Norgesmesterskapet 2022; Brann - LSK, Ullevål Std. 20.05.23, kl 16.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • DoubleHi5
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2011
    • 4072

    #21

    Bård Finne holder lekestue med våre saltstøtter! ​ Take 2.
    Elska þetta félag

    Kommentar

    • Nosferatu
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2006
      • 718

      #22
      Så var det dette med å konkurranseutsette Mads, da. Og kanskje ikke bare for Mads sin del.
      For øvrig vil jeg tilføye at Stefan Strandberg er et mye dårligere menneske enn Ruben Gabrielsen.

      Kommentar

      • Nosferatu
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2006
        • 718

        #23
        Herrejemini, Lehne på corneren i første og Adams alene på fem meter der... Snakk om å choke når det gjelder. God natt.
        For øvrig vil jeg tilføye at Stefan Strandberg er et mye dårligere menneske enn Ruben Gabrielsen.

        Kommentar

        • Tommy og Tigeren
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2017
          • 276

          #24
          Ser ut som spissene til LSK er 80 år, når de skal avslutte.

          Kommentar

          • brune stakkeland
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2012
            • 893

            #25
            Jeg synes vi er dårlige.
            Mads, Dragsnes, Åsen, Garnås, alle de er dårligere enn i fjor, og enn så lenge ser det ikke ut til Gabrielsen er sjef nok bak til å dekke opp for ekstremferdighetene til Ogbu.

            Vi må virkelig ta tak i hverdagen om vi ikke har tenkt til å havne rundt midten i år

            Kommentar

            • BD
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Feb 2006
              • 1422

              #26
              Vindheim nå? Latterlig! Har tydeligvis gitt opp.

              Kommentar

              • DoubleHi5
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2011
                • 4072

                #27
                Brann har vært best i alt i dag. Fra trenerbenken til ytre venstre.
                Elska þetta félag

                Kommentar

                • Dumbo
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jul 2004
                  • 499

                  #28
                  Jeg klarer ikke å bli skuffet når vi taper for et lag som er såpass mye bedre enn oss. Vi er rett og slett sjanseløse i dag, og Brann har gjennom hele sesongen vist at de er et bedre lag enn oss.

                  Ingen tvil om at Horneland har vært langt dyktigere enn Bakke og Myhre når det gjelder å bygge et lag.

                  Kommentar

                  • Nosferatu
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Apr 2006
                    • 718

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av brune stakkeland
                    Jeg synes vi er dårlige.
                    Mads, Dragsnes, Åsen, Garnås, alle de er dårligere enn i fjor, og enn så lenge ser det ikke ut til Gabrielsen er sjef nok bak til å dekke opp for ekstremferdighetene til Ogbu.

                    Vi må virkelig ta tak i hverdagen om vi ikke har tenkt til å havne rundt midten i år
                    Du har helt rett. Nå som Gabrielsen-hypen har lagt seg minner det meg mest om årene vi hentet gamlinger som Riseth og sa at "nå har vi hentet 'ledertyper', og det dét betyr er at alt ordner seg fordi de er så rutinerte!" - Gabrielsen er helt grei, men noen én-til-én-erstatning for Igoh Ogbu er han åpenbart ikke, ikke i det hele tatt.

                    Mads driver og stagnerer, og må - - ha konkurranse. Det er ikke en luksus, det er en nødvendighet.

                    Dragsnes og Garnås har herved spilt seg ut av laget. Ikke mer å si om det, de har bare vært dårlige over tid.

                    ​​​​​​Gjermund er blitt altfor, altfor, altfor treig. RBK har fått rett. Nå... kunne han gjort en OK jobb for Rosenborg 2.

                    Og jeg er ikke sikker på om sistnevntes tjatring om "best på det som er gratis" betyr "kun gode på ting som ikke koster motstanderen noe," men her befinner vi oss nå - og er dét.
                    For øvrig vil jeg tilføye at Stefan Strandberg er et mye dårligere menneske enn Ruben Gabrielsen.

                    Kommentar

                    • Sääd
                      Juniormedlem
                      Ferskenpels
                      • Oct 2022
                      • 4

                      #30
                      Svendsen må jo lære seg å se opp og slå pasninger?

                      Kommentar

                      • knut
                        Make knut Great Again
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2006
                        • 9453

                        #31
                        Det eneste vi fikk til var avspark.

                        Nå må steiner snus for å få til noe som helst i eliteserien, for detta var så rævva atte fy!

                        Anledning ble for stor for reddharene våre.

                        Kommentar

                        • Kjøttkaka
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2012
                          • 305

                          #32
                          Så utrolig ræva. Jeg er ufattelig skuffa over prestasjonen vår, men vi var så utrolig mye dårligere enn Brann at det ikke går an å være skuffa over resultatet.

                          Vi var dårligere i alt. Rett og slett litt pinlig å se på hvor langt unna vi var. Vi må skjerpe oss voldsomt hvis vi ikke skal kollapse helt i år.

                          Kommentar

                          • DoubleHi5
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2011
                            • 4072

                            #33
                            Ingen som var gode i dag. Jeg synes Ruben Gabrielsen har vært en gedigen skuffelse. Stor i kjeften i media, helt gjennomsnittlig på banen. I dag bommet også Vebjørn Hoff på flere enkle pasninger. En av dem holdt på å gi Brann en gedigen overgangsmulighet.
                            Elska þetta félag

                            Kommentar

                            • ChristerH
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • Apr 2006
                              • 200

                              #34
                              Forventer en full evaluering av støtteapparatet i uken fremover. Rollefordeling etc.

                              Kommentar

                              • kunden
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jun 2005
                                • 2361

                                #35
                                Dette var en leksjon jeg tror hverken ledelse eller spillere hadde sett for seg. Har nok levd litt for mye på 11 mot 10 seirene, samt prestasjonen i semifinalen.
                                Fryktet dette etter å ha sett på en del Brann tidligere, og med vår generalprøve i mente. Hvor det går så himla tregt. Rett og slett steinalderfotball.
                                Skal vi ha noe i blant topp 6 å gjøre i årene fremover må det nok tas brutale valg og beslutninger. Nosferatu oppsummerte godt. Men det betyr nok å bryte opp kompisstemningen som har oppstått.
                                Vi får håpe på at gigantisk Adams salg og invisterer noe av det i de rette spillertypene (tempo og med basisferdigheter iorden)

                                Klarer heller ikke å være skuffet over tapet men litt over hvor langt vi er unna de beste i ligaen

                                Kommentar

                                • Dumbo
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jul 2004
                                  • 499

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                                  Ingen som var gode i dag. Jeg synes Ruben Gabrielsen har vært en gedigen skuffelse. Stor i kjeften i media, helt gjennomsnittlig på banen. I dag bommet også Vebjørn Hoff på flere enkle pasninger. En av dem holdt på å gi Brann en gedigen overgangsmulighet.
                                  Jeg er enig med RB og Tom Nordlie som fremhever Gabrielsen som vår klart beste i dag. Intervjuet med RB etter kampen viser også hvilken vinnertype han er.



                                  Kommentar

                                  • maxpayne
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Apr 2006
                                    • 1252

                                    #37
                                    Denne oppgaven ble for stor for, tja jeg ville si alle mann. Brann har spilt med samme 11 mann alt for lenge mens vi særlig bakover har hatt altfor mange ruleringer de siste månedene. Dette er bare å glemme fortest mulig og bruke dette som læring. Dette er ikke dagen for å slakte noen.

                                    Kommentar

                                    • Zindrinho
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Sep 2019
                                      • 533

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av maxpayne
                                      Dette er ikke dagen for å slakte noen.
                                      3. kampen på rad hvor vi er håpløst rævva i 90min. Endringer fra benken kommer først på 0-2 i de 2 siste kampene. Ingen oppgaver er fordelt innad i laget, helt bingo hvem som markerer back og ving hos motstander når vi ikke har vinger lenger sjøl. Vanskelig å se lyspunkter, vi er nok finni ut og må finne på no lurt sjøl. Det er en tynn linje mellom slakt og frustrasjon..

                                      Kommentar

                                      • Pad
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jan 2022
                                        • 732

                                        #39
                                        Jaja ikke i nærheten. Hadde mulighet til å sikre medalje og Europa ifjor, men tullet det bort da og gjør det samme i dag. Dessverre ikke i nærheten fra start av og i dag så handler det ikke om enkeltspillere eller lignende. Man møter rett og slett ikke opp, til en cupfinale.

                                        Kommentar

                                        • maxpayne
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Apr 2006
                                          • 1252

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av Zindrinho

                                          3. kampen på rad hvor vi er håpløst rævva i 90min. Endringer fra benken kommer først på 0-2 i de 2 siste kampene. Ingen oppgaver er fordelt innad i laget, helt bingo hvem som markerer back og ving hos motstander når vi ikke har vinger lenger sjøl. Vanskelig å se lyspunkter, vi er nok finni ut og må finne på no lurt sjøl. Det er en tynn linje mellom slakt og frustrasjon..
                                          Det er jo bare noen få måneder til neste cupfinale. Vi kan vel ta den.

                                          Kommentar

                                          Working...