Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Martin Roseth gikk ut mot Viking etter en smell han fikk i nakken. Han er ute av sykehus, men er ikke tilbake i trening.
– Roseth er hjemme igjen, men vi venter på flere undersøkelser. Først etter at de er tatt vet vi mer, sier Kåsene om stopperen som var LSKs beste spiller i Stavanger.
Ylldren Ibrahimaj og Ruben Gabrielsen har begge vært med på en cupfinale. Det er noe de gjerne vil oppleve igjen sammen med lagkameratene og supporterne i LSK.
Leste et sted (mulig det var Facebook-siden til KFL) at legene mistenker ar Roseth har pådratt seg et brudd i en nakkevirvel i overfallet fra Salvesen. Har stusset over at han ikke har kommet tilbake etter hva jeg trodde var en hjernerystelse, og den forklaringen passer nok bildet bedre. Ta dog ryktet med skepsis da det ikke var linket til noen kilder.
Jeg håper han får høre det noe jævlig fra tribunen i hvert fall.
Det holder ikke for meg. Mannen utsatte Roseth for et drapsforsøk. Ser du bildene igjen så ser du at han gjør det med vilje. Og så presterer han å protestere på dommer etterpå. Jeg vil se han fotballinvalid!
Såvidt jeg får med meg fra pålitelige kilder nær støtteapparatet er problemet det samme Roseth har slitt med tidligere - litt forenkla "luft i hjernen", som han har, litt vennskapelig, blitt erta med i garderoben. Han har spilt med dette kjente problemet i flere år, og angrepet fra Salvesen utløste visst et klarere behov for å få bedre klarhet i hvor alvorlig det er. Salvesen har altså ikke skapt noen ny skade (heldigvis), uansett hvor stygt vi alle med gule briller syntes overfallet var.
Såvidt jeg får med meg fra pålitelige kilder nær støtteapparatet er problemet det samme Roseth har slitt med tidligere - litt forenkla "luft i hjernen", som han har, litt vennskapelig, blitt erta med i garderoben. Han har spilt med dette kjente problemet i flere år, og angrepet fra Salvesen utløste visst et klarere behov for å få bedre klarhet i hvor alvorlig det er. Salvesen har altså ikke skapt noen ny skade (heldigvis), uansett hvor stygt vi alle med gule briller syntes overfallet var.
gilbert
Huff da. Høres ikke bra ut i det hele tatt. Kan være alt fra tilbake igjen om ikke så lenge til at skoa må legges på hylla…
Jeg gjetter på at Motbof utgår fra "en generell tidslinje basert på hva som er typisk ut fra hva slags skade vi tipper dette er." Ser ingen grunn til å ta det spesielt høytidelig.
Jeg gjetter på at Motbof utgår fra "en generell tidslinje basert på hva som er typisk ut fra hva slags skade vi tipper dette er." Ser ingen grunn til å ta det spesielt høytidelig.
Jepp, Bomtof opererer nøyaktig slik. De sitter ikke på noe mer informasjon enn det vi andre gjør.
I dag ser vi igjen hvilken spiller Roseth er. Suveren i dag, akkurat som mot Viking i våres før han ble langtidsskadet. Sesongen kunne fort ha blitt vesentlig bedre hvis han hadde vært tilgjengelig!
Kommentar