Mer målfarlig enn TLO denne Svendsen!
Cupen, 1. runde: Skedsmo - LSK, 24. mai kl. 1935
Collapse
X
-
-
Etter første omgang var jeg i harnisk!
Men nå er det greit.
Svendsen er banens gigant.
Ellers er det vel ikke mye anna å si enn at bak Mads på keeperplass kunne det vært bedre stilt. Synes det røde kortet var unødvendig å skaffe seg i dag fx.
Kommentar
-
1. mai 1977 mot Mjøndalen på Åråsen.
Elska þetta félagKommentar
-
Fikk kun sett de siste 30 min. Noen som vil dele ut ris og ros til de som spilte?
Forøvrig, hørte mye pent om Dyngeland, keeperen til Skedsmo. Noen som kjenner til han? Breddefotball er ikke helt min forte.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Skjærstein skal ha ris for håpløs utrusning og fortjent rødt kort, Knudsen tok seg opp mot slutten, men var også litt skuffende alt i alt. TLO ser ut som han er vaksinert mot å score. Pluss til Vindheim som skaper en del, Svendsen med hattrick (selv om han også stanga mye første timen), Uba Charles og Gabrielsen som viser at han har god teknikk og er sikker i pasningsspillet.
Keeperen til Skedsmo var god, han. Men er enig med Bakke som mente at vi gjorde ham god også, med for unøyaktige avslutninger.👍 2Kommentar
-
Vindeim så ut som han enten fikk en ny vind(heim) etter at vi ble 10 eller så fikk han frikort av B&M om å spille på samtlige plasser samtdig. Han var overalt i 15-20min før han ble byttet ut.
Han beviste meg ihvertfall feil (allerede i cupfibalen) da jeg tidligere har skrevet at jeg neppe trodde vi skulle se han i gult i en tellende kamp før kontrakten utløper.
Taktikken vår er ganske enkel. Spille ut på kant og dælje ballen inn i feltet.Men med en så åpenbar taktikk burde det trenes mer på innlegg. Pdd er det kun Åsen og Tønnesen med innleggsføtter.👍 1Kommentar
-
Vindeim så ut som han enten fikk en ny vind(heim) etter at vi ble 10 eller så fikk han frikort av B&M om å spille på samtlige plasser samtdig. Han var overalt i 15-20min før han ble byttet ut.
Han beviste meg ihvertfall feil (allerede i cupfibalen) da jeg tidligere har skrevet at jeg neppe trodde vi skulle se han i gult i en tellende kamp før kontrakten utløper.
Taktikken vår er ganske enkel. Spille ut på kant og dælje ballen inn i feltet.Men med en så åpenbar taktikk burde det trenes mer på innlegg. Pdd er det kun Åsen og Tønnesen med innleggsføtter.Last edited by Kanarivogel89; 25.05.2023, 16:21.👍 4Kommentar
-
Benk. Vært en grå skygge av seg selv. Det virker som enkelte spillere på laget har hvilt på laurbærene etter en god fjorårssesong. Tenker spesielt på Drags, Garnås, Knudsen og Lehne. Åsen og Ibrahim har også vært under pari. Flere som må stramme trusestrikken nå framover!I år så tar vi alt👍 4Kommentar
-
Benk. Vært en grå skygge av seg selv. Det virker som enkelte spillere på laget har hvilt på laurbærene etter en god fjorårssesong. Tenker spesielt på Drags, Garnås, Knudsen og Lehne. Åsen og Ibrahim har også vært under pari. Flere som må stramme trusestrikken nå framover!
MHC
Skjærvik - Gabrielsen - Tønnesen
Vindheim - Ibra - Hoff - Åsen - Edh
Svendsen - Adams
Samtidig er det ikke bra at vi vingler så mye i forsvar. Vi er nødt til å få skadesituasjonen under kontroll så vi kan få satt en ellever.Kommentar
Kommentar