Bård Finne holder lekestue med våre saltstøtter! Take 2.
Norgesmesterskapet 2022; Brann - LSK, Ullevål Std. 20.05.23, kl 16.00
Collapse
X
-
-
Jeg synes vi er dårlige.
Mads, Dragsnes, Åsen, Garnås, alle de er dårligere enn i fjor, og enn så lenge ser det ikke ut til Gabrielsen er sjef nok bak til å dekke opp for ekstremferdighetene til Ogbu.
Vi må virkelig ta tak i hverdagen om vi ikke har tenkt til å havne rundt midten i år👍 3Kommentar
-
Jeg klarer ikke å bli skuffet når vi taper for et lag som er såpass mye bedre enn oss. Vi er rett og slett sjanseløse i dag, og Brann har gjennom hele sesongen vist at de er et bedre lag enn oss.
Ingen tvil om at Horneland har vært langt dyktigere enn Bakke og Myhre når det gjelder å bygge et lag.
👍 4Kommentar
-
Jeg synes vi er dårlige.
Mads, Dragsnes, Åsen, Garnås, alle de er dårligere enn i fjor, og enn så lenge ser det ikke ut til Gabrielsen er sjef nok bak til å dekke opp for ekstremferdighetene til Ogbu.
Vi må virkelig ta tak i hverdagen om vi ikke har tenkt til å havne rundt midten i år
Mads driver og stagnerer, og må - må - ha konkurranse. Det er ikke en luksus, det er en nødvendighet.
Dragsnes og Garnås har herved spilt seg ut av laget. Ikke mer å si om det, de har bare vært dårlige over tid.
Gjermund er blitt altfor, altfor, altfor treig. RBK har fått rett. Nå... kunne han gjort en OK jobb for Rosenborg 2.
Og jeg er ikke sikker på om sistnevntes tjatring om "best på det som er gratis" betyr "kun gode på ting som ikke koster motstanderen noe," men her befinner vi oss nå - og er dét.Ruben Gabrielsen - vår Stefan Strandberg.👍 2Kommentar
-
Så utrolig ræva. Jeg er ufattelig skuffa over prestasjonen vår, men vi var så utrolig mye dårligere enn Brann at det ikke går an å være skuffa over resultatet.
Vi var dårligere i alt. Rett og slett litt pinlig å se på hvor langt unna vi var. Vi må skjerpe oss voldsomt hvis vi ikke skal kollapse helt i år.Kommentar
-
Ingen som var gode i dag. Jeg synes Ruben Gabrielsen har vært en gedigen skuffelse. Stor i kjeften i media, helt gjennomsnittlig på banen. I dag bommet også Vebjørn Hoff på flere enkle pasninger. En av dem holdt på å gi Brann en gedigen overgangsmulighet.Elska þetta félag👍 1Kommentar
-
Dette var en leksjon jeg tror hverken ledelse eller spillere hadde sett for seg. Har nok levd litt for mye på 11 mot 10 seirene, samt prestasjonen i semifinalen.
Fryktet dette etter å ha sett på en del Brann tidligere, og med vår generalprøve i mente. Hvor det går så himla tregt. Rett og slett steinalderfotball.
Skal vi ha noe i blant topp 6 å gjøre i årene fremover må det nok tas brutale valg og beslutninger. Nosferatu oppsummerte godt. Men det betyr nok å bryte opp kompisstemningen som har oppstått.
Vi får håpe på at gigantisk Adams salg og invisterer noe av det i de rette spillertypene (tempo og med basisferdigheter iorden)
Klarer heller ikke å være skuffet over tapet men litt over hvor langt vi er unna de beste i ligaen👍 5Kommentar
-
Kommentar
-
Denne oppgaven ble for stor for, tja jeg ville si alle mann. Brann har spilt med samme 11 mann alt for lenge mens vi særlig bakover har hatt altfor mange ruleringer de siste månedene. Dette er bare å glemme fortest mulig og bruke dette som læring. Dette er ikke dagen for å slakte noen.👍 3Kommentar
-
3. kampen på rad hvor vi er håpløst rævva i 90min. Endringer fra benken kommer først på 0-2 i de 2 siste kampene. Ingen oppgaver er fordelt innad i laget, helt bingo hvem som markerer back og ving hos motstander når vi ikke har vinger lenger sjøl. Vanskelig å se lyspunkter, vi er nok finni ut og må finne på no lurt sjøl. Det er en tynn linje mellom slakt og frustrasjon..
👍 1Kommentar
-
Jaja ikke i nærheten. Hadde mulighet til å sikre medalje og Europa ifjor, men tullet det bort da og gjør det samme i dag. Dessverre ikke i nærheten fra start av og i dag så handler det ikke om enkeltspillere eller lignende. Man møter rett og slett ikke opp, til en cupfinale.👍 3Kommentar
-
3. kampen på rad hvor vi er håpløst rævva i 90min. Endringer fra benken kommer først på 0-2 i de 2 siste kampene. Ingen oppgaver er fordelt innad i laget, helt bingo hvem som markerer back og ving hos motstander når vi ikke har vinger lenger sjøl. Vanskelig å se lyspunkter, vi er nok finni ut og må finne på no lurt sjøl. Det er en tynn linje mellom slakt og frustrasjon..👍 1Kommentar
Kommentar