkle må vi slipper inn imot. Vi må snart begynne å holde nullen hvis det skal bli et toppnivå. Siersmålet: Merkelig at ingen har kommentert at TIL spilleren MÅTTE gjøre noe med ballen - hvis ikke hadde TLO hatt blank kasse. De fleste selvmål er angripende lags fortjeneste. Kudos til Bakke for gode bytter. Svendsen kunne kanskje kommet inn allerede til pause, Ibra var fryktelig usynlig. Tobbe nærmer seg definitivt startplass

Kommentar

• Egumen
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Sep 2011
                                • 205

Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl

Enig i at Ranger er opp og ned. Vanskelig å være uenig i det. Men at du ikke har fått med deg at Ranger har en av lagets beste innleggsføtter er litt pussig. Kanskje du oppdaget det utover kampen?
                                What? Han la jo flere gode innlegg i dag enn i hele fjor. Håper det fortsetter, men synes det har vært veldig dårlig tidligere.

Kommentar

• knut
                                  Make knut Great Again
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2006
                                  • 9567

Forsvaret (Garnås primært) må ta noe av ansvaret ved at de ikke klarer å ta ut det ene løpet som MHC må forholde seg til. Det hadde sett fryktelig dumt ut om Mads hadde ligget strak i lengste hjørnet og en liten touch la den i korthjørnet.
                                  Vanskelig situasjon, men jeg kaller det keepertabbe når farten på legget er så lavt som det er.

Hadde det vært en idé å putta en person på bakre* når situasjonen er så potensiell ekkel som den er her? Personen hadde jo lett klarert den vekk, og som Tom Nordli poengterte i forrige Dødball; det kan være lettere å forsvare seg på dødballer i mot når man slepper å rygge.

*Ja, jeg veit det er utopi all den tid vi ikke har folk på bakre stolpe på corner i mot og slepper inn mål etter mål etter mål pga det

Kommentar

• kunden
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jun 2005
                                    • 2449

Opprinnelig skrevet av knut
                                    Hadde det vært en idé å putta en person på bakre* når situasjonen er så potensiell ekkel som den er her? Personen hadde jo lett klarert den vekk, og som Tom Nordli poengterte i forrige Dødball; det kan være lettere å forsvare seg på dødballer i mot når man slepper å rygge.

Da må denne ev stå bak dødlinja inntil frisparket tas for ikke å oppheve en potensiell offside eller at motstanderlaget kan stå enda lengre inn i feltet

Kommentar

• Kanarivogel89
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2006
                                      • 4686

Hehe, må være digg å kunne komme slengende innom med kommentarer nå når kampens hete har lagt seg Selv har jeg ikke selvdisiplinen til å holde meg unna forumet når vi spiller, og da er veien mellom himmel og helvete veldig kort. Tok nok i litt i overkant mot stakkars Lars her.

Ranger har for øvrig en helt grei fot, ikke noe mer. Produserer alt for få målpoeng for en vingback i 3-5-2/3-4-3. Fikk gode arbeidsforhold mot en isolert TIL-back, uten at jeg skal ta noe fra ham av den grunn. Leverte strålende fra 45 minutter og ut. Får håpe dette er starten på noe stort for ham. Fungerte veldig godt i tospann med Tobias.

Kommentar

• Kroktåa
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2015
                                        • 2969

Lillestrøm-Bodø/Glimt i semien. For inntil fem år siden var dette en typisk bananskall-kamp. Nå er det vi som er bananskallet. Ja ja. Sic transit gloria mundi.

Kommentar

• knut
                                          Make knut Great Again
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2006
                                          • 9567

Opprinnelig skrevet av kunden

Da må denne ev stå bak dødlinja inntil frisparket tas for ikke å oppheve en potensiell offside eller at motstanderlaget kan stå enda lengre inn i feltet
                                          Jeg mente at offsiden da skal oppheves, basert på at Tom Nordli mener det kan være lettere å forsvare seg støtende enn ryggende.

Enorm på det fotballfaglige i Dødball Tom, så han er det ikke vits å krangle med, for andre enn Blakern

Kommentar

Working...