Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Det er synd at han ikke slo igjennom, jeg hadde store forventninger til han før fjorårets sesong. Men når situasjonen blir som den har blitt er dette det beste som kunne skjedd.
Det er synd at han ikke slo igjennom, jeg hadde store forventninger til han før fjorårets sesong.
Enten så hadde du ikke sett ham spille eller så har du null peiling på fotball. Forventningene mine til ham var det som nettopp har skjedd, nemlig at han ble løst fra kontrakten.
Det er synd at han ikke slo igjennom, jeg hadde store forventninger til han før fjorårets sesong.
Enten så hadde du ikke sett ham spille eller så har du null peiling på fotball. Forventningene mine til ham var det som nettopp har skjedd, nemlig at han ble løst fra kontrakten.
Hva slags forutsetninger hadde du for å ha slike forventninger???
Skjønner ikke helt hva du mener... Romanus var med på Nigerias landslag til Afrika-mesterskapet i 2004, og var vel kaptein i klubben han spilte for, og dessuten blitt kåret til årets spiller i ligaen sin... Med bakgrunn i dette hadde også jeg store forventninger da han ble hentet inn... Riktig nok tenkte jeg at han ville trenge tid å tilpasse seg, kanskje et halvt års tid. Men hadde trua på at han kunne bli god... Hva var det egentlig som gjorde deg så skråsikker på at han ville feile?
Rønnern: Peiling på fotball har jeg aldri skryti på meg, men som en kar på 39 år, så har jeg jo opplevd en del med LSK. Har du lille gutt?
En annen ting er som en annen sa at når man har spilt landskamper og er kaptein bør det bo noe i denne karen. Vet ikke du om hørte hva Olofinjana sa når han var i Brann, men han skrøyt uhemmet av Orijenta. Han mente at Romanus trengte et halvt år til år med å venne seg til norsk fotball. Nå i ettertid så kan vel mannen med peiling(rønnern) på fotball nevne alle Afrikanere som har slått til i Norge de siste 10 årene, hvis du er så gammel da?!?!(Tippeligaen)
Rønnern: Peiling på fotball har jeg aldri skryti på meg, men som en kar på 39 år, så har jeg jo opplevd en del med LSK. Har du lille gutt?
Lille gutt? :-)
Poenget mitt er at eventuelle forhåpninger til den mannen bør ha blitt knust etter å ha sett hans første opptreden på norsk jord.
Jeg kan skjønne at du har forhåpninger til spilleren før han ankommer norsk jord, men det er jo en stund siden han kom og dagens nyhet fra LSK er ikke overraskende i det hele tatt.
de lønnutgiftene brukes vel opp ettersom orjiinta får kompansasjon..men skjønner ikke hva han har gjort på nigeria sitt landslag..
Jeg tror mange av landkampene som han hadde kommer av slike kamper som Norge har spilt den siste uka der utenlandsproffene ikke er med.
Han var jo med til afrika-mesterskapet, og det kan nærmest sammenlignes med å bli tatt ut til et EM i et europeisk land... Dessuten spilte han flere kamper fra start i denne turneringen, blant annet semi-finalen hvis jeg ikke tar feil...
Rønnern: Kan hende jeg ordla meg litt feil, men nå nærmer vi oss enige:-)
Selfølgelig var det ikke veldig overaskende at han nå har forlatt oss, men må si at det er skuffende at en mann med et godt rykte i Afrika ikke er bedre enn Norsk 3 divisjon. Han har kostet LSK mye penger. Men det siste hadde vi vel ikke brydd oss noe særlig om hvis han hadde storspilt. Tar man ingen sjanser kommer man ingen vei heller...
Håper bare LSK blir enige med Stabæk ang. Inge A. Olsen.
Takk og pris at vi kvittet oss med denne floppen. Ute av syne ute av sinn, men SOM det kostet! Håper Sportsklubben har lært at man ikke kjøper spillere basert på cv, nesten uten å ha sett de spille.
Tror du moa går for 2 mil? han har vel ikke så mange år igjen av kontrakten, men braaten gikk jo for en del mer. Tipper vi må legge litt mer penger på bordet.
Kommentar