Og så gjør han det faen på et hardt mottak også!
Runde 6: Odd - LSK, Skagerak Arena, redag 12.05.23 kl. 19:00
Collapse
X
-
Meget godt fornøyd med resultatet! Hadde på forhånd tatt 1 poeng her. Og skal sies at Odd hadde fortjent seieren her synes jeg. Mye rusk. Positivt at vi har kvalitet til å avgjøre. Noen fine blokker mot slutten som viser innsats.
Men må stille kunstgresspørsmålet. Er folk enige i at vi virker å slite mot kvikke bein og forflyting på dette underlaget ? Synes selv det går igjen.👍 1Kommentar
-
-
Meget godt fornøyd med resultatet! Hadde på forhånd tatt 1 poeng her. Og skal sies at Odd hadde fortjent seieren her synes jeg. Mye rusk. Positivt at vi har kvalitet til å avgjøre. Noen fine blokker mot slutten som viser innsats.
Men må stille kunstgresspørsmålet. Er folk enige i at vi virker å slite mot kvikke bein og forflyting på dette underlaget ? Synes selv det går igjen.
👍 1Kommentar
-
👍 3Kommentar
-
Helt vanvittig at Adams avgjør på overtid igjen! På en ganske middels dag er det også kjempepositivt at vi holder nullen og knapt slipper til sjanser imot. Og det er fint å se at vi faktisk har såpass bredde i stallen at vi kan sette innpå kvalitetsspillere som kan endre kampbildet. Og Ranger da!👍 3Kommentar
-
Hehe…. Vanskelig å si , kanskje han fikk seg liten vekker av å starte på benken?
personlig mener jeg en Knudsen i god form bør være en av de som bør velges først i en start ellever.
Men jeg kan ikke legge skjul på etter mitt syn, at han har vært en liten skuffelse foreløpig denne sesongen, frem til idag.Kommentar
-
Så ut som Knudsen og Ibrahimaj byttet i dag slik at begge kom på riktig side. Ranger, Knudsen og DG viste lovende takter i flere treningskamper for noen år tilbake, så det hadde vært spennende å se om de fikk fart på samarbeidet igjen.
Hvorvidt Magnus er en supersub er usikkert. Mulig at kampprogrammet har tatt overskuddet hans slik at litt hvile og et innhopp mot slitne motstandere er oppskriften for å finne tilbake til godfølelsen. Så fort han finner formen igjen, så bør han være bankers i førsteelleveren.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 2Kommentar
-
Fikk først sett kampen (og målet) nå. Noldusene der ute som mener vi kun står for innlegg og dødballer kan ta seg ei bolle. 19 sekunder går det fra Mads har ballen til Adams setter den i kassa. I mellomtiden har ballen gått på ett- og to-touch langs bakken mellom sju spillere. Rett og slett en perlescoring hvor Oddrane ble totalt utmanøvrert. Hadde Glimt scoret et liknende mål hadde vi sett kollektiv orgasme i hele fotball-Norge.👍 6Kommentar
-
Nydelig scoring ja. Sitter med følelsen at dette Odd-laget blir bra i år, at de er en målscorer unna medaljekamp. Udahl f.eks, tenk om de hadde fått han👍 2Kommentar
-
Utvilsomt mye kvalitet i Odd i år. De har mange raske og teknisk gode spillere. Blir Fagermo sparket, så kan det fort bli en retur for Børven. Om det er rett medisin, er dog en annen sak.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
La dere merke til feiringa etter skåringa? De første løp etter Akor, naturlig nok, men to vendte oppmerksomheten mot servitøren Lars: Kaptein Olsen, som det sømmer seg en kaptein, og Eskil Edh. Eskil – hovedutfordreren og konkurrenten til HVB-plassen – gratulerte Lars på det hjerteligste med det perfekte løpet og innlegget. Sterk. Disse gutta har et bemerkelsesverdig sterkt samhold.
Skjermbilde 2023-05-14 kl. 14.09.45.png👍 5Kommentar
Kommentar