Orjinta løst fra kontrakten..

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • HSft
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2004
    • 6099

har moa et år igjen av kontrakten? eller 2? Tror uansett skeid er mindre intresert i å selge moa enn braaten, moa har vel ikke sagt noe som tyder på at han ikke har lyst til å spille i skeid en stund til. Vil tro han går for mer enn 2 mil, men strengt tatt har jeg ikke noe grunnlag for å uttale meg. Uansett tviler jeg på at prisen til moa er spesielt aktuell for oss. Morsomt å drømme om fremtidige stjerner, men ville blitt overaska om vi signa moa. Vi blir nok nødt til å glede oss over myklebust isteden.

Kommentar

• Smukken
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2004
      • 720

Vi bød jo 5 mill for Ocean fra Odd så hvorfor ikke Moa for 2,5 mill ?
      Tipper Skeid selger for den prisen.

PS: jeg er sikkert den største beundreren av Moa men han vil utvilsomt gjøre suksess....... Kan sikkert tilby Powell i en del av pakken tilbake :?:
      Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

Kommentar

• HSft
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2004
        • 6099

Hadde helt klart vært supert med moa, men vet ikke om jeg synes det er riktig av lillestrøm å bare ha en stor sterk spiss i troppen. Vil helst ikke gi bort powel.
        Hvordan er egentlig moa som duel-og hodespiller? Tipper den spissen vi til slutt får inn er en stor sterk duelspiller og at powel forsvinner når vi får inn denne spilleren

Kommentar

Working...