Jeg bruker ikke tid på å analysere Kisa da dette er en kamp vi skal dominere. Spørsmålet er i hvilken grad benken burde bli brukt, i hvert fall fra start. Skjærstein er vel ute med karantene, så da er det nok duket for Mads bakerst. I forsvar er vel det store spørsmålet om Tønnesen er klar. Jeg ser for meg at Skjærvik og Slørdahl starter på høyre og i midten, og muligens Ruben på venstre. Vanskelig å spå til tross for få alternativer. På midten har vi litt flere alternativer, og jeg håper Uba Charles får sjansen fra start. Ellers startet nok Vindheim på høyre og Dragsnes på venstre. Sentralt og på spiss er spørsmålet i hvilken grad Bakke vil hvile spillere. Jeg har ikke lest noe mer om følingen til Hoff, så regner med at han er klar. Den andre indreløperen blir fort Åsen, men det er veldig hipp som happ. Ellers vil nok de fleste se Svendsen fra start, og da er nok en spissplass beste sted å bruke han. Gjerne plukke nedfallsfrukt rundt Lehne eller Adams.
Cupen 2023, 2. runde, Ull/Kisa - LSK, 01.06.23, Jessheim Stadion kl. 18.00
Collapse
X
-
Kisa har vært langt fra imponerende i PostNord, så vi skal være store favoritter ja. Føler alltid vi sliter mot dem dog. Gjetter en knallhard sliteseier 3-1 etter at jessheimingene tar ledelsen etter 50 minutter. Vi tar dem siste 15.Kommentar
-
Elleveren bekreftet. Hedenstad - Garnås, Gabrielsen, Slørdahl - Edh, Charles, Hoff, Ibrahimaj, Tønnessen - Svendsen, Adams.
Veldig gledelig med Edh og Tønnessen tilbake! Vi merker oss også Lundemo på benken, som formodentlig har en kurant sjanse til å få sesongens første og sannsynligvis siste minutter før han må ut etter en overanstrengelse når vi jager utligning henimot åttiende.Ruben Gabrielsen - vår Stefan Strandberg.Kommentar
-
Ruben Gabrielsen - vår Stefan Strandberg.Kommentar
-
Jepp. TV 2, eventuelt Direktesport. Godt å se folk tilbake fra skade, men, eh, hvorfor er ikke Vindheim på benk? Har det blitt ulovlig å stille med to høyrebacker i troppen?Kommentar
-
Og dermed også på Direktesport.no, for de som måtte ha de nødvendige abonnement.Kommentar
-
For øvrig hevdes det at Slørdahl og Edh er vingbackene, og at Tønnessen spiller stopper. Et rungende "...?" til dét.Ruben Gabrielsen - vår Stefan Strandberg.Kommentar
-
Hm. Ifølge LSK er han det - er det en skrivefeil hos VGLive.no, tro?
For øvrig hevdes det at Slørdahl og Edh er vingbackene, og at Tønnessen spiller stopper. Et rungende "...?" til dét.Kommentar
-
Se der ja! Jeg baserte meg på LSK sin instagram. Der har de lagt ut benk uten Vindheim. På LSK.no har de klemt ham inn mellom Skjærvik og Neto. Godt!
Slenger meg på at Slør over Tønne som back vil være veldig merkelig.Kommentar
-
Sukk. Bare her sendinga er ræv?
"The broadcast will continue in a moment."
Faen ass.
Mer gledelig å se Tønnesen tilbake. Den venstrefoten er viktig👍 1Kommentar
-
-
-
-
-
Kommentar