Rundens hovedkamp som seg hør og bør. Fjorårets oppgjør ble avgjort i siste sekund med en famøs kort corner som ikke skal nevnes ytterligere. Vi har spilt jevnt med Molde i flere år, selv om det ikke alltid har blitt så mye poeng. Tre poeng på onsdag gjorde det litt lettere å gå inn i denne helga. Molde på sin side har startet sesongen like dårlig som de gjorde i fjor med tap borte for Tromsø og uavgjort hjemme mot RBK, så det er grunn til å være nøktern optimist. Måten vi slapp inn tre mål mot Godset gir dog grunn til bekymring.
Det er få plasser som er usikre i førsteelleveren. Jeg antar at Roseth er tilbake, men Tønnesen kom godt fra det slik at jeg er i hvertfall ikke bekymret over den bakre treeren. På midtbanen er det store spørsmålet om Hoff er klar til å ta ankerrollen. I så fall blir nok Knudsen flyttet til indreløper og Ibrahimaj ryker nok ut. Jeg tror ikke Bakke bytter så mye fra start. Foran fikk både TLO og Adams hull på byllen, så nå er det bare å tømme ketchupflaska. Antatt lag:
Hedenstad
Garnås - Gabrielsen - Roseth
Ranger - Ibrahimaj - Knudsen - Åsen - Dragsnes
Adams - TLO
Det er få plasser som er usikre i førsteelleveren. Jeg antar at Roseth er tilbake, men Tønnesen kom godt fra det slik at jeg er i hvertfall ikke bekymret over den bakre treeren. På midtbanen er det store spørsmålet om Hoff er klar til å ta ankerrollen. I så fall blir nok Knudsen flyttet til indreløper og Ibrahimaj ryker nok ut. Jeg tror ikke Bakke bytter så mye fra start. Foran fikk både TLO og Adams hull på byllen, så nå er det bare å tømme ketchupflaska. Antatt lag:
Hedenstad
Garnås - Gabrielsen - Roseth
Ranger - Ibrahimaj - Knudsen - Åsen - Dragsnes
Adams - TLO
Kommentar