Dessverre klasseforskjell på lagene i andre omgang. Glimt-spillerne flytter beina mye raskere enn oss og vinner de fleste duellene.
5. runde: LSK - Bodø/Glimt, Åråsen Stadion, søndag 07.05.23, kl. 19:15
Collapse
X
-
-
Glimt er jo naive og, da. Leder med ett på vanskelig bortebane, men gir fortsatt bort enorme kontringsrom. Det kan straffe segKommentar
-
Syns fortsatt det er veldig rart at man ikke prøver å erstatte Åsen, for å spille oss inn til sjanser sentralt det greier man ikke. Dette kunne man tatt om man hadde presisjon, ro og kvalitet fremover i kveld. Også er det kjipt/svakt å tape på to "enkle" hodedueller i egen boks, dessverre litt det samme som man har sett på defensive dødballer.👍 1Kommentar
-
Lehne (og mange andre) fortsatt småpjusk, så jeg tror vi skal være forsiktige med kritikken her. Generelt har det vært et voldsomt hardkjør med massive mentale utladninger i det siste. At vi henger såpass godt med mot Glimt i to kamper på rad skal vi ta med oss. Vi spiller til tider feiende flott fotball og.
Dette tapet er glemt i morra for min del. Nå må vi vinne de presumptivt enklere kampene som kommer.👍 15Kommentar
-
Lehne (og mange andre) fortsatt småpjusk, så jeg tror vi skal være forsiktige med kritikken her. Generelt har det vært et voldsomt hardkjør med massive mentale utladninger i det siste. At vi henger såpass godt med mot Glimt i to kamper på rad skal vi ta med oss. Vi spiller til tider feiende flott fotball og.
Dette tapet er glemt i morra for min del. Nå må vi vinne de presumptivt enklere kampene som kommer.
Så enig så enig….👍 2Kommentar
-
Balltapet til Garnås er selvsagt irriterende, men samtidig øker risikoen for at slikt kan skje når vi ønsker å spille oss ut bakfra. Spesielt mot Glimt som er så dyktige i presspillet. Uansett tenker jeg det å våge å spille ball er den rette veien å gå.👍 2Kommentar
-
Dette tapet er glemt i morra for min del. Nå må vi vinne de presumptivt enklere kampene som kommer.
Men nå kommer hverdagen. Odd og S08 før edelt metall skal hentes tilbake på Åråsen. Det kan bli vel så vanskelig.👍 3Kommentar
-
Hovedproblemet er at det er et dårlig valg og ikke en dårlig utførelse.Kommentar
-
Dette tapet er glemt i morra for min del. Nå må vi vinne de presumptivt enklere kampene som kommer.Elska þetta félag👍 15Kommentar
-
Kommentar
Kommentar