Runde 11; LSK - Aalesund, Åråsen Stadion, 19.07.23, kl. 18.00
Collapse
X
-
5-1 er ekstremt godt satt av Lehne. 2021-vibber. Ryktene om hans død er veldig overdrevne.
Det samme gjelder Gjermund. Helt ny spiller etter at Bakke dro. Tre målgivende i dag.
Virker å ha løsna for Ylldren og. Sola skinner på gode gutter!
Rydde opp litt bakover nå, så blir dette bra det. Noe så merkelig som en rufsete 5-1 seier, dette…👍 15Kommentar
-
Jeg er ikke redd for å stille med de 3 (5) bak som avsluttet i dag så lenge vi ikke må rulere hver bidige gang. Dragsnes har vist i fjor at han holder mere enn godt nok på den plassen. Denne skaden på Ruben kan vise seg å være en liten vekker for han og kanskje våkner han litt opp fra dvalen og skjønner at det ikke er godt nok å prestere på 85% når du kommer hjem fra det store utland. Jeg er spent på om Yldren kan vise dette nivået i den rollen mot bedre motstand, det samme med Gjermund. TLO har jeg ikke vært redd for og når Adams forsvinner så kommer han til å bli enda bedre tror jeg.👍 3Kommentar
-
5-1 er ekstremt godt satt av Lehne. 2021-vibber. Ryktene om hans død er veldig overdrevne.
Det samme gjelder Gjermund. Helt ny spiller etter at Bakke dro. Tre målgivende i dag.
Virker å ha løsna for Ylldren og. Sola skinner på gode gutter!
Rydde opp litt bakover nå, så blir dette bra det. Noe så merkelig som en rufsete 5-1 seier, dette…
Bra av oss, men mot svak motstand. Sandefjord var vesentlig bedre, og det er vanskelig å se hvordan Aafk skal klare seg i divisjonen. Mye vanskeligere kamp i neste runde, men gutta har i alle fall bygget selvtillit etter to gode hjemmekamper.👍 1Kommentar
-
Tror han er viktigere for oss en folk tror, så blir spennende å se hvordan dette går i de kommende kampene…👍 1Kommentar
-
Jeg må si. Det er en fryd å se Skogvold når han kommer inn. Han har helt klart tatt steg, som Mesfin selv sier. Det er bare et sinnsykt luksusproblem at han ikke kan få flere minutter for dette tror jeg kan bli utrolig bra! Her sitter vi på nok en gullgruve. Med et lag i flyt som evt selger Akor, tror jeg får null problem med å score mål, selv om det da er flere som gjerne bør ta opp hansken som vi nå ser mer og mer i de seneste kampene.👍 7Kommentar
-
Sjeldent jeg går hjem fra Åråsen og tenker at vi burde vunnet med flere enn 5. Deilig å se at Gjermund ikke var død! Får en ny vår han nå. Lehne også! Var det siste gang vi så Akor på Åråsen? Jeg tror det. Gledelig at vi ennå ikke har gått på de sedvanlige blemmene mot drittlag på sommeren. 2 nye matcher mot dritt nå hvor vi bør ta 6. Så blir det tøffere. Det er gode tider for fugla etter at Vidkun dro!!!I år så tar vi alt👍 5Kommentar
-
Kommentar
-
Genistrek av Mesfin å sleppe gutta løs offensivt, gaute helstrup satt garantert og så på kampen, regner med han får et "LITT" bedre inntrykk av stallen vår nå enn han fikk under bakketida vår,
bevegelser i forskjellige rom og en lekenhet jeg ikke kan huske sist jeg så fra lsk.
Ser også helt annerledes ut i dag når vi slipper inn enn vi har gjort tidligere, jeg lurte på om vi skulle miste det helt og begynne å slå vekk ball og stå å se på igjen, men vi bare fortsatte på og virka som vi ikke stressa med 80min igjen å vinne kampen på. Nå er det endelig gøy å se på igjen, bare tenk hva vi kan få servert når vi får en hovedtrener med en gjennomført plan for hvordan han vil spille fotball, kjenner det kiler litt👍 6Kommentar
-
To streker under "bør" her, takk. Haugesund borte er noe helt annet enn Aafk hjemme. Var centimetre fra å stjele med seg ett poeng mot Glimt på Aspmyra på søndag. Har en kraftspiss i Sory Diarra som vi kommer til å slite mot, spesielt nå som sjefen i midten er ute en periode. Får håpe det blir en blessing in disguise at Ruben er ute litt. Skjærvik i midten kan bli vel så bra.
Kamma sliter vi av en eller annen grunn alltid mot. Dog enig i at vi bør ta dem hjemme.
Jeg vil være fornøyd med 4 poeng her, men 6 hadde vært helt makalaust.👍 1Kommentar
-
Rufsete start, kanskje. Men kampen som helhet var veldig godt gjennomført. Klart den blir prega av utvisninga, men også hvis man tar den i betraktning var det klasseforskjell særlig i andre. Var som å se en førsterunde-kamp i cupen der Aalesund hadde null og niks, og vi beleira 16-meteren deres.
Bra av oss, men mot svak motstand. Sandefjord var vesentlig bedre, og det er vanskelig å se hvordan Aafk skal klare seg i divisjonen. Mye vanskeligere kamp i neste runde, men gutta har i alle fall bygget selvtillit etter to gode hjemmekamper.
Framover er det selvsagt lite å klage på når man vinner 5-1.👍 4Kommentar
-
Folk undervurderer betydnignen av utvisningen. Ikke så sikker på at dette hadde blitt en like lykkelig kveld om ikke Aafk pådro seg det røde kortet. Aafk hadde stålkontroll samtidig som de var farlige på kontra.
Etter utvisningen kunne vi derimot trille og kose oss. Kjøre innlegg på innlegg og uten å bekymre oss bakover. Alle våre mål kom i overtall.
Det viktigste er tross alt seier og masse plussmål. Men viktig ikke å se seg blind på resultatet.
Dette var forøvrig tredje kamp iår vi hanker inn en seier 11v10. I to av dem lå vi under. Mot molde red vi det inn. 9 poeng som jeg tror hadde blitt max 2 med like antall spiller på hvert lag i 90min.
👍 3Kommentar
-
Folk undervurderer betydnignen av utvisningen. Ikke så sikker på at dette hadde blitt en like lykkelig kveld om ikke Aafk pådro seg det røde kortet. Aafk hadde stålkontroll samtidig som de var farlige på kontra.
Etter utvisningen kunne vi derimot trille og kose oss. Kjøre innlegg på innlegg og uten å bekymre oss bakover. Alle våre mål kom i overtall.
Det viktigste er tross alt seier og masse plussmål. Men viktig ikke å se seg blind på resultatet.
Dette var forøvrig tredje kamp iår vi hanker inn en seier 11v10. I to av dem lå vi under. Mot molde red vi det inn. 9 poeng som jeg tror hadde blitt max 2 med like antall spiller på hvert lag i 90min.👍 2Kommentar
-
Dette var forøvrig tredje kamp iår vi hanker inn en seier 11v10. I to av dem lå vi under. Mot molde red vi det inn. 9 poeng som jeg tror hadde blitt max 2 med like antall spiller på hvert lag i 90min.Elska þetta félag👍 2Kommentar
Kommentar