1. Runde: LSK - Godset; 10.04.23, kl. 17.00
Collapse
X
-
Sendingene til TV2 er nå en nydelig miks av følgende blanding: TV2 direkte, 2 sport 1, 2 sport 2, TV2 premium, TV2 play og det forunder meg ikke om 2 zebra snart er i miksen. Rekk opp hånda de som skjønner intuitivt hvordan skaffe seg tilgang til TV2 sport premium på liniær tv f.eks. Hvorfor ikke gjøre som den tidligere tilbyderen og samle alle i en kanalpakke som heter Norsk fotball 1 - 2 - 3 osv som det var før. Der Obos kanpene vises kl. 15 og eliteserien klokken 17. Jeg skjønner ønsket om at de vil selge TV2 play produktet, men kun streaming på mange av kampene blir aldri det samme for meg. Tving gjerne på meg tv2 play abbonement men rydd i det minste plass sånn at streaming kampene får en vanlig liniær tv plass også. Det er sikkert mange meninger om dette men den salige blandingen og miksen som er nå tror jeg ikke gavner noen.Last edited by maxpayne; 10.04.2023, 17:10.Kommentar
-
Sendingene til TV2 er nå en nydelig miks av følgende blanding: TV2 direkte, 2 sport 1, 2 sport 2, TV2 premium, TV2 play og det forunder meg ikke om 2 zebra snart er i miksen. Rekk opp hånda de som skjønner intuitivt hvordan skaffe seg tilgang til TV2 sport premium på liniær tv f.eks. Hvorfor ikke gjøre som den tidligere tilbyderen og samle alle i en kanalpakke som heter Norsk fotball 1 - 2 - 3 osv som det var før. Der Obos kanpene vises kl. 15 og eliteserien klokken 17. Jeg skjønner ønsket om at de vil selge TV2 play produktet, men kun streaming på mange av kampene blir aldri det samme for meg. Det er sikkert mange meninger om dette men den salige blandingen og miksen som er nå tror jeg ikke gavner noen.👍 1Kommentar
-
Skrudde av rbk og så heller på PostNord på Direktesport. Makter ikke de sønvdyssende evighetssangene til kjernen.
Så heller på STB-Odd enn "Live Studio". Makan til kakling fra han HamKam fyren. Amankwah er dog helt ok å høre på.
STB med tidenes pinligste banner: "Bærumspøbler" eller "Bærums pøbler". Haha.Last edited by kunden; 11.04.2023, 12:25.Kommentar
-
Tilbake til team. Slipper ikke det helt.
Vi var litt på halv maskin i dag. Det er mange på laget, inkludert meg selv, som er litt småsjuke, så jeg kjente at det ikke var 100 prosent kraft i kroppen, så det ble litt slapt utpå der, sier han til TV 2 etter kampen.Kommentar
-
Som forventet dette. SIF gjorde det de kunne for å forsterke sitt grunnlag for utsettelse, og det har de all rett til. Det å direkte lenke på Covid og "positive tester" viste seg svært effektivt selv om de sier null, nada og niks om sykdomstegnene til de som har testet positivt.
NFF har derimot vært svært kritikkverdige i sin prosess (SJOKK). De snakker om at det ikke er noe tallfestet som skal til for utsettelse, men når det er 20 spillere i A-troppen tilgjengelig og man utsetter kampen, da burde det kanskje ringt en bjelle. Dette setter en merkelig presedens, men her kontrer de med at de tar stilling til søknader om utsettelse separat fra tidligere søknader. Det i seg selv er jo helt hinsides.
👍 1Kommentar
-
Ref. artikkel i RB har vi har søkt om at kampen skal spilles onsdag 19. april. Vil tro dette går i orden, siden dette følger NFFs retningslinjer om at kampen bør spilles så snart som mulig etter utsatt dato. Samtidig er det jo NFF som skal ta beslutningen her, så er ikke godt å si hva som kommer til å skje.
Sitat fra Mesfin under:
– Vi ønsker å spille den utsatte kampen så tidlig som mulig. I henhold til paragraf 11-6 i kampreglementet, så står det at det skal tilstrebes at kampen skal spilles så tidlig som mulig etter utsettelsen, sier sportssjef Simon Mesfin.
Blir jo et pokkers heftig kampprogram fra første stund med kamper 15., 19., 23. og 26. april, men det får så være. Jeg vil ha Godset-kampen unna før de på papiret vanskelige oppgjørene kommer på rekke og rad.👍 4Kommentar
-
Som forventet dette. SIF gjorde det de kunne for å forsterke sitt grunnlag for utsettelse, og det har de all rett til. Det å direkte lenke på Covid og "positive tester" viste seg svært effektivt selv om de sier null, nada og niks om sykdomstegnene til de som har testet positivt.
NFF har derimot vært svært kritikkverdige i sin prosess (SJOKK). De snakker om at det ikke er noe tallfestet som skal til for utsettelse, men når det er 20 spillere i A-troppen tilgjengelig og man utsetter kampen, da burde det kanskje ringt en bjelle. Dette setter en merkelig presedens, men her kontrer de med at de tar stilling til søknader om utsettelse separat fra tidligere søknader. Det i seg selv er jo helt hinsides.👍 6Kommentar
-
NFF bør få høre det i alle kanaler.
Elendig styrt og drifta organisasjon. Klaveness skal liksom rydde opp hos Uefa når hu ikke klarer å rydde 1% her hjemme? Fint det.
Til og med Welhaven slenger seg på i kampen mot urettferdigheta:
👍 10Kommentar
-
Synes saken er såpass fersk enda at å definere det som gnål blir litt feil for meg. Ja vi må se fremover også, men det betyr ikke at man skal bare kaste det fra seg og akseptere det som har skjedd heller. Dette er en høyest kritikkverdig oppførsel av NFF og jeg synes Kokkim og resten av LSK fremstår ryddig og saklig i hvordan de formulerer seg. Spillere, trenere og støtteapparat skal bare fokusere på Vikingkampen, men vi må da vel kunne diskutere dette len ger enn 1 dag?👍 14Kommentar
-
Uten 3 poeng her, og minst 1 mot Molde, er sesongen i teorien over. Da blir det maks 6-7 plass.VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!Kommentar
-
Pust med magen. Sesongen er full av opp- og nedturer. Konklusjonen kommer først mot slutten.👍 5Kommentar
-
Når vi tok seriegull i 86 hadde vi 1-0-4 på de første 5. Seieren kom mot enga. Mtp kampprogrammet så er det ikke et helt utekelig scenarie iår. Tap mot Godset, molde og Glimt(cup) og seier på intility.👍 1Kommentar
-
Og hadde de tapt, hadde vi møtt et revansjesugent lag. Vi får bare gjøre vårt beste. At Godset haler i land en 1-0 hjemme mot en dumpekandidat er ikke noe vi bør miste nattesøvnen over.
Så får jeg heller spise ordene i meg når Brunesen senker oss og feirer som besatt mot kanarifansen på onsdag.👍 1Kommentar
Kommentar