Nærmer oss slutten på ‘helvetesstarten’ på årets sesong. Resultatene har vært over alle forventninger, selv om spillet ikke har sittet og flere spillere er et stykke unna toppnivået sitt. Siden semifinalen har Glimt fått tilbake Vetlesen og vi har fått tilbake Åsen. Klarer vi det ‘umulige’, så kan vi ligge ett poeng bak tannbørstene med en kamp mindre spilt.
Når det gjelder vårt lag, så er jeg litt usikker på midtbanen. Det fungerte bra med Knudsen inn for Åsen i forrige møte, og jeg tror vi er bedre rustet defensivt med Knudsen. Å sette en friskmeldt Åsen på benken er likevel et stort steg for Bakke. Hva han velger på søndag er det umulig å spå. Uansett trenger vi sannsynligvis flere doser magi fra våre for å dra det i land. Laget jeg tror vi starter med er:
Hedenstad
Garnås - Ruben - Tønnesen
Ranger - Ibrahimaj - Hoff - Åsen - Dragsnes
TLO - Adams
Når det gjelder vårt lag, så er jeg litt usikker på midtbanen. Det fungerte bra med Knudsen inn for Åsen i forrige møte, og jeg tror vi er bedre rustet defensivt med Knudsen. Å sette en friskmeldt Åsen på benken er likevel et stort steg for Bakke. Hva han velger på søndag er det umulig å spå. Uansett trenger vi sannsynligvis flere doser magi fra våre for å dra det i land. Laget jeg tror vi starter med er:
Hedenstad
Garnås - Ruben - Tønnesen
Ranger - Ibrahimaj - Hoff - Åsen - Dragsnes
TLO - Adams
Kommentar