Cupen 2023, 2. runde, Ull/Kisa - LSK, 01.06.23, Jessheim Stadion kl. 18.00
Collapse
X
-
-
Akkurat nå kjenner jeg på at det er fryktelig lenge til Premier league starter. Det er jo neste gang det kommer en kamp av betydning. Sånn som det laget ser ut blir det vanskelig å skape engasjement for noe som helstKommentar
-
-
Det skremmende i dag var jo at vi ikke startet så aller verst, men bare ble gradvis dårligere utover kampen. Det er jo selvsagt hårreisende å slippe inn så enkelt, og ikke omsette de mulighetene, men jeg syns det verste var at alle bytter vi gjorde, og alle grep vi tok, tilsynelatende gjorde oss dårligere.
De ekstraomgangene er noe av det verste jeg har sett. Vi var ikke i nærheten, og så mye mer slitne ut enn dem. Er stallen vår så sluttkjørt? Det var den dauseste sluttspurten siden Dorando Pietri.
Hadde vi røket 2-1 etter 90, så hadde det vært flaut og ræva, men etter de ekstraomgangene ble det her en skandale.👍 1Kommentar
-
Seriøst dårlig coaching utover i kampen og når spillere som RG og MHC er på 50% ca. så sender det signaler om at dette ikke er så veldig viktig.... Flaut, pinlig og ydmykedene og lufta er i ferd med å gå fullstendig ut av ballongen og det er leeeeenge igjen av sesongen. Den eneste trøsten er at dette forbigår i stillhet på grunn av hva som ble servert i trøndelag.Kommentar
-
Hadde vi ryki 2-1, så hadde jeg trekt litt på skuldrene, for det var rett og slett ikke dagen for oss. Vi burde scora sju-åtte mål på de sjansene vi skapte i ordinær tid. Men altså, de ekstraomgangene, de skremte meg virkelig. Totalt gjennomført patetiske 30 minutter mot et lag som også har hatt et tøft kampprogram. Jeg vet ikke om vi trenger en pause eller hva det er, men nå må spillere og trenere gå i seg selv her, for dette er ikke sportsklubben verdig i det hele tatt. Kanskje er det bra at vi slipper 3. runde om ei uke...👍 1Kommentar
-
Bare å avskrive Marius først som sist. Halvt år igjen av kontrakten og har knapt spilt tellende minutter for oss. Kroppen hans tåler beviselig ikke fotball på dette nivået.
Hva så med Vindheim? Uvisst hvorvidt han stilte på benk eller ikke. Uansett ble han ikke vurdert som fit nok til å engang komme inn her. Totalt krise.Kommentar
-
For en gjeng. Vi taper altså mot et lag hvor spillerne måtte avspasere på jobb de siste timene for å rekke kampen. Et lag som sliter i 2 divisjon. Ikke bare i ordinær tid men i ekstra omganger! Jeg vil hevde dette er topp 5 pinlige tap gjennom tidene i klubbens historie. Det sier ikke rent lite.
Jeg har mista trua på dette prosjektet! Siden i fjor sommer, altså i snart ett år har pila pekt nedover. Vi har rett og slett vært rævva! Vi har også slutta med den positive utviklinga med å få fram unge spillere og satse lokalt men henter nå gamle avdanka spillere og spillere som ikke har tilført en dritt utenom å være skada. I god gammel Lillestrøm stil! En hel ellever har underprestert så til de grader kontra i fjor. Kun Ranger og Adams (som selvsagt har sine åpenbare mangler) har prestert noe som kan ligne elitenivå. Hoff var god i noen kamper men son så mange andre som har kommet til klubben blir han bare dårligere og dårligere. Man må faktisk begynne å stille spørsmål med trenerteamet her for de har ansvaret når en hel gruppe presterer så rævva samtidig. Jeg kan i alle fall ikke fatte at gutta blir høye og mørke av å samle på fjerdeplasserI år så tar vi alt👍 2Kommentar
-
Jaja...... fortsatt noen som mener LSK er på rett sti når det gjelder måten vi driver på??? Hehe.... står fortsatt på att det trengs skikkelig opprydding i klubben. Spesielt kan store deler av styre og stell finne seg en annen jobb. Vi er ikke på rett sti og vi er ikke en gang i nærheten på å treffe stien.Kommentar
-
Bare å avskrive Marius først som sist. Halvt år igjen av kontrakten og har knapt spilt tellende minutter for oss. Kroppen hans tåler beviselig ikke fotball på dette nivået.
Hva så med Vindheim? Uvisst hvorvidt han stilte på benk eller ikke. Uansett ble han ikke vurdert som fit nok til å engang komme inn her. Totalt krise.
Lundemo med, men de tør jo ikke å bruke han på kunstgress, så han er bare å avskrive.
Dette laget har fullstendig kjørt seg sjøl i grøfta. Flatt batteri, og låst seg helt fast. Jeg frykter ny kollaps mot Stabæk til helga. Det er ingenting som tilsier at vi skal snu dette med det første.
Jeg håper seriøst vi henter Skogvold tilbake asap. Terminer gjerne kontrakten til Lundemo og hent inn noe nytt.👍 2Kommentar
-
Jaja...... fortsatt noen som mener LSK er på rett sti når det gjelder måten vi driver på??? Hehe.... står fortsatt på att det trengs skikkelig opprydding i klubben. Spesielt kan store deler av styre og stell finne seg en annen jobb. Vi er ikke på rett sti og vi er ikke en gang i nærheten på å treffe stien.👍 6Kommentar
-
Kommentar
-
Er redd detta "solid og stødig" mantraet blir en ball'n'chain rundt foten på de fleste. Let my people go!👍 5Kommentar
Kommentar