Søpla vs. Fugla
Collapse
X
-
-
Vi har en xGA i år så langt på 4.45. Fasit er ni baklengs. Jeg mener ikke å frikjenne forsvarsspillet vårt på noen måte, men det er ganske absurd hvordan motstander har putta på rubbel og bit så langt i år. Håper dette jevner seg ut relativt raskt.Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
👍 3Kommentar
-
I år så tar vi altKommentar
-
Fy faen for en deilig kamp! Det skal sies at vi var det klart dårligste laget i første omgang. Synes Garnås får mye pes for forsvarsproblemene våre. Greit nok at han er involvert når målene kommer, men det er flere som må ta skyld for de. Jeg forstår tanken bak å bytte han ut og flytte Knudsen ned, men jeg kan ikke se at Magnus gjorde en vesentlig bedre jobb i andre omgang. Videre skal søpla prise seg lykkelig for at de fikk avslutte kampen med ti mann. Stemplingen av Hoff burde også ført til rødt kort. Strakt bein og knotter som er styggere enn Juklerød sin. Ellers er det flere spillere som sliter med formen. Knudsen, Dragsnes og TLO kan vesentlig bedre enn hva de har vist i sesongstarten. TLO skal dog ha kudos for kremmerhuset i dag. Trøsten er at vi kan bli virkelig skumle når disse finner formen.
Til slutt er det bare å si at kampens avslutning er som man bare kan drømme om. Krisetelefonene ringer for harde livet i natt, og regner med mange sykemeldinger i morgen.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 1Kommentar
-
Det første målet var dårlig forsvarsarbeid. Ballwatching big time av Dragsnes og spesielt Knudsen. De to neste er mer tilfeldig at bilen spretter Vålerengas vei.Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
Er det ikke sånn de gjør det i England med tunge flagg bl.a? Klarer ikke følge med på alle regelendringene som skjer konstant nå de siste par år men tror da vi gjør det sånn i norge og. Hvis dommern har blåst kan ikke Var gripe inn men hvis han bare lar spillet gå kan evt mål annuleres etterpå.
"Forslaget" til Berg er dermed like tåpelig som resten av hans uttalelser rundt VAR. Hagenes prøver å forklare det samme foran kamera, men er nøye med å være diplomatisk. Må si jeg ble imponert over hvordan han håndterte TV2 i etterkant.👍 5Kommentar
-
Jeg har sett det første målet en del ganger nå - og jeg føler jeg har sett det mange ganger før. Jeg blir så oppgitt over Knudsen der. Dette har skjedd så mange ganger, at han blir stående å se på i stedet for å følge løp. Gang på gang blir hans passivitet direkte avgjørende på et baklengsmål. Vi så mye av det samme med Kairinnen, mulig det er derfor det føles som om en "never ending story".👍 3Kommentar
-
Leser at Ken Remi Stefan (er det mulig å ha et styggere og mer narkisnavn enn det?) sier at Vålerenga har styggere taklinger på trening og oppvarming enn den som ga rødt. De spillerne hater hverandre sånn på ordentlig deI år så tar vi alt👍 7Kommentar
-
Strandberg virker ikke å bruke lederegenskapene sine til å gjøre laget bedre, men heller på å klage over egen klubb og ting som skjer rundt. Takke meg til Åsen som har en helt annen tilnærming til kapteinsrollen.
Men navnet synes jeg det blir for dumt å ta ham på når det er såpass mye annet å velge i.👍 10Kommentar
-
Er det ikke sånn de gjør det i England med tunge flagg bl.a? Klarer ikke følge med på alle regelendringene som skjer konstant nå de siste par år men tror da vi gjør det sånn i norge og. Hvis dommern har blåst kan ikke Var gripe inn men hvis han bare lar spillet gå kan evt mål annuleres etterpå.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
👍 14
Kommentar
-
Dæven, den dama nailer'n! Nå blei gamlefar her litt forelska, faktisk. Hun vil sikkert ikke gifte seg med meg, men kanskje jeg får lov til å adoptere henne som min datter?👍 4Kommentar
-
For øvrig at vakkert lite stikk til Strandberg fra Gabrielsen i RB intervju i går...
– Ja, det er det. Men at det skulle bli sånn, det hadde jeg ikke trodd. Det er som en drøm. Og jeg fikk det jeg ble lovet jeg da, smiler han.
https://www.rb.no/hyller-samholdet-o...s/5-43-2009527
👍 5Kommentar
-
"This is what it i all about. That, over there, that is gratitude. That's the connection. The players know their role in this club!"
Dæven, den dama nailer'n! Nå blei gamlefar her litt forelska, faktisk. Hun vil sikkert ikke gifte seg med meg, men kanskje jeg får lov til å adoptere henne som min datter?
Den anerkjente britiske fotball-youtuberen Nieve Pegg besøkte rivaloppgjøret mellom VIF-LSK mandag kveld. Det gjorde sterkt inntrykk.
gilbert👍 3Kommentar
Kommentar