Cupfinalebilletter
Collapse
X
-
-
Uavhengig av om man har billett eller ikke håper jeg at vi alle forsøker å kjøpe billetter av de 2 500 «nøytrale» som legges ut kl. 12 i morgen, og videreselger til LSK-supportere dersom vi ikke skal ha dem selv. Disse blir borte på et par min. og vi trenger ikke enda flere bergensere på stadion.
Kanari-fansen har lagt ut en post om dette på FB. Få med familie og venner på en liten dugnad i morgen kl. 12 for å sikre LSK-folk flest mulig billetter!👍 1Kommentar
-
Hvis man kom så langt at man fikk reservert billetter i går kan man hente ut disse før 11:30 i dag. Verdt å sjekke.Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteilKommentar
-
-
-
Kommentar
-
- Det er vanskelig å gardere seg 100 prosent mot dette når trafikken blir så stor som den ble, men det er uansett sterkt beklagelig, skriver markedsdirektør i NFF, Rune Pahr Andersen, i en e-post til Nettavisen.
Han er markedsdirektør i nøff og har sannsynligvis en feit millionlønn. Men han har helt åpenbart ingen kunnskap om hvordan verden utenfor kontoret hans ser ut eller fungerer!Elska þetta félag👍 3Kommentar
-
Noen som har en link hvor kan kjøpe buss billetter til Ullevål fra Lillestrøm?
Edit.Til info. Leser nå på KFL Facebook at salget foreløpig er stoppet. det er store problemer å skaffe nok busser , mere info kommer,så fort de har noe mere å komme med….
Gjelder først og fremst leie av Leddbusser, som betyr at de evt må få tak i flere ‘vanlige’ busser , som evt også blir en del dyrere løsning?Last edited by Playboy1; 13.05.2023, 17:20.Kommentar
-
Jeg er på utkikk etter billetter til cupfinalen, trenger bare en billett. Send PM hvis du harSkal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339Kommentar
Kommentar