Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Grunnen til at vi trenger en faktisk trener som trener. 6 av 9 på tre kamper helt ok for caretaker-teamet, nå må det inn noen med erfaring med taktisk kampledelse. I dag var det umulig å se at det fantes en plan med potensiale for kampen.
Akor mister hodet og Haugesund er smart som får ES beste spiss helt ut av det. Synd at Akor drar på denne måten med en svak kamp som man taper mye pga han og det røde kortet.
Så er det også like svakt av hele laget at det er en ung afrikansk spiss som må stå for faenskapet, null glød som blir personifisert av Edh når han spiller ut ballen fordi Sande får krampe og man ligger under med 1-0. Er vel dessverre slik det blir når man bare er en stor gjeng med venner og vertfall når treneren er av samme sort.
Jeg synes det så ganske klart ut live, men det var umulig å se på still-bildet - ihvertfall med kvaliteten TV2 serverer
Nettopp, og de bildene vi får servert viser at de er på linje. For meg er det helt feil å dømme offside om avgjørelsen er basert på dette bildet. I tillegg vinker jo ikke linjemannen heller.
Ellers spiller vi en veldig bra kamp bortsett den siste 3-delen. Er klart best i omtrent hele matchen, og de sjansene vi brenner da. Måtte komme en slik kamp også.
Akor mister hodet og Haugesund er smart som får ES beste spiss helt ut av det. Synd at Akor drar på denne måten med en svak kamp som man taper mye pga han og det røde kortet.
Så er det også like svakt av hele laget at det er en ung afrikansk spiss som må stå for faenskapet, null glød som blir personifisert av Edh når han spiller ut ballen fordi Sande får krampe og man ligger under med 1-0. Er vel dessverre slik det blir når man bare er en stor gjeng med venner og vertfall når treneren er av samme sort.
Skal sies at Edh ble bytta ut når ballen var ute av spill, så mulig han var sluttkjørt, men den ballen skal uansett ikke trilles av banen der.
Men hva skjer med Adans? Har aldri sett han være i nærheten av å gå fra konseptene sånn, må jo nesten ha skjedd no spesielt der
Med normal uttelling er vi minst 2-0 foran når de scorer. Crap dag foran mål, jeg syns vi gjorde en ganske bra bortekamp, skal sies at jeg ikke har tenkt ett sekund på medaljekampen for dette laget, så bra er vi opplagt ikke. Jeg tipper vi havner omtrent der vi er nå.
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
Med normal uttelling er vi minst 2-0 foran når de scorer. Crap dag foran mål, jeg syns vi gjorde en ganske bra bortekamp, skal sies at jeg ikke har tenkt ett sekund på medaljekampen for dette laget, så bra er vi opplagt ikke. Jeg tipper vi havner omtrent der vi er nå.
Tenker det samme. De lagene som er foran oss på tabellen er bedre enn oss pt. Vi kommer til å kjempe mot Sarpsborg og trolig RBK hvis de holder ut i Drammen om 6.plassen. Vi har 26 poeng, og heller ikke nedrykk å være bekymret for.
Heldigvis vant Kamma sin andre på rad, og har fått luke ned til søpla på kvalik. Det er en fattig trøst i dag.
Vi trenger så sårt en leder på benken, helt krise å sitte og se på vi bli dårligere og dårligere uten å gjøre endringer før. Hva er det meninga at skogvold skal utrette som høyreback på 5 minutter? Eller svendsen skal gjøre på 4? Skummelt at mesfin syns vi gjør en ålreit kamp og, joda vi skulle scora hvertfall på åpent mål og sikkert en par til på en normal dag, men vi må da kunne bedre enn detta, FKH ligger nedi sumpa der av en grunn, de skaper nærmest ikke en dritt bortsett fra etter cornern de aldri skulle hatt, jævla flaut å tape mot et såpass middelmådig lag som i dag. Vi var så dårlige at tilogmed Grindhaug våkna litt opp fra dvalen/depresjonen han har liggi i i år.. De håpløses hjelper^TM
Kommentar