Hoff :-O <3
Runde 3; LSK - Molde, 23.04.23, kl. 19.15.
Collapse
X
-
Vi må ha nr. 3 snart, ellers får vi i beste fall 2-2. Vår evne til å slippe inn mål ut av ingenting nærmer seg legendarisk👍 1Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
-
-
👍 8Kommentar
-
-
Kommentar
-
Første kamp for Molde i år hvor de ikke fortjente å vinne. Tror vi skal være fornøyd med mer enn bare 3 poeng, selv om utvisningen seff gjorde noe med kamputviklingen.👍 3Kommentar
-
Hvorfor gidder du? De skapte heller ikke mye, vi kontrollerte kampen lenge før vi ble litt for defensive i hodet på slutten. Kampen sett under ett var det veldig fortjent. Molde skapte trykk på slutten, men skapte ikke så mange sjanser. I første omgang hadde Molde 100% uttelling👍 1Kommentar
-
Hvorfor gidder du? De skapte heller ikke mye, vi kontrollerte kampen lenge før vi ble litt for defensive i hodet på slutten. Kampen sett under ett var det veldig fortjent. Molde skapte trykk på slutten, men skapte ikke så mange sjanser. I første omgang hadde Molde 100% uttelling
Summer du antall sjanser i kampen er de noenlunde jevnt fordelt.Kommentar
-
Hmmm, ville egentlig forvente at de fleste her inne ser kampen med gule briller. Mulig det er en feil premiss. Kan av og til virke sånn ut i fra hvor negative enkelte er.👍 8Kommentar
-
MK og TLO er langt unna sitt beste så her bør vi ha litt å gå på. Ranger har tatt fine skritt og bidrar mer en noen gang, men at han kan ryke på ett rødt kort tror jeg er sannsynlig når man ser hva slags marginer han ligger på, men alt i alt er jeg positivt overrasket. Det er tidlig i sesongen men jeg vil driste meg til å si at vi er det 3 beste laget hvis vi får de beste i form og på banen samtidig.👍 4Kommentar
Kommentar