En bedriten spillergruppe og 2 gode naboer på sidelinja, god jul.
8. runde; Ham-kam - LSK, Briskeby stadion, 29.05.23, Kl. 19.15
Collapse
X
-
-
-
Synes vi kontrollerer bedre enn tidligere ja. Har mye ball og slipper til mindre, selv om det fortsatt blir noen sjanser imot som er for store. Vi har ballen mye etablert mens kamma ligger lavt og har sånn sett kontroll, i den forstand at de er svært lite farlige. Vi har jo ikke kontroll i forhold til å vinne, da det som nevnt skapes meget lite.👍 1Kommentar
-
Har jo også med at HamKam ikke vil ha ball, til forskjell fra 08 og Brann som vil ha ball og kontrollere kampen. HamKam har egentlig god kontroll og var VELDIG klar for det man kommer med. Så ja, man har mer ball enn tidligere, men det betyr ikke det at dette var noe bedre kamp enn de to tidligere. Og selv mot et av ligaens svakeste lag spiller man på seg flere brudd og HamKam har også kampens tre klart største sjanser. Dette er kampen som beviser for min del at dette laget har blitt svakere enn tidligere og at denne sesongen handler om å havne over nedrykksstrid og det å ta vare på høydepunktene(derby, mot rbk osv).Kommentar
-
Flere er nok preget av belastningen. Den blir ikke mindre av at skadesituasjonen er prekær. Det vil nok svinge for flere lag. STB neste som fikk to røde kort inkl Krogstad og som må stå over mot oss.Kommentar
-
Da er det jo lurt å spille med en spiss som er skada og ute av form fremfor en ung spiller som faktisk er den eneste som kan skape noe utenom innlegg fra kant. En skandale på linje med PellerudI år så tar vi alt👍 2Kommentar
-
-
Det er ikke Adams sin feil at vi ikke vinner i kveld, men jeg begynner egentlig å bli ganske lei av fyren. Pisse elendig touch, totalt eid i nitti minutter av fuckings Norheim, og den sjansen i første som han vipper opp til seg selv før han sleiver den til helvete er så jævla egoistisk at jeg holdt på å kaste iPaden tvers gjennom stua. Ligaens beste spiss? Da er det faen meg dårlig stilt, for Akor er frustrerende fotballdum. Skjerpings!
De andre spillerne har andre her inne kritisert nok, men jeg er helt enig i alt som skrives. Til sist kan trenerteamet ta seg en bolle. Patetisk coaching. Ingen plan B👍 3Kommentar
-
Det er gode forklaringer på byttene av Knudsen og Vindheim. Windy hadde krampe i begge leggene (skylder på lite kamptrening) etter 70 minuter. Da var det greit at MK flyttes ned på VB. MK var sluttkjørt, med god grunn, han løp og løp i 75 minutter og var banens inntil da beste før han var fullstendig tom etter rundt 75. Da kom Peps inn for ham, naturlig nok. Ibra var et greit innbytte, han har vært god som innbytter når han kommer inn med friske bein i flere kamper. Men at Åsen og Lehne fikk spille (så å si) hele kampen, og at Tobbe ikke kom innpå før i det 89ende, grenser til skandaløst. Om Tobbe går lei og forsvinner til feks. Stabæk vil jeg skjønne det jævlig godt.
Nei, Sportsklubben skal visst være grått, grått og grått.Kommentar
-
Det er gode forklaringer på byttene av Knudsen og Vindheim. Windy hadde krampe i begge leggene (skylder på lite kamptrening) etter 70 minuter. Da var det greit at MK flyttes ned på VB. MK var sluttkjørt, med god grunn, han løp og løp i 75 minutter og var banens inntil da beste før han var fullstendig tom etter rundt 75. Da kom Peps inn for ham, naturlig nok. Ibra var et greit innbytte, han har vært god som innbytter når han kommer inn med friske bein i flere kamper. Men at Åsen og Lehne fikk spille (så å si) hele kampen, og at Tobbe ikke kom innpå før i det 89ende, grenser til skandaløst. Om Tobbe går lei og forsvinner til feks. Stabæk vil jeg skjønne det jævlig godt.
Nei, Sportsklubben skal visst være grått, grått og grått.I år så tar vi altKommentar
-
Den kampen er noe av det aller tammeste jeg har sett på så lenge jeg kan huske. Hva var treffprosenten på alle de innleggene vi lempet inn i boksen, traff vi på 1 av 20?
Åsen er enten sliten eller over middagstoppen nå, bør uansett ut av laget. Forsvaret kommuniserer ikke godt nok, og jeg syns Ruben Gabrielsen ikke har fylt skoa etter Tom Petterson som organisator og leder. I går igjen er vi nær å tape kampen (mot Hamkam!) når vi slipper til en helt umarkert heading fra fem meter. De to andre bak der er i beste fall ok.
Slik vi ser ut nå bør vi være fornøyd med den åttendeplassen vi er på i øyeblikket, og noen bør kanskje snuse på den årlige åpningen av nedrykkstråden, jeg ser iallfall ikke hvor vår neste scoring skal komme fra. Hamkam var nemlig møkk dårlige, men vi var ikke noe bedre.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum👍 2Kommentar
-
Alle er ute etter Lehne her, men Akor var minst like ræva - og Lehne prøver i det minste.
Og klippekortet til Åsen må brennes nå - blir bare trist av å se en hedersfyr slepe seg rundt med håndbrekket på.
Bakke og Myhre? På nivå med de to gutta på balkongen i Muppetshow.
Positive ting? Garnås mest av alt, og 1. omgangen til Knudsen.👍 1Kommentar
-
Alle er ute etter Lehne her, men Akor var minst like ræva - og Lehne prøver i det minste.
Og klippekortet til Åsen må brennes nå - blir bare trist av å se en hedersfyr slepe seg rundt med håndbrekket på.
Bakke og Myhre? På nivå med de to gutta på balkongen i Muppetshow.
Positive ting? Garnås mest av alt, og 1. omgangen til Knudsen.I år så tar vi alt👍 3Kommentar
Kommentar